Citat:
Ursprungligen postat av
Pinoputchin
Neeej, inget sånt skit här tack.

Detta är ett diskussionsforum och inte social media. Tål man inte att ge sig in i diskussionen ska man inte ge sig in i den heller.
Mitt förslag skulle dock inte hindra den fria diskussionen, den skulle däremot begränsa möjligheten för stalkers som sätter i system att citera allt och alla för att hantera ett ofta psykopatiskt bekräftelsebehov.
Förslaget är alltså bara att lägga till en ignore-funktion för specifikt notifikationer från en specifik användare. Väljer jag att gå in i och scrolla igenom tråden så kommer jag ju fortfarande se att personen ha citerat mig och då kan jag välja att svara honom om han mot förmodan skrivit något som känns värt att bemöta.
Den enda som skulle drabbas av en sådan funktion är ju stalkern själv, i den mån han överhuvudtaget reagerar på att han inte längre får svar på allt sitt ordbajsande. Och eftersom det inte handlar om att plocka bort inläggen han skriver så finns det ju inget som hindrar att andra som känner sig manade tar upp diskussionen och då får trollet som han vill och alla är glada och nöjda.
Och i bästa fall kanske trollet funderar på varför mängden citeringar inte längre generar den kvantitet av respons som han är van vid, och därför börjar överväga hur han uttrycker sig.