Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-18, 03:07
  #1225
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Ja vanligt sex men det räknas inte som sex av kvinnor.

2) Att hora är ett exempel på "riktigt sex" så det är något som kvinnor gillar.

3) Kvinnor är mer perversa än män så det krävs "något extra" för att kvinnor ska tända till. Till exempel,

a) att ha sex med en man som man inte tänder på mot betalning (eller om man blir tvingad och så vidare) är "pervigt" därför är det uphetsande.

b) att ha sex med en man som man gillar med tända ljus och ros blad på sängen är inte pervigt därför är det inte upphetsande även om man gillar mannen.

4) Så om vi tar exemplet med en thailändsk kvinna på 18 år som tvingas försörja sin familj genom att jobba i en bar och ha sex med 50 åriga män är det pervigt eller PK? Då kan ni själva räkna ut om kvinnan gillar det.
Samma nonsens som vanligt.

Om du nu tänder på perverst sex, varför går du inte ut och har sex med ett lik, låter nån magsjuk jycke skita dig i munnen samtidigt som en uteliggare med otvättad kuk sätter på dig i bajskanalen eller ägnar dig åt spysex?

Sexet blir knappast upphetsande om du har det med någon du inte tänder på. Det säger sig själv.
Citera
2016-02-18, 03:16
  #1226
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
På det hela taget är det en ganska intressant framställning, helt befriad från tabun och PK som du gör. Som jag ser det är själva poängen med forumet att våga tänka utanför boxen. Det har du gjort, bra, även om det kanske är lite tillspetsat.

Faktum är ju att dina tankegångar snuddar vid SFI-undersökningens resultat från danska socialstyrelsen (som jag alltid tjatar om), där två tredjedelar av de danska eskorterna uppger att de drivs av sexuell nyfikenhet. Detta är ju faktiskt ett annat sätt att säga att man blir våt och pirrig av tanken på att sälja sig till massvis av främmande karlar. Inte alltid givetvis, men ibland. Visst handlar det säkert ofta om att realisera en sexuell fantasi. Jag kan förstå och sympatisera med denna känsla faktiskt.

http://videnskab.dk/kultur-samfund/p...t-sex-og-penge



En sexarbetande tjej här i forumet, vars nick jag låter vara anonymt av diskretionsskäl, berättade för mig att en av hennes drömmar och fantasier var att arbeta på en bordell på kontinenten. Hon arbetade tidigare som eskort i Sverige och tjänade flera tusen kronor i timmen, men var alltså beredd att gå ner till en fjärdedel av detta, bara för att få chansen att prova på att vara bordelltjej en tid. Hon hade t.o.m. kontaktat bordeller på kontinenten och skickat dit ett "CV", med bilder på sig själv.

Människans sexualitet har många dimensioner. Precis så ska det vara!

Måste återgå till topic igen: snubbar som köper sex. Precis som tjejen i fråga tror jag för många män som köper sex om att det handlar om spänning, sexuella fantasier och ett behov av att bli bekräftad. Plus att det inte alltid är en nackdel ur kåthetssynpunkt att det hela är lite tabu. I Sverige är vi så hårt hållna av staten. Att köpa (eller sälja) sex är ett härligt sätt att ge fingret åt våra förmyndare...

Visst är alla horor olika men verkar det troligt att en ung tjej eller kille som tvingas ha sex med okända mot en usel betalning i syfte att försörja sin familj, tycker om det? Risk för STDs, risk för hiv, risk för att bli utsatt för våldtäkt, misshandel etc? Det är en sak med den som frivilligt, medvtet ger sig in i branschen men de som tvingas njuter knappast av det.
Citera
2016-02-18, 05:12
  #1227
Medlem
Enjoyers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
På det hela taget är det en ganska intressant framställning, helt befriad från tabun och PK som du gör. Som jag ser det är själva poängen med forumet att våga tänka utanför boxen. Det har du gjort, bra, även om det kanske är lite tillspetsat.

Faktum är ju att dina tankegångar snuddar vid SFI-undersökningens resultat från danska socialstyrelsen (som jag alltid tjatar om), där två tredjedelar av de danska eskorterna uppger att de drivs av sexuell nyfikenhet. Detta är ju faktiskt ett annat sätt att säga att man blir våt och pirrig av tanken på att sälja sig till massvis av främmande karlar. Inte alltid givetvis, men ibland. Visst handlar det säkert ofta om att realisera en sexuell fantasi. Jag kan förstå och sympatisera med denna känsla faktiskt.

http://videnskab.dk/kultur-samfund/p...t-sex-og-penge



En sexarbetande tjej här i forumet, vars nick jag låter vara anonymt av diskretionsskäl, berättade för mig att en av hennes drömmar och fantasier var att arbeta på en bordell på kontinenten. Hon arbetade tidigare som eskort i Sverige och tjänade flera tusen kronor i timmen, men var alltså beredd att gå ner till en fjärdedel av detta, bara för att få chansen att prova på att vara bordelltjej en tid. Hon hade t.o.m. kontaktat bordeller på kontinenten och skickat dit ett "CV", med bilder på sig själv.

Människans sexualitet har många dimensioner. Precis så ska det vara!

Måste återgå till topic igen: snubbar som köper sex. Precis som tjejen i fråga tror jag för många män som köper sex om att det handlar om spänning, sexuella fantasier och ett behov av att bli bekräftad. Plus att det inte alltid är en nackdel ur kåthetssynpunkt att det hela är lite tabu. I Sverige är vi så hårt hållna av staten. Att köpa (eller sälja) sex är ett härligt sätt att ge fingret åt våra förmyndare...

Intressant resonnemang. Tror också det handlar om spänning i kombination med bra betalt för många tjejer. För torskar spänning och känslan att "köpa" tjejen.
Citera
2016-02-20, 11:20
  #1228
Medlem
Sek-Losos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1)


Det är tvärtom det bästa alternativet för att de får ha sex med vita män (det är mycket hög status i Asien) + de får betalt. Det är som att män i Sverige skulle få betalt för att knulla foto modeller.

Att gifta sig med en farang har status. ..Att vara bartjej (hora) har INGEN status i Thailand. ..

Fattar inte att denna missuppfattning fortfarande sprids.

De flesta män som åker för att sexturista har inte Brad pitt kropp direkt så den jämnförelsen Håller inte.
..

Att vara bartjej är bästa alternativet för att man som outbildad KAN (absolut inga garantier) tjäna bra pengar snabbt samt att man kan träffa någon som skickar pengar, gifter sig, tar med henne till EU,USA, AUS. ..

Sen igen, de flesta köper inte bara sex. ..det handlar om att fly ensamheten och ha en flickvän för 1 vecka eller 2...Visst många kör shorttime (ST) men många har ju samma tjej i dagar/veckor. ..ett mini förhållande...

Alla barer är olika och vissa mamma san pressar tjejerna...MEN vill en tjej inte gå med en speciell kund så bestämmer hon själv!!! De har ofta mens i thai
Citera
2016-02-23, 11:39
  #1229
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sek-Loso

Att gifta sig med en farang har status. ..Att vara bartjej (hora) har INGEN status i Thailand. ..

Fattar inte att denna missuppfattning fortfarande sprids.

De flesta män som åker för att sexturista har inte Brad pitt kropp direkt så den jämnförelsen Håller inte.
..

Att vara bartjej är bästa alternativet för att man som outbildad KAN (absolut inga garantier) tjäna bra pengar snabbt samt att man kan träffa någon som skickar pengar, gifter sig, tar med henne till EU,USA, AUS. ..

1) Att ha sex med en vit man är status för asiatiska kvinnor oavsett om de är bar-tjejer eller vanliga tjejer.

2) Se det från den asiatiska kvinnans perspektiv, asiatiska män är små, bruna, de är antingen nördiga eller konstiga. Så för en asiatisk kvinna är en average sex-turist ungefär som Brad Pitt. De får alltså betalt för att knulla Brad Pitt.

3) Prova att byta könen i ditt resonemang "att vara bar-kille (knulla vita kvinnor mot betalning) är bästa alternativet för outbildade thai män att försörja sina familjer".

Citat:
Ursprungligen postat av Sek-Loso
Sen igen, de flesta köper inte bara sex. ..det handlar om att fly ensamheten och ha en flickvän för 1 vecka eller 2...Visst många kör shorttime (ST) men många har ju samma tjej i dagar/veckor. ..ett mini förhållande...

Alla barer är olika och vissa mamma san pressar tjejerna...MEN vill en tjej inte gå med en speciell kund så bestämmer hon själv!!! De har ofta mens i thai

1) Byt på könen och etniciteterna om thai kvinnor kom till Sverige för att ha mini-förhållanden med svenska män mot betalning skulle det vara synd om de svenska männen då?

2) Inse att många av er här har "Captain Save a Ho" syndrom där ni vill att de här tjejerna ska hora för att försörja sina familjer och inte för att det är roligt och skönt.

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Visst är alla horor olika men verkar det troligt att en ung tjej eller kille som tvingas ha sex med okända mot en usel betalning i syfte att försörja sin familj, tycker om det? Risk för STDs, risk för hiv, risk för att bli utsatt för våldtäkt, misshandel etc? Det är en sak med den som frivilligt, medvtet ger sig in i branschen men de som tvingas njuter knappast av det.

1) Um, om okända thai-kvinnor betalade svenska män för sex skulle män i Sverige behöva tvingas in i branshcen eller skulle de stå i kö? Menar du att de inte skulle tycka om det?

2) Om en svensk man blev tvingad till att ha sex med flera thai kvinnor varje dag mot betalning skulle han inte njuta av det? Typ "oh nej jag måste ha sex med 5 20 åriga thai tjejer idag igen mitt liv suger".

Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Samma nonsens som vanligt.

Om du nu tänder på perverst sex, varför går du inte ut och har sex med ett lik, låter nån magsjuk jycke skita dig i munnen samtidigt som en uteliggare med otvättad kuk sätter på dig i bajskanalen eller ägnar dig åt spysex?

Sexet blir knappast upphetsande om du har det med någon du inte tänder på. Det säger sig själv.

1) Perverst och äckligt är 2 olika saker.

2) Titta på porr med gloryholes det är ungefär samma sak det handlar bara om rent sex. Varför skulle det inte vara upphetsande?
__________________
Senast redigerad av Babianen 2016-02-23 kl. 11:50.
Citera
2016-02-24, 08:55
  #1230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Att ha sex med en vit man är status för asiatiska kvinnor oavsett om de är bar-tjejer eller vanliga tjejer.


Försök få till det med en thailändsk tjej från en rik familj och se hur bra det går. Det är inte mer status med vita män i Thailand än det är med thailändska importfruar i Sverige. Däremot är det mer status att gifta sig rikt i Thailand än det är i Sverige och för en bartjej är de flesta svenskar rika.

Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
2) Se det från den asiatiska kvinnans perspektiv, asiatiska män är små, bruna, de är antingen nördiga eller konstiga. Så för en asiatisk kvinna är en average sex-turist ungefär som Brad Pitt. De får alltså betalt för att knulla Brad Pitt.


Fattar du hur folk vrider sig av sekundärskam över den där drömmen som sådana som du lever i, att ni förvandlas från losers till Brad Pitt på flygplanet över till Bangkok? Ni är lika fula och oattraktiva där som ni är i Sverige och det tycker bartjejerna också. De har ofta thailändska pojkvänner i sin egen ålder som är vältränade och som de är uppriktigt attraherade av och inte knullar för att de har pengar (i Thailand är det ofta tjejerna som mer eller mindre försörjer sina pojkvänner). Svenska babianer är jobb för dem. Thailändarna blir inte ens svartsjuka på att deras tjejer ligger med er utan är ofta pådrivande, så mycket Brad Pitt är ni i Thailand.
__________________
Senast redigerad av Stahl1 2016-02-24 kl. 09:31.
Citera
2016-02-24, 09:39
  #1231
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stahl1
Försök få till det med en thailändsk tjej från en rik familj och se hur bra det går. Det är inte mer status med vita män i Thailand än det är med thailändska importfruar i Sverige. Däremot är det mer status att gifta sig rikt i Thailand än det är i Sverige och för en bartjej är de flesta svenskar rika.

1) Det är inga problem så länge mannen inte är white trash.

2) Det är status med vita män (vita mäniskor generellt) överallt i Asien.

Citat:
Ursprungligen postat av Stahl1
Fattar du hur folk vrider sig av sekundärskam över den där drömmen som sådana som du lever i, att ni förvandlas från losers till Brad Pitt på flygplanet över till Bangkok? Ni är lika fula och oattraktiva där som ni är i Sverige och det tycker bartjejerna också. De har ofta thailändska pojkvänner i sin egen ålder som är vältränade och som de är uppriktigt attraherade av och inte knullar för att de har pengar (i Thailand är det ofta tjejerna som mer eller mindre försörjer sina pojkvänner). Svenska babianer är jobb för dem.

1) Jag är kvinna och jag är attraktiv (här de senaste bilderna som jag postade, (FB) Hjälp med mitt kropps fett)

2) En man som är ful och oattraktiv i Sverige är Brad Pitt jämfört med asiatiska män.

3) Bara för att en kvinna har en pojkvän betyder det inte att hon inte gillar att knulla andra män. Män som har en attraktiv kvinna gillar fortfarande att knulla andra attraktiva kvinnor. Varför skulle det vara annorlunda för thai tjejer?

4) Att de tjänar pengar på att hora betyder inte att de inte gillar det. Om män fick betalt för att ha sex med kvinnor skulle det bara vara jobb för dem?
Citera
2016-02-24, 09:41
  #1232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skamligtinternet
...verkar ju oftast totalt jävla efterblivna. Är det så pass illa i huvudet på er?
Vad är det för fel på er? och hur ska man kunna hjärntvätta er till bättre människor ur ERT perspektiv?


Är det inte äldre herrar i 50års åldern som håller på med sådant?

Eller unga snubbar som är ute på partyresor och åker till Riga över en weekend och tycker det är kul med lite horor och sprit?
Citera
2016-02-24, 10:02
  #1233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) 2) Det är status med vita män (vita mäniskor generellt) överallt i Asien.


Det här verkar vara en tvångstanke du har. För det första, har du någon aning om hur många länder som ingår i Asien? Har vita män status i Afghanistan? Uzbekistan? Japan? Är du efterbliven? Thailändare i allmänhet har större överseende med både prostituerade och sexturister eftersom det är så utbrett där, men de som befinner sig högre upp på samhällsstegen ser ner på dem. Även de här pojkvännerna ser ner på sexturisterna, det finns inte på kartan att de skulle känna sig hotade av att deras flickvänner knullar med dem eftersom de är white trash hela bunten i deras ögon.

Och eftersom vita män i mycket förknippas med sexturister i Thailand kan det också vara stigmatiserande för en vanlig medelklass thailändsk tjej med egen inkomst att gänga sig med en vit man. Det finns en rad nidord på thailändska för kvinnor som hänger med vita män och de går allesammans ut på att hon letar pengar eller mat.
__________________
Senast redigerad av Stahl1 2016-02-24 kl. 10:07.
Citera
2016-02-24, 10:19
  #1234
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stahl1
Det här verkar vara en tvångstanke du har. För det första, har du någon aning om hur många länder som ingår i Asien? Har vita män status i Afghanistan? Uzbekistan? Japan? Är du efterbliven? Thailändare i allmänhet har större överseende med både prostituerade och sexturister eftersom det är så utbrett där, men de som befinner sig högre upp på samhällsstegen ser ner på dem. Även de här pojkvännerna ser ner på sexturisterna, det finns inte på kartan att de skulle känna sig hotade av att deras flickvänner knullar med dem eftersom de är white trash hela bunten i deras ögon.

1) Vita människor generellt har hög status från Central Asien till Indien till Öst Asien. Överallt där är de flesta kvinnors högsta dröm att gifta sig (eller ha sex) med en vit man.

2) Nej ingen som befinner sig högre upp på samhälls-stegen har någon åsikt om vita sex-turister för de kommer inte i kontakt med dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Stahl1
Och eftersom vita män i mycket förknippas med sexturister i Thailand kan det också vara stigmatiserande för en vanlig medelklass thailändsk tjej med egen inkomst att gänga sig med en vit man. Det finns en rad nidord på thailändska för kvinnor som hänger med vita män och de går allesammans ut på att hon letar pengar eller mat.

1) Lol nej? Det är extremt hög status för asiatiska kvinnor att få en vit man. Det gäller även om mannen är en 50 årig sex-turist.

2) Att köpa sex är ingen big deal bland asiater. Det är som att gå till en restaurang. Ser folk i Sverige ner på asiater som kommer hit och går på restaurang?

3) Det är av folk som är butthurt för att de själva inte kan få en vit partner.
Citera
2016-02-24, 12:40
  #1235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skamligtinternet
...verkar ju oftast totalt jävla efterblivna. Är det så pass illa i huvudet på er?
Vad är det för fel på er? och hur ska man kunna hjärntvätta er till bättre människor ur ERT perspektiv?

Nu har jag aldrig köpt det, men det är ju inget konstigt i det. Varför köper du en TV? Varför köper du en dyrare bil? Varför köper du oxfilé när du lika gärna kan leva på nudlar?

De tycker väl det är gött att knulla helt enkelt.

Sedan finns det ju såklart tusen andra aspekter som att det är olagligt och hur kvinnan mår som säljer och annat, men det är en annan femma i kråksången. Låt säga att båda är villiga och då ser jag inga problem med det alls.
Citera
2016-02-24, 14:11
  #1236
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
En sexarbetande tjej här i forumet, vars nick jag låter vara anonymt av diskretionsskäl, berättade för mig att en av hennes drömmar och fantasier var att arbeta på en bordell på kontinenten. Hon arbetade tidigare som eskort i Sverige och tjänade flera tusen kronor i timmen, men var alltså beredd att gå ner till en fjärdedel av detta, bara för att få chansen att prova på att vara bordelltjej en tid. Hon hade t.o.m. kontaktat bordeller på kontinenten och skickat dit ett "CV", med bilder på sig själv.

1) Det är klart att man vill jobba på en bordell. Man är ju konstig om man inte vill det. Om du kunde jobba på en mans-bordell där en massa kvinnor kommer inte varje dag och rider på din kuk (och betalar för det) skulle det vara tabu?

2) Män kommer att säga "åh nej det är klart att jag inte vill knulla tant Margareta, tant Agda, och Feta Frida" men tänk om mannen är lite av ett pervo typ Max Hardcore. Skulle han jobba på mans-bordell och knulla vilken kvinna som helst oavset vem de är? Det är kvinnor, kvinnor är som en pervers man. Så självklart vill de jobba på en bordell.

3) Så för att veta om kvinnor verkligen gillar något sexuellt vänd på könen och lägg till pervo-faktorn.

4) Jag ser sex-köp som the smart thing to do för att alla andra alternativ (som män har för att få sex) ger väldigt lite sex för pengarna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback