2025-12-08, 05:41
Medlem
Mohaves avatar
Under hösten har jag dejtat några tjejer. Det lustiga är att alla har bett om ursäkt för sina bröst. Antingen är de för hängiga, för små eller för stora. Det är inte jag som har klagat. Då har jag ställt följdfrågan "Är du nöjd med din fitta?". Det verkar alla vara.

Gäller detta generellt: Är tjejer missnöjda med sina bröst men nöjda med fittan?
Citera
2025-12-08, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Under hösten har jag dejtat några tjejer. Det lustiga är att alla har bett om ursäkt för sina bröst. Antingen är de för hängiga, för små eller för stora. Det är inte jag som har klagat. Då har jag ställt följdfrågan "Är du nöjd med din fitta?". Det verkar alla vara.

Gäller detta generellt: Är tjejer missnöjda med sina bröst men nöjda med fittan?

Det låter konstigt med tanke på att det är fittan som luktar fisk.
Citera
2025-12-08, 06:36
Avstängd
AnonymHingsts avatar
Citat:

Du ligger med fel typ av kvinnor. Har dom inte fasta bröst och rumpor som 18 åringar?
Citera
2025-12-08, 06:41
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Du ligger med fel typ av kvinnor. Har dom inte fasta bröst och rumpor som 18 åringar?
Hon som klagade mest över sina bröst var den yngsta! Kanske för att hon fått sina ideal från AI-genererade TikTok-tjejer?
Citera
2025-12-08, 06:42
Avstängd
AnonymHingsts avatar
Citat:
Hon som klagade mest över sina bröst var den yngsta! Kanske för att hon fått sina ideal från AI-genererade TikTok-tjejer?
Vad tyckte hon? Var dom för stora? Kanske hon var fet? Hur ung är yngst pratar vi medelålders eller fasta fina 18 åringar med daddyissues?
Citera
2025-12-08, 06:46
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Vad tyckte hon? Var dom för stora? Kanske hon var fet? Hur ung är yngst pratar vi medelålders eller fasta fina 18 åringar med daddyissues?
Hon tyckte de var hängiga. Hon var inte fet. I 20-årsåldern.
Citera
2025-12-08, 07:17
Medlem
Citat:

Jag har faktiskt inga problem över att vi har AI som ideal. Varken män eller kvinnor.
Mkt bättre än fluff-ohälsa som rådde för något år sen
Citera
2025-12-08, 08:13
Medlem
Kleiners avatar
Du som man, är du nöjd med dina pungkulor också eller är det bara kuken som du är nöjd med?
Citera
2025-12-08, 08:17
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Du som man, är du nöjd med dina pungkulor också eller är det bara kuken som du är nöjd med?
Jag är nöjd. Men önskar att någon vacker kvinna skulle intressera sig för paketet.
Citera
2025-12-08, 08:20
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chilledippen
Jag har faktiskt inga problem över att vi har AI som ideal. Varken män eller kvinnor.
Mkt bättre än fluff-ohälsa som rådde för något år sen
Fluff-ohälsa?
Citera
2025-12-08, 08:25
Medlem
Citat:
Fluff-ohälsa?

VS-model 2023
https://www.instagram.com/reel/DP0Rh0MDBxA/

ish
Citera
2025-12-08, 08:53
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Är tjejer missnöjda med sina bröst men nöjda med fittan?

Fast pattarna är väl lättare att jämföra och typ ha komplex för. Hur många kärringar jämför murran med varandra då, och i så fall vad går de efter som är eftersträvansvärt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in