Under hösten har jag dejtat några tjejer. Det lustiga är att alla har bett om ursäkt för sina bröst. Antingen är de för hängiga, för små eller för stora. Det är inte jag som har klagat. Då har jag ställt följdfrågan "Är du nöjd med din fitta?". Det verkar alla vara.
Gäller detta generellt: Är tjejer missnöjda med sina bröst men nöjda med fittan?
Under hösten har jag dejtat några tjejer. Det lustiga är att alla har bett om ursäkt för sina bröst. Antingen är de för hängiga, för små eller för stora. Det är inte jag som har klagat. Då har jag ställt följdfrågan "Är du nöjd med din fitta?". Det verkar alla vara.
Gäller detta generellt: Är tjejer missnöjda med sina bröst men nöjda med fittan?
Det låter konstigt med tanke på att det är fittan som luktar fisk.
Du ligger med fel typ av kvinnor. Har dom inte fasta bröst och rumpor som 18 åringar?
Är tjejer missnöjda med sina bröst men nöjda med fittan?
Fast pattarna är väl lättare att jämföra och typ ha komplex för. Hur många kärringar jämför murran med varandra då, och i så fall vad går de efter som är eftersträvansvärt?