2025-11-28, 16:49
Medlem
Ja, har ni testat att hålla fast er kvinna, alltså hålla fast båda armar när ni sitter över dem? Sedan går man in för en kyss långsamt, fast drar bort direkt när hon går in för den. De blir så oerhört sexuellt frustrerade Det är fantastiskt.
Citera
2025-11-28, 17:00
Medlem
Nej, aldrig någonsin. Det låter alldeles för vågat och kinky för mig.
Citera
2025-11-28, 17:00
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negern99
Ja, har ni testat att hålla fast er kvinna, alltså hålla fast båda armar när ni sitter över dem? Sedan går man in för en kyss långsamt, fast drar bort direkt när hon går in för den. De blir så oerhört sexuellt frustrerade Det är fantastiskt.

Det låter som att du är en jävla legend i sängen.
Citera
2025-11-28, 17:08
Medlem
Citat:

Brukar det vara fantastiskt, om det är sexuellt frustrerande? Det går liksom inte ihop.
Citera
2025-11-28, 17:26
Avstängd
Citat:

Nej i mitt förhållande vill jag att båda ska njuta av sexet utan våld och annan skit som du skriver!
Citera
2025-11-28, 17:45
Medlem
Citat:
Nej, jag gillar att kyssas för mycket för det.
Citera
2025-11-28, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Det låter som att du är en jävla legend i sängen.

Jo, jag brukar kunna få de flesta kvinnor att forsa utan att ha sex med dem. Sedan kanske man har sex eller så lämnar dem helt frustrerad över natten. Då brukar man bli väckt typ 04 med en hand på magen och munnen mot kuken

Är det något du hade uppskattat?
Citera
2025-11-28, 18:25
Avstängd
Citat:
Jo, jag brukar kunna få de flesta kvinnor att forsa utan att ha sex med dem. Sedan kanske man har sex eller så lämnar dem helt frustrerad över natten. Då brukar man bli väckt typ 04 med en hand på magen och munnen mot kuken

Är det något du hade uppskattat?

Du har aldrig knullat förstår jag!
Citera
2025-11-28, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Du har aldrig knullat förstår jag!

Som man känner sig själv känner man andra.
Citera
2025-11-28, 18:37
Medlem
TedGaandies avatar
Härligt, min första dominanta upplevelse så hade hon jävlats innan med mig igenom att visa upp stjärten för mig och gnida mot mig i ett par tajta och vita trånga byxor...
Så jag stalkade henne in i en mörk gränd där ingen kunde se oss eller skulle veta vad vi gör, där inne tryckte upp henne mot väggen.... Körde in mitt ben mellan hennes lår och stod bara nära henne en stund tills hon började att gnida fittan upp och ner sen över benet... Lutade mig in för en kyss, vilket hon lutade sig in för att försöka möta upp, ville hon kyssas lite där och vara otrogen? Jag drar tillbaka läpparna... Lilla du, det är dålig karma, det får du inte...
Sen började jag dra mina läppar stilla och sakta över hennes kinder, tungt andades över hela sidan utav hennes ansikte... Cirkulerade hennes läppar med mina medans jag höll hon i ett stadigt strypgrepp. Hon börjar här ivrigt att gnida fittan över låret och andas lite hårdare.. Ser att hon är nära och att hennes bröstvårtor förmodligen är riktigt tajt och styva nu i toppen...

Så jag släpper henne och går iväg och fortsätter med det jag faktiskt gjorde.

Det är viktigt att man uppskattar dem.
Senast redigerad av TedGaandie 2025-11-28 kl. 18:41.
Citera
2025-11-28, 18:37
Avstängd
Citat:
Som man känner sig själv känner man andra.

Fel igen! Genom sig själv känner man andra.
Citera
2025-11-28, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Härligt, min första dominanta upplevelse så hade hon jävlats innan med mig igenom att visa upp stjärten för mig och gnida mot mig i ett par tajta och vita trånga byxor...
Så jag stalkade henne in i en mörk gränd där ingen kunde se oss eller skulle veta vad vi gör, där inne tryckte upp henne mot väggen.... Körde in mitt ben mellan hennes lår och stod bara nära henne en stund tills hon började att gnida fittan upp och ner sen över benet... Lutade mig in för en kyss, vilket hon lutade sig in för att försöka möta upp, ville hon kyssas lite där och vara otrogen? Jag drar tillbaka läpparna... Lilla du, det är dålig karma, det får du inte...
Sen började jag dra mina läppar stilla och sakta över hennes kinder, tungt andades över hela sidan utav hennes ansikte... Cirkulerade hennes läppar med mina medans jag höll hon i ett stadigt strypgrepp. Hon börjar här ivrigt att gnida fittan över låret och andas lite hårdare.. Ser att hon är nära och att hennes bröstvårtor förmodligen är riktigt tajt och styva nu i toppen...

Så jag släpper henne och går iväg och fortsätter med det jag faktiskt gjorde.

Det är viktigt att man uppskattar dem.

Fantastiskt berättelse! Jag brukar göra liknande. Det är underbart att se sexuella frustrationen byggas upp tills de inte längre kan kontrollera den. Det är bättre än sjävla sexet
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in