2025-12-09, 16:55
Medlem
Staffesmurfsons avatar
Eller hur ska man agera? Hypotetiskt (detta har inte hänt)Säg att det är första gången jag tagit kontakt med en som lurat mig och sagt att dem är 18 men sedan berättar sanningen och säger att dem är 14 och sedan bestämmer träff något som du går med på, Väl där står dumpen hur hadde ni/hur ska man reagera? Ska man göra som #505 och ta dem på fika i en timme https://dumpen.se/2024/11/03/princessbakelsen-malmberget-505/ hadde ni gjort som #670 snott mobilen och flytt https://dumpen.se/2025/09/09/alfred-med-luren-stenungsund-bullaren-670/ eller hadde ni gjort på annat sätt, typ säga att det är Ai generat eller att det är din bror eller någon som snott ditt namn. Hur hade ni agerat?
Senast redigerad av Staffesmurfson 2025-12-09 kl. 17:03.
Citera
2025-12-09, 16:58
Medlem
sommarlovs avatar
Säga som det är, först dyker inte dejten upp, och nu det här!
Citera
2025-12-09, 17:01
Medlem
kalkryggars avatar
Nu bestämmer inte Dumpen träff med någon som säger att hen är 18 år. Så om jag hade bestämt träff med någon som utgett sig för att vara 18 år och Dumpen skulle stått där så skulle jag tagit mobilerna ifrån dem och om de hade protesterat så hade jag försvarat mig genom att däcka dem. Sen hade jag ringt polisen.

Men det kommer som sagt inte hända eftersom de inte utger sig för att vara 18 år och jag skulle aldrig få för mig att bestämma träff med tjejer i den åldern som de anger.

Så för att det ska vara ett troligt scenario som stämmer överens med det som kan hända så får du nog formulera om din fråga.
Citera
2025-12-09, 17:04
Medlem
Staffesmurfsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Nu bestämmer inte Dumpen träff med någon som säger att hen är 18 år. Så om jag hade bestämt träff med någon som utgett sig för att vara 18 år och Dumpen skulle stått där så skulle jag tagit mobilerna ifrån dem och om de hade protesterat så hade jag försvarat mig genom att däcka dem. Sen hade jag ringt polisen.

Men det kommer som sagt inte hända eftersom de inte utger sig för att vara 18 år och jag skulle aldrig få för mig att bestämma träff med tjejer i den åldern som de anger.

Så för att det ska vara ett troligt scenario som stämmer överens med det som kan hända så får du nog formulera om din fråga.
Ändrade det nu
Citera
2025-12-09, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staffesmurfson
Eller hur ska man agera? Hypotetiskt (detta har inte hänt)Säg att det är första gången jag tagit kontakt med en som lurat mig och sagt att dem är 18 men sedan berättar sanningen och säger att dem är 14 och sedan bestämmer träff något som du går med på, Väl där står dumpen hur hadde ni/hur ska man reagera? Ska man göra som #505 och ta dem på fika i en timme https://dumpen.se/2024/11/03/princessbakelsen-malmberget-505/ hadde ni gjort som #670 snott mobilen och flytt https://dumpen.se/2025/09/09/alfred-med-luren-stenungsund-bullaren-670/ eller hadde ni gjort på annat sätt, typ säga att det är Ai generat eller att det är din bror eller någon som snott ditt namn. Hur hade ni agerat?

Jag skulle bli rätt förvånad med tanke på att dumpen för det första väl inte utger sig för att vara 18 (eller ja, det skulle de förvisso kunne göra eftersom deras case är att hänga ut folk och det väl är klandervärt att ragga på 18åringar om man är för gammal), men framförallt för att jag inte stämmer träff med påstådda fjortonåringar. Var skulle de ta mig? När jag går och handlar öl på bolaget? Eller när jag väntar på bussen?

Antagligen hade jag blivit lite irriterad på att de trackaserar en random snubbe också.
Citera
2025-12-09, 17:46
Medlem
Bassplays avatar
Hade nån sagt att dom är 18 och de kommer fram att dom egentligen är 14 så hade man ju kunnat se det i meddelanden och visa att man är oskyldig. I kommunikation med dumpen gör dumpen det väldigt tydligt, 12-14 år. Skriver någon det , skriv tillbaka att dom borde vara försiktiga för det finns snuskgubbar där ute och avsluta samtalet direkt så finns det inget att oroa sig för.
Citera
2025-12-09, 17:49
Medlem
Innan jag hade träffat dem hade jag spelat in en tidsstämplad video på mig själv. I den hade jag sagt "Hej, alla vänner! Jag heter X och har i tre månader sexchattat med Patrik och Saras låtsasfjortis Tindra. Tindra gillar gubbkuk och har en tight snippa. Jag frågade Tindra om hon ville komma hem till mig och ta kola och glo på gamla höjdhoppstävlingar. Det ville hon!"
Citera
2025-12-09, 18:24
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staffesmurfson
Ändrade det nu

Ok. Det som är det absolut bästa är att skyndsamt gå därifrån utan att säga ett enda ord och vända bort sig från deras kameror. Det skulle räcka med att småspringa då ingen av dem har kondition att jogga mer än 10 steg.

Det har i det läget redan skitit sig, men för den som råkar ut för det så är det absolut bästa att göra som jag skrev här ovan.

När de säger att de filmar "för vårat bästa och ditt bästa" så är det så klart bara en trams för att de ska få offret ur fokus och ta det som att det är så. Givetvis så skulle de utan problem kunna sluta filma när som helst. Om det skulle vara problem med att de är där så skulle de helt sonika som vem som helst bara kunna gå därifrån.

Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Har ej de problem då jag är pedofil

Men om de då istället för att säga 14 år hade sagt 9 år. Hur hade du då reagerat. Eftersom du är pedofil så skulle du mycket väl kunna råka ut för det (om du bestämde träff med ungar).
Citera
2025-12-09, 18:34
Medlem
Sqrbankens avatar
Jag hade blivit duktigt överraskad då jag inte är ute och fiskar på dejting/knullappar, än mindre är en pedofil. Men om jag nu hypotetiskt var ett peddo, och av någon anledning lyckats tråda in mig hela vägen till en dumpen-dejt, så hade jag lagt benen på ryggen. Ser helt klart lite "kul" ut när det sker i konfrontationerna men samtidigt känns det som om dessa gäddor "faller i glömska" på ett annat vis än de som frontar samtalet/diskussionen. Dessa samtal kan liksom inte sluta i någonting annat än i katastrof (utifrån en gäddas perspektiv) eftersom de är så fruktansvärt tagna med skägget i brevlådan.
Citera
2025-12-09, 18:39
Medlem
Galejans avatar
Den perfekta konfrontationen är redan gjord, med #505 Kungsgäddan. Han höll hov i en dryg timme med Dumpen samtidigt som han åt prinsesstårta och drack kaffe. Han började starkt med att ta med sig Dumpengänget in på café i Piteå och presentera dem för tjejen i kassan. Sedan slog sig alla fyra ner vid ett bord men det var bara Kungsgäddan som fikade, trots att han erbjöd sig att bjuda på kaffe. Sedan pratade han bort hela gänget i nära en timme, där han hånade grabben, förolämpade den gamla kärringen som var argast och flirtade burdust med den yngre tjejen som flertalet gånger fnittrade åt Kungsgäddans lustigheter.

Det är svårt att göra ett bättre avtryck än vad #505 gjorde.
Citera
2025-12-09, 18:41
Medlem
StorFetAnkas avatar
Lär från Epstein, det bästa du kan göra är att se förvånad ut och neka till alla anklagelser. De kan inte med 100% säkerhet verifiera att du är du om du inte vart dum nog att ge en väldigt tydlig beskrivning av dig själv, samt lämnat ut en massa unik information, vilket du kanske behöver göra om du faktiskt vill lyckas med att möta upp nån.

Lägg bevisbördan på dem och ta reda på hur mycket de faktiskt vet.

Om du ställer till en scen och börjar försöka bortförklara allt så har du ju inte bara avslöjat dig utan skämmer också ut dig själv.

Samma sak gäller om Hashberg knackar på dörren med brännbollsträet eller polisen.
Citera
2025-12-09, 20:48
Medlem
aaerligs avatar
Jag hade förmodligen dragit kniv och dödat dem.

Nu är jag inte någon som kommer begå övergrepp mot kvinnor eller barn i någon mån, men om dumpen hade dykt upp med en kamera och anklagat mig för dylikt blir man i regel uthängd. Blir man uthängd av dumpen spelar det inte så stor roll vad rätten avgör, man är socialt uthängd oavsett. Lika bra att avsluta dem (och ev sig själv, beroende på möjligheter framåt), innan det hela hinner utspela sig.
Senast redigerad av aaerlig 2025-12-09 kl. 20:52.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in