2025-12-08, 22:56
Medlem
Tja flashback, känner att jag vill lyfta mina tankar på ett anonymt forum även om jag har många vänner.

Jag har alltid haft lätt för att få tjejer, men har inte varit så intresserad av casual sex osv. Har säkert "dejtat" 30-40 tjejer men bara legat med cirka 15 av dom och då har det oftast varit en engångs grej själva sexet, ibland har jag legat ett par gånger till. Har alltid pysslat mycket med droger och alkohol och jag blir typ asexuell när jag är påverkad, hade dessutom en ätstörning vilket inte direkt ökade lusten. Nu är det så att jag har varit nykter en längre period (tog dock 4 glas vodka ikväll i goda vänners sällskap vilket säkerligen gav inspiration till denna tråd) och jag börjar bli jävligt kåt allså. Nu undrar jag om det är värt att knulla så mycket som möjligt eller om jag ska satsa på giftermål med en tjej som är oerfaren eller rentav oskuld, jag är 50 % syrian och många syrianer sparar sig till giftermålet så det är inga problem att hitta någon som är oerfaren eller oskuld. Hon måste absolut inte vara oskuld men gärna oerfaren då jag själv är oerfaren.

Vad anser flashback? Knulla så mycket som möjligt eller stadga sig? Obs ingen trolltråd utan seriösa svar uppskattas. Kan nämna att jag är 33 år.
Citera
2025-12-08, 23:00
Medlem
Sagodjurs avatar
jag anser att kvinnor förtjänar bättre än att gifta sig med en knarkare.
Citera
2025-12-08, 23:50
Medlem
triptykens avatar
Du verkar inte så oerfaren... Men kan du inte säg dejta nån av dom här tjejerna litet mer? Kanske träffa en som är kul, smart, charmig och fantastisk. Sen kanske du kan om nåt år av att ni ihop fråga om ni inte borde flytta ihop?

Sen kanske ni gifter er några år efter det? Kanske skaffar ungar mm?

Hade inte det vart... Ja litet trevligare än dina två alternativ?
Citera
2025-12-08, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Du verkar inte så oerfaren... Men kan du inte säg dejta nån av dom här tjejerna litet mer? Kanske träffa en som är kul, smart, charmig och fantastisk. Sen kanske du kan om nåt år av att ni ihop fråga om ni inte borde flytta ihop?

Sen kanske ni gifter er några år efter det? Kanske skaffar ungar mm?

Hade inte det vart... Ja litet trevligare än dina två alternativ?
Du har en poäng, skitsamma om hon inte är oerfaren, är ju gött med nån som kan sin grej i sängen också. Skulle dessutom ärligt talat känna mig som ett äckel och mansgris om jag gifte mig med en oskuld. Ditt inlägg var bra faktiskt, jag lyssnar och tar åt mig 😊
Citera
2025-12-09, 02:37
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
jag anser att kvinnor förtjänar bättre än att gifta sig med en knarkare.

Precis så känner jag också, säga vad man vill om sex men du verkar knappast en särskilt bra man.

En bra man, en sån som kvinnor verkligen vill ha ett förhållande med är någon som älskar henne, pysslar om henne, lyssnar på henne, men samtidigt är maskulin.
Är man en bra tjej så förtjänar man en bra kille, så tycker jag.

Tycker jävligt synd om bra och oskyldiga tjejer som blir övertalade och raggade på av nån snubbe dom inte kan säga nej till.
Tänk såhär, om du hade en dotter, skulle du vilja att hon gifte sig med en sån som dig?
Citera
2025-12-09, 06:48
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2025-12-09, 09:46
Medlem
Du har knullat med minst 15 tjejer o påstår att du är oerfaren.
Ja, du kan ta en nästan oskuld som bara har knullat ett tjugotal killar. Lika barn leker bäst.

Frågan är vilken normal tjej som vill ha en pundare?
Det är liksom inget att bygga en relation på.

Mitt förslag är att du åker hem till ditt ursprungsland o bosätter dig där.
Vi har nog med pundare här.
Citera
2025-12-09, 15:02
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ja vid 33 är det dags att stadga sig om du vill ha familj.
Citera
2025-12-09, 21:26
Medlem
glockenreins avatar
Ja då är det dags att skärpa till sig och stadga sig. Inte schysst mot bra tjejer att slösa deras tid genom att bara ligga med dem heller när de borde vara ute och hitta nån som är seriös med dem.
Citera
2026-01-09, 15:51
Medlem
halaltarzans avatar

Enligt en annan tråd så gökar du utan problem 10-poängare (alltså typ Miss world-kandidater och toppmodeller) så om jag vore du så skulle jag fortsätta med det till din dragningskraft avtog. Och först då gifta dig med någon från S-tälje och skaffa radhus på typ Bandyvägen.
Citera
2026-01-09, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Enligt en annan tråd så gökar du utan problem 10-poängare (alltså typ Miss world-kandidater och toppmodeller) så om jag vore du så skulle jag fortsätta med det till din dragningskraft avtog. Och först då gifta dig med någon från S-tälje och skaffa radhus på typ Bandyvägen.
Jodå jag har haft ett par 10or, men det kan vara mer värt att skaffa familj tycker jag då one night stands aldrig riktigt var min grej.

Edit: Stavfel.

Edit 2: Kan säga att jag är själv minst en 9:a i ansiktet kanske en 10:a så det blir ganska lätt att fixa 10or då.
Senast redigerad av solimann 2026-01-09 kl. 16:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in