2025-12-06, 19:47
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolebe9487
Det är just vad jag gör 😂

Det skulle var enkelt o sakna krav o knalla ned på lokala kinakrogen o asa hem en sån här läckerbit

https://i.postimg.cc/vTKB6BDS/WALTZING-matilda119-Gallery.jpg

Må jesus stiga ned o rädda dig 🤣
Citera
2025-12-06, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Det skulle var enkelt o sakna krav o knalla ned på lokala kinakrogen o asa hem en sån här läckerbit

https://i.postimg.cc/vTKB6BDS/WALTZING-matilda119-Gallery.jpg

Må jesus stiga ned o rädda dig 🤣
Nej men jag menar inte att ta en en rugguggla, men de tar någon de nog inte ens är attraherade av. Ingen som är speciell. Typ en kompis av motsatt kön bara. Helt utan krav
Senast redigerad av Jolebe9487 2025-12-06 kl. 20:41.
Citera
2025-12-07, 08:30
Medlem
När du har fått tjejen/killen med de ’fina’ yttre attributen och varit med henne i 6 månader. Gjort allt det fysiskt roliga, njutit, då är det sedan inte lika spännande längre. Det blir vardag. Oftast vill man bara ha kul med dessa, därför är utseende en liten komponent. Viktig? Ja kanske, men inte viktigast i en långvarig relation. Borde inte vara heller, men det är attraktivt att ha hand om sig själv. På många olika plan.
Senast redigerad av Talkthewalk 2025-12-07 kl. 08:33.
Citera
2025-12-07, 08:34
Moderator
Sun Rulers avatar
Försökte relatera till frågeställningen men kunde inte.

Minns när jag träffade min blivande hustru och jag såg henne genom fönstret till bostaden, jag kunde inte begripa hur en sådan vacker och klok person kunde vara tillsammans med mig.

Spola fram bandet ca tjugo år och vi var på en fest tillsammans, då kom jag på mig att titta på henne och beundra hur otroligt vacker hon är.
Citera
2025-12-07, 11:47
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
9 or 10 poängare gåt att ha men det får inte vara dom som är kära i sig själva.

Dom är lätta o känna igen för dom står alltid o beundrar sig själv i speglar.

Dom är så snygga så en betongvägg ger en spegelbild

Fast dom är lika ofta hopplöst osäkra och har byggt hela sin personlighet kring sitt utseende så därför kommer dom alltid söka och knarka uppmärksamhet från så många män som möjligt.

Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
9or och 10or är ju typ topmodeller som lever på sitt utseende, och de gick bort för mig också. Inte pga mig, utan att jag inte höll måttet.

Nej, det är du och den där 448 som verkar vara de riktiga A-hunkarna här på Flashen. Och ja, ett sting av avundsjuka kan jag nog allt känna.

Nja kanske men jag tänkte mer skolans snyggaste tjej mått, är ju en viss skillnad på typ New York och Varberg så klart!

Hahaha a-hunk har ingen nånsin kallat mig men tack men handlade ju snarare om självförtroende och taktik, dom vrålsnygga brudarna fick mycket mycket mindre ragg än medelmåttiga slampor tex så jag såg alltid min chans.
Citera
2025-12-07, 12:27
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Fast dom är lika ofta hopplöst osäkra och har byggt hela sin personlighet kring sitt utseende så därför kommer dom alltid söka och knarka uppmärksamhet från så många män som möjligt.

Nja kanske men jag tänkte mer skolans snyggaste tjej mått, är ju en viss skillnad på typ New York och Varberg så klart!

Hahaha a-hunk har ingen nånsin kallat mig men tack men handlade ju snarare om självförtroende och taktik, dom vrålsnygga brudarna fick mycket mycket mindre ragg än medelmåttiga slampor tex så jag såg alltid min chans.

Ganska kul o rata en 10 poängare dock

Jag har en narcisstisk psykopat med borderline som är 33 år yngre än mig som jag dissar oavbrutet.

🤣

Hon har flera personligheter där en är dödkär i mig o sen 5 st till som glider över till hat - ställer till med massa oreda i sin omgivning bland vänner,killar o bland annat kvinnor i min närhet(hon har satt sig bredvid o tittat på dom som onda dockan)

Ser hon en spegel går hon fram till den o tittar på den som hon sett självaste gud,jesus o paradiset i flera minuter

Vissa är totalt waistade , jag vet inte hur många moppegossar o killar som hon gjort till bögar men der måste vara många 😆

Blir nog jobbigt sen när dom är russin o spegeln spricker av fasa
Citera
2025-12-07, 13:57
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ganska kul o rata en 10 poängare dock

Jag har en narcisstisk psykopat med borderline som är 33 år yngre än mig som jag dissar oavbrutet.

🤣

Hon har flera personligheter där en är dödkär i mig o sen 5 st till som glider över till hat - ställer till med massa oreda i sin omgivning bland vänner,killar o bland annat kvinnor i min närhet(hon har satt sig bredvid o tittat på dom som onda dockan)

Ser hon en spegel går hon fram till den o tittar på den som hon sett självaste gud,jesus o paradiset i flera minuter

Vissa är totalt waistade , jag vet inte hur många moppegossar o killar som hon gjort till bögar men der måste vara många 😆

Blir nog jobbigt sen när dom är russin o spegeln spricker av fasa

Haha hon låter ju duktigt knäpp!

Oja ingen slår the Wall.
Citera
2025-12-07, 14:15
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Haha hon låter ju duktigt knäpp!

Oja ingen slår the Wall.

Hon är värre än vad du tror

101% psykopat
Citera
2025-12-08, 07:11
Medlem
Jag har bara stött på kvinnor som jag gillade utseendet på. Jag har bara blivit intresserad av kvinnor där hennes utseende tilltalade mig. Vem tror jag att jag är? Tror jag att jag kan vilken tiopoängare som helst?
Jag har ju aldrig haft ett förhållande så jag måste sänka mina krav om jag någonsin ska ha chans att få en kvinna. Insidan är viktigast.
Citera
2025-12-09, 16:21
Medlem
Var i den sitsen i 3 år. Det funkade så sätt men i efterhand när jag upplevt motsatsen i andra relationer så skulle jag aldrig någonsin göra om det. Behövs fan lite gnista och attraktion..
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in