Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Fast dom är lika ofta hopplöst osäkra och har byggt hela sin personlighet kring sitt utseende så därför kommer dom alltid söka och knarka uppmärksamhet från så många män som möjligt.
Nja kanske men jag tänkte mer skolans snyggaste tjej mått, är ju en viss skillnad på typ New York och Varberg så klart!
Hahaha a-hunk har ingen nånsin kallat mig men tack men handlade ju snarare om självförtroende och taktik, dom vrålsnygga brudarna fick mycket mycket mindre ragg än medelmåttiga slampor tex så jag såg alltid min chans.

Ganska kul o rata en 10 poängare dock
Jag har en narcisstisk psykopat med borderline som är 33 år yngre än mig som jag dissar oavbrutet.
🤣
Hon har flera personligheter där en är dödkär i mig o sen 5 st till som glider över till hat - ställer till med massa oreda i sin omgivning bland vänner,killar o bland annat kvinnor i min närhet(hon har satt sig bredvid o tittat på dom som onda dockan)
Ser hon en spegel går hon fram till den o tittar på den som hon sett självaste gud,jesus o paradiset i flera minuter
Vissa är totalt waistade , jag vet inte hur många moppegossar o killar som hon gjort till bögar men der måste vara många 😆
Blir nog jobbigt sen när dom är russin o spegeln spricker av fasa