Idag, 10:48
Medlem
Jag är en tjej som har ganska lätt för att squirta (fontänorgasm som vissa kallar det). Men jag upplever ingen orgasm. Känns mer som en kroppslig reaktion bara. Är extremt frustrerande att många killar tror det och upplever att jag får orgasm fast att jag inte får det. Visst det är skönt men det är inte en utlösning även om det ser ut så. Är så svår diskussion att ta också med en ny kille.

Vill göra det tydligt att jag inte talar för alla kvinnor utan bara för egen del. För mig känns det mer som något som bara händer. Lite som att nysa. Inget jag kan kontrollera. Men det är långt ifrån hur en orgasm känns. Dessutom är jag lite äcklad av det då det är urin som kommer ut... mig veterligen finns det ingenstans på kroppen där det lagras den mängden vätska förutom i urinblåsan.

Någon tjej som känner igen sig? Hur hanterar ni det ifall en kille älskar det? Utan att förstöra hans ego, förklara att det inte är en orgasm för dig.
Citera
Idag, 11:02
Medlem
Då är du nog rätt unik.

Oavsett det, så borde väl din kille vara nöjd, om du först squirtar, och han blir upphetsad av det, och sen kan han fortsätta, tills du får det som du upplever som "orgasm".
Citera
Idag, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Då är du nog rätt unik.

Oavsett det, så borde väl din kille vara nöjd, om du först squirtar, och han blir upphetsad av det, och sen kan han fortsätta, tills du får det som du upplever som "orgasm".
Det är precis det som inte händer. Oftast känner killen att han är klar eller gjort det han ska och sen händer inte så mycket mer för mig. Och jag tycker det är extremt jobbigt att berätta att jag inte är nöjd eller inte fick orgasm av honom.
Citera
Idag, 11:07
Medlem
Jag tycker det är fint att du inte gör dig till talesperson för andra när du inte är som alla andra.
Det är en självinsikt som måste belönas med handhjärta

Men vi får väl ge dina partners en eloge för visad diskretion angående dina inkontinensbesvär, och köper det som en intim akt att bli pissade på.
Citera
Idag, 18:32
Medlem
Smekarn87s avatar
What! Hade noll koll på att det kunde vara så. Av intresse! Om du squortar och sedan slutar ha samlag. Är du öm i fittan efteråt? Behöver du få en orgasm för att kroppen inte ska ligga och tro att det när som helst är dags.
Mellan tummen och pekfingret. Hur lång tid under intensiv stimulation är du mellan squirt och orgasm?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in