Citat:
Ursprungligen postat av
apapapa136
Jag åker till Kanarieöarna snart och har i samband med det hittat hemsidan destacamos.com. Utbudet där ser nästan för bra ut för att vara sant vilket som bekant oftast betyder att det är just det. Jag har dock sett flera flashback-användare rekommendera sidan i andra trådar så jag antar att den är legit trots allt.
Har ni som använt destacamos.com några tips och råd som jag bör tänka på? Det verkar t.ex. som att det finns begränsade filtreringsmöjligheter, ingen funktion för att skriva recensioner m.m. Hur gjorde ni för att hitta relevanta profiler och framförallt för att säkerställa att profilerna var genuina innan ni bokade en fika?
Vidare verkar det som att inga profiler på sidan skriver ut varken pris eller tjänster (förutsatt att jag inte missat det någonstans). Frågar ni efter pris och lista med tjänster i ert första meddelande vid eventuell kontakt eller vad är egentligen kutym i den delen av världen (Kanarieöarna)?
Stort tack på förhand för svar!
Inte så svårt. Destacamos är den största sidan i Spanien Kontakta tjejen på WhatsApp och fråga vad hon har att erbjuda. Ofta får man svar direkt, men ibland tar det några timmar, vilket indikerar att hon är hobbytjej. Är man artig och trevlig får man seriösa svar tillbaka. Utbudet är enormt. Lite som att dricka vatten från niagara. Man får gå på sin magkänsla för att välja. Spanska gäller förstås. Dom flesta kan mycket lite engelska.
Lycka till