Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
Jo, man får backa. Går inte att tala med någon som projicerar.
Dock har jag själv ett saftigt vårdtrauma, men det betyder ju inte att ADD/ADHD inte finns, för det gör det.
Var projicera något du lärde dig om på din "miljöterapi" du gick på i onödan under 1 års tid?
Tyvärr är du typexemplet på varför vi inte ska sätta barn på piller och jaga diagnoser, du springer i vad du själv beskriver som onödig "miljöterapi" under 1 års tid, du jagar någon konstig ADD-diagnos i vuxen ålder för att du vill få svar på frågor, när man är inne i sin självupptagna smörja av diagnoser och hypokondri är det svårt att se hur sjukt det är utifrån, men du ger inte ett balanserat och sunt intryck, en vuxen människa ska inte springa efter människor i vit rock hela tiden!
Citat:
Ursprungligen postat av
Kundalini
Jag vet inte vad du har råkat ut för personliga trauman kopplat till svensk sjukvård, men mitt tips är att ta itu med det. Lycka till.
En sansad, intelligent konversation är uppenbarligen inte möjlig, så jag tackar för mig.
Svagt att du väljer att citera enbart en liten del av min text, får tolka det som att du uppenbarligen ger upp eller inte har något och komma med, vilket är naturligt då endast en dåre försvarar att barn ska peta i sig amfetamin på daglig basis parallellt med ett dokumenterat sämre mående bland unga.
men gulligt att ni finner varandra när ni försvarar drogande av barn som alltför ofta sker i onödan.