Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
Igår, 20:51
Mod
Jag skapade en liknande tråd i erotik. Den blev stängd. Detta är inte en erotisk frågeställning utan en sociologisk då den rör beteende mellan människor. Skulle den vara felplacerad får Mod mer än gärna flytta tråden till lämpligare forum, men jag tror detta är rätt.

Ämne
Har du som kvinna råkat prutta ofrivilligt under ett samlag? Har du som man varit med om en brud som råkat prutta under ett samlag?
Kvinnor brukar ju aldrig prutta offentligt då det ifrån är kopplat till skam.
Under ett samlag så skapas ju ett tryck från penis in i vaginan, eller in i rumpan. Dessutom är människan i ovana kroppsställningar och mannen placerat ofta en del av sin tyngd över kvinnans buk, mage. Därför skapas ju förutsättningar för att hon ska råka prutta.

När kvinnor föder barn så sker ju samma sak?Hon trycker och trycker. Det måste väl pruttas en hel del då och även komma lite bajs ur rumpan.
Hur är det för kvinnor i den situationen och hur tacklar de det??
Senast redigerad av DetLillaNarrativet Igår kl. 20:56.
Citera
Igår, 20:56
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Mod
Jag skapade en liknande tråd i erotik. Den blev stängd. Detta är inte en erotisk frågeställning utan en sociologisk då den rör beteende mellan människor. Skulle den vara felplacerad får Mod mer än gärna flytta tråden till lämpligare forum, men jag tror detta är rätt.

Ämne
Har du som kvinna råkat prutta ofrivilligt under ett samlag? Har du som man varit med om en brud som råkat prutta under ett samlag?
Under ett samlag så skapas ju ett tryck från penis in i vaginal, eller in i rumpan. Dessutom är människan i ovana kroppsställningar och mannen placerat ofta en del av sin tyngd över kvinnans buk, mage. Därför skapas ju förutsättningar för att hon ska råka prutta.

När kvinnor föder barn så sker ju samma sak?Hon trycker och trycker. Det måste väl pruttas en hel del då och även komma lite bajs ur rumpan.

Så du skapar en ny tråd där du bryter mot regel 0.06.
Citera
Igår, 20:59
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe

Jaha är det du.

Den var i fel forum och det är en intressant frågeställning ur ett sociologiskt perspektiv. Så den får en ny chans . Jag vill diskutera ämnet och ha svar på min frågeställning.
Citera
Igår, 21:04
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe

Ta en förlossning. En kvinna i 20-30 års åldern som aldrig prutta offentligt ligger plötsligt där med rumpan bar inför massa människor och trycker på som tusan. Det borde ju rimligtvis komma ut bådd luft och bajs. Hur tacklar dom det i den situationen? Det är ju en ovan situation för henne.

Och vad sker när en kvinna råkar prutta under ett samlag?
Beteende, känslor, dynamik..
Citera
Igår, 21:09
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Nej det kommer aldrig bajs eller prutt någonsin för från en kvinna!

(Du samlar info för dina runkfantasier!)
Citera
Igår, 21:12
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Nej det kommer aldrig bajs eller prutt någonsin för från en kvinna!

(Du samlar info för dina runkfantasier!)
Knappast.

Förlossningar är det ju men regel än undantag. Okunnig du.
Citera
Igår, 21:37
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Hade jag hört frun fjärta hade jag fan skjutit skallen av mig direkt asså me mitt salongsgevär
Citera
Igår, 21:43
Medlem
Citat:
Mod

Ämne
Under ett samlag så skapas ju ett tryck från penis in i vaginan, eller in i rumpan. Dessutom är människan i ovana kroppsställningar och mannen placerat ofta en del av sin tyngd över kvinnans buk, mage. Därför skapas ju förutsättningar för att hon ska råka prutta.

Tror dom har absolut 0 intresse av "tackla" en fis medans dom föder barn.
Citera
Igår, 21:47
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Knappast.

Förlossningar är det ju men regel än undantag. Okunnig du.

Det är tom så att en del av processen för att det nyfödda barnet ska utveckla en bra tarmflora är att det exponeras för moderns avföring i samband med förlossningen.

Det uppmuntras dock att modern försöker tömma tarmen så mycket som möjligt innan förlossningen sätter igång på allvar av både hygienskäl (man vill ju inte ha en massa extra bakterier där tex vid sprickbildning) och arbetsmiljö dito för barnmorska och annan personal (även om det bokstavligen ingår i jobbet att hantera skit så vill man ju minska det så mycket man kan).
Senast redigerad av Sereena Igår kl. 21:50.
Citera
Igår, 21:49
Medlem
Akihabaras avatar
Pussy fart hit och dit, vi har våra gaser, det är så det är. Bara att hantera.
Citera
Igår, 21:54
Medlem
Kalsongsystemets avatar
Ibland när jag sitter och runkar på skithuset så fiser jag när det går för mig.
Citera
Igår, 21:56
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Det är tom så att en del av processen för att det nyfödda barnet ska utveckla en bra tarmflora är att det exponeras för moderns avföring i samband med förlossningen.

Det uppmuntras dock att modern försöker tömma tarmen så mycket som möjligt innan förlossningen sätter igång på allvar av både hygienskäl (man vill ju inte ha en massa extra bakterier där tex vid sprickbildning) och arbetsmiljö dito för barnmorska och annan personal (även om det bokstavligen ingår i jobbet att hantera skit så vill man ju minska det så mycket man kan).

Citat:
Ursprungligen postat av Akihabara
Pussy fart hit och dit, vi har våra gaser, det är så det är. Bara att hantera.

Men säg som ett exempel. Elsa 26 år ska föda. Hon har aldrig så mycket som ens rapat innan offentligt pga skam. Hon sätter på kranen varje gång hon är på en toalett offentligt.
Plötsligt ska Hhon inte bara ligga där med underlivet och rumpan exposed utan också trycka och ha sig.
Jag har aldrig varit med på en förlossning men det måste ju pruttas ohämmat och som du Sereena säger bajsas också.

Hur känner Elsa i den situationen? Hur känner kvinnan inför det hela??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in