Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-12-02, 18:04
Medlem
Flashbacks just nu mest lästa tråd på 1500st läsare och tråden är inte ens på aktuella ämnen.

Jag tycker admin och mods bör förklara varför det är på detta viset.
Citera
2025-12-02, 19:33
Medlem
Mr.RedHats avatar
Därför att den ligger på "Nyheter"

https://www.flashback.org/aktuella-amnen/2025-12-02

Alltså högst upp.
2 152 läsare just nu.
Citera
2025-12-02, 20:41
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.RedHat
Därför att den ligger på "Nyheter"

https://www.flashback.org/aktuella-amnen/2025-12-02

Alltså högst upp.
2 152 läsare just nu.

Den låg inte där tidigare idag.
Citera
2025-12-02, 21:06
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Den låg inte där tidigare idag.
Det var nog glapp i systemet medan den dirigerades om dit. Ingen konspiration. Ingen som försöker dölja något.
Citera
2025-12-02, 22:36
Medlem
Citat:
Det var nog glapp i systemet medan den dirigerades om dit. Ingen konspiration. Ingen som försöker dölja något.
Fast nej, som jag förstått har det varit aktuellt i några dagar nu och livlig aktivitet i tråden. Tråden har inte gått att finna på aktuella ämnen under dessa dagar.

Kanske har den inte gått att finna där på flera månader? Somsagt, jag tycker det behövs en förklaring till varför en tråd som har störst aktivitet på forumet inte syns i aktuella ämnen. Som läsare av forumet vill man ju se vad som är aktuellt på [… trumvirvel …] aktuella ämnen!
Citera
2025-12-04, 13:50
Medlem
Mr.RedHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaneHaj
Fast nej, som jag förstått har det varit aktuellt i några dagar nu och livlig aktivitet i tråden. Tråden har inte gått att finna på aktuella ämnen under dessa dagar.

Kanske har den inte gått att finna där på flera månader? Somsagt, jag tycker det behövs en förklaring till varför en tråd som har störst aktivitet på forumet inte syns i aktuella ämnen. Som läsare av forumet vill man ju se vad som är aktuellt på [… trumvirvel …] aktuella ämnen!
Verkar som att de kan plocka bort något från AÄ alternativt måste manuellt godkänna alla trådar för att hamna där
Citera
2025-12-04, 13:59
Medlem
Det finns ju 3 varianter under nytt.
Populära ämnen, nya ämnen och nya inlägg.

Det borde kanske dyka upp under populära ämnen, men jag såg den bara under nya inlägg.
Citera
2025-12-04, 19:03
Medlem
Citat:
Verkar som att de kan plocka bort något från AÄ alternativt måste manuellt godkänna alla trådar för att hamna där
Ja det är ju nån som vill dölja en tråd om Joakim Lundell. Det ligger en hund begraven här. Tystnaden från admins och mods talar sitt tydliga språk.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in