Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-09, 19:49
  #1369
Medlem
jizzbergs avatar
För att jag är en man med mina manliga behov, inget som jag skäms över och tycker ingen ska dömma tjejen / snubben som gör det. Mer ärligt att attt lägga ut en tusing för en lång och skön avsugning än 2 lök på krogen på något som inte kan komma i närheten av vad en eskort har att erbjuda.
Citera
2017-12-10, 13:22
  #1370
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jizzberg
För att jag är en man med mina manliga behov, inget som jag skäms över och tycker ingen ska dömma tjejen / snubben som gör det. Mer ärligt att attt lägga ut en tusing för en lång och skön avsugning än 2 lök på krogen på något som inte kan komma i närheten av vad en eskort har att erbjuda.

Sedan är det ju så att två lök på krogen inte garanterar ett skit, och ofta blir det bara snack. Nej, jag är trött på att smickra kvinnors egon, när utdelningen är så klen som den är. Ta ett par öl hemma istället, gärna i goda vänners sällskap.

Sexköp har ju många fördelar: du vet vem du får, vad du får, och till vilket pris. Det ställs inga fler motkrav heller.

Sedan har ju svenska tjejer förvandlats till levande trampminor, med sin hysteri och moralpanik. Sedan dessa milslånga kravlistor som de har. Strunta i dem, det är inte värt besväret.
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2017-12-10 kl. 13:28.
Citera
2018-01-05, 11:44
  #1371
Medlem
Antar att det är många hemmafruar och flickvänner som inte vill göra avsugning, analsex m.m. T. ex min fru vill inte suga av mig eller ta på sig sexiga underklader " det är bara horor som gör sånt" sa hon; klart gumman sa jag.
Citera
2018-01-18, 16:43
  #1372
Medlem
used66s avatar
varför man köper sex? individuellt såklart men för mig så handlar det om bland annat:

vid 45 års ålder kunna sätta på en 19 årig sexig rumänska, med timglasfigur, bakifrån med speglar på väggen. där hon säger "fuck me baby"! detta kostade mig 25 euro i frankfurt RLD. en av mina bästa sexuella upplevelser i livet. en stark 9:a.

knulla en dominikanska med erfarenhet, 35 års åldern, som sög och knullade som det var det sista hon gjorde. kostnad: 25 euro. hon tog allt ur mig.

sätta på svarta snygga gatutjejer (köpenhamn) för i runda tal 30-40 euro. ålder från 18-25. extremt snygga kroppar, jag medelålders man.

få erbjudande om BJ utan kondom i Berlin. gatutjej från bulgarien. utseende en 7:a. sa nej tack. bara spänningen! hon ville ha 25 euro, gick ned till 20 men som sagt sa nej.

kan ge 100 exempel till men nöjer mig. sammanfattningsvis så har jag, utan att skryta, satt på så många snygga kvinnor/tjejer att det är löjligt. har tappat räkningen. sedan pratar man med kamrater som har gnälliga fruar hemma, och som har ångest för att komma hem efter en dag på jobbet. de vet inte vad de går miste om.
Citera
2018-04-24, 16:02
  #1373
Medlem
Jag köper sex för att

1. Jag vill knulla
2. Det är förbjudet

Det finns inte en endaste anledning att inte göra det. Tjejerna gillar också att knulla. Det är därför dom erbjuder detta. Dom är inte utsatta eller drogberoende.
Citera
2018-05-07, 07:12
  #1374
Avstängd
Det är bekvämt.
Man får variation.
Man lär sig mycket om sex.
Man får en massa nya speciella erfarenheter.
Man får en kick av det.
Det är spännande.
Man slipper supa sig full och bränna massa pengar på krogen för att oftast ändå gå hem själv utan ligg.
Det är kul.
Det är bra för hälsan att hålla igång sexlivet.
Citera
2018-07-14, 18:15
  #1375
Medlem
För att jag har makt över kvinnan jag köper.
Citera
2018-07-19, 10:02
  #1376
Medlem
Enjoyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ameland
För att jag har makt över kvinnan jag köper.
Frågan är vem som har makten då man är beredd att betala för något hororna har. De sitter på det efterfågade.

Samtidigt är de penningkåta och håller med om att det är en skön känsla att kunna köpa inträdesbiljetten till en snygg kvinnokropp av ett penningkåt luder. Pengar är makt.
Citera
2018-07-19, 19:44
  #1377
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ameland
För att jag har makt över kvinnan jag köper.

Det känns som en ganska bra anledning att köpa sex. Jag menar, själva syftet med betalningen är att känna makt. Även om det nog är mer känslan av makt man köper, någon verklig makt handlar det förmodligen inte om.

Skiljer sig lite från vanliga anledningen att man köper sex som nog är att man helt enkelt inte att få sex gratis. Det är väl för övrigt samma anledning till vad man än köper, som bilar, biobiljetter, mm; hade man fått det gratis hade man naturligtvis inte betalat.
Citera
2018-07-23, 13:05
  #1378
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enjoyer
Frågan är vem som har makten då man är beredd att betala för något hororna har. De sitter på det efterfågade.

Samtidigt är de penningkåta och håller med om att det är en skön känsla att kunna köpa inträdesbiljetten till en snygg kvinnokropp av ett penningkåt luder. Pengar är makt.

Citat:
Ursprungligen postat av Hemresan
Det känns som en ganska bra anledning att köpa sex. Jag menar, själva syftet med betalningen är att känna makt. Även om det nog är mer känslan av makt man köper, någon verklig makt handlar det förmodligen inte om.

Skiljer sig lite från vanliga anledningen att man köper sex som nog är att man helt enkelt inte att få sex gratis. Det är väl för övrigt samma anledning till vad man än köper, som bilar, biobiljetter, mm; hade man fått det gratis hade man naturligtvis inte betalat.

Filosofisk fråga. De jag har köpt sex av har befunnit sig i socialt och ekonomiskt underläge. Jag har haft makten men det kan lika gärna ha varit en illusion.
Citera
2018-07-23, 21:38
  #1379
Medlem
MeteoMans avatar
Allt som är något att ha har en prislapp så likt fittan. Går det inte att betala så har det inget värde.
Citera
2018-07-23, 23:18
  #1380
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeteoMan
Allt som är något att ha har en prislapp så likt fittan. Går det inte att betala så har det inget värde.

Lite OT kanske, men vad tycker du om detta citatet:
"Vad är en cyniker? - En man som vet priset på allt och värdet på ingenting."
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback