2025-11-28, 19:01
Medlem
TedGaandies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Fantastiskt berättelse! Jag brukar göra liknande. Det är underbart att se sexuella frustrationen byggas upp tills de inte längre kan kontrollera den. Det är bättre än sjävla sexet

Det är roligt! Och jag delar samma upplevelse om att det är kul när de hundar efter
Citera
2025-11-28, 19:23
Medlem
Citat:
Jo, jag brukar kunna få de flesta kvinnor att forsa utan att ha sex med dem. Sedan kanske man har sex eller så lämnar dem helt frustrerad över natten. Då brukar man bli väckt typ 04 med en hand på magen och munnen mot kuken

Är det något du hade uppskattat?

Oj det där låter lite som mig, fast i kvinnlig version heheh
Förutom att jag brukade avsluta det med att antingen gå därifrån eller bara skeda dom till söms, och sen gå.
Ibland lät jag dom ge mig oralsex, utan att jag gav något tillbaka

Det jobbiga med mitt sociala experiment där jag hoppades på att en gång i livet få till ett engångsligg, slutade istället med att jag fick en hög med efterhängsna snubbar som lurat i sig själva att jag var deras framtida partner, och morsa till deras framtida barn
Citera
2025-11-28, 20:11
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Jo, jag brukar kunna få de flesta kvinnor att forsa utan att ha sex med dem. Sedan kanske man har sex eller så lämnar dem helt frustrerad över natten. Då brukar man bli väckt typ 04 med en hand på magen och munnen mot kuken

Är det något du hade uppskattat?

Nej jag gillar män som vill ha sex i sängen och inte män som vill göra annat, så som du och ditt märkliga "undanhållande" av sex

Varför är du så stolt över att du inte satte på en tjej när hon ville?
Citera
2025-11-28, 21:52
Medlem
TedGaandies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Nej jag gillar män som vill ha sex i sängen och inte män som vill göra annat, så som du och ditt märkliga "undanhållande" av sex

Den frågan har gäckat både allvetare och filosofer i flera hundratusen år. Ingen av dem kommer fram till någonting för det finns ingen konsensus..

Men svaret är faktiskt ganska enkelt…
Vill du ha en tjej som är lite bråkig och testar dig,
eller någon som kommer till dig för hon är mjuk och härlig?
Citera
2025-11-28, 22:12
Medlem
UniktAnvNamns avatar
bland män brukar man tåla om "blue balls", är detta någon slags variant på "blue clit" att kåta upp henne som en marskatt?
Citera
2025-11-30, 07:38
Medlem
Frugan gillar att bli fasthållen, och gillar både att jag tar henne hårt men även om man retas lite. Men ser alltid till att hon kommer innan vi är klara.

Tycker det är relativt vanligt att kvinnor gillar det.
Citera
2025-11-30, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia

Det beror ju helt på om hon förtjänat att bli knullad. Ibland måste man hålla det emot henne så att säga, och då är det bästa helt enkelt att bygga upp en sån sexuell frustration i henne att hon exploderar.
Citera
2025-11-30, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UniktAnvNamn
bland män brukar man tåla om "blue balls", är detta någon slags variant på "blue clit" att kåta upp henne som en marskatt?

Ja, precis. Sen gå och lägga dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in