GP har bara på telefonsvarare.... Nada
Ringde dem nyss....
Ica har bara bra service för Ukraina (ge dina pengar till mer död av soldater) ... Så sjukt, ica säljer ju mat... Eller. Men nyligen kom det fram att de har en ukrainsk standard, de märker om utgånget kött och seafood... Borås ica maxi... gjorde detta igen, för de blev fällda för detta brott för et par år sedan.
Wow och media reagera inte när ica gick fram som de med enorma vinster..... Hallå svenska medier, ni har just skurit av eran egen hals (i inkomst) när ni trots kunskap inte låtit oss vanliga människor få vetat att ica mm säljer utgångna matvaror till folket...
Glöm inte att svenska honungsproducenter lider av att vi (ica,citygross mm tar in billig honung från ukraina som är utspäd med socker......
Så ingen av berörda media kan säga varför de ser negro som betyder svart eller varför vit som i vit choklad behandlas olika...
Får neger pengar för dåligt mående, då skall jag ha pengar för dåligt mående för att jag är vit i mitt eget hemland...
Hur som alla woke företag i sverige som inte ger nån möjlighet för allmänheten/ era kunder = kunder som ger er eran lön en möjlighet att uttrycka sin åsikt av era uttalanden.... Folket som gör att ni idiotrika kan glida runt i världen med jets mm, kanske slutar att supporta er. Vad gör ni då,

Folk väljer lokala fik, lokala matställen, köper sina matvaror från lokala bönder...
Wow.... De enda som förlorar på det är alla "mellanhänder" vi har idag som lurar bönder och köpare....