2025-11-29, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeBop1
En natt mellan lördag och söndag bör folk ha varit ute/på väg hem från fester, taxis bör ha kört omkring eller liknande. Han borde ha hittats om han frös ihjäl, han var ju mitt i stan. Kan han ha ramlat i vattnet? Även om jag ser att det är stängsel runt älven.
Han var sjuk skrev någon. På vilket sätt ? Känns märkligt att hamna i Säffle när han skulle till Åmål och någon skrev Mellerud. Hoppas han kommer tillrätta.
Citera
2025-11-29, 09:29
Medlem
FanTaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elisa888
Han var sjuk skrev någon. På vilket sätt ? Känns märkligt att hamna i Säffle när han skulle till Åmål och någon skrev Mellerud. Hoppas han kommer tillrätta.

Känns inte orimligt att han somnat på tåget. Säffle är slutstation om jag inte missat något i tabellen, och sista tåget står gissningsvis kvar där fram till morgonen. Frågan är om han bestämt sig för att gå till Åmål?
Citera
2025-11-29, 11:30
Medlem
Vem är flickvännen som han skulle till?
Citera
2025-12-02, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matilda-Eva11
Vem är flickvännen som han skulle till?

Bor i Åmål.
Citera
2025-12-02, 18:14
Medlem
Funderade på vem hon är.
Citera
2025-12-06, 15:20
Medlem
berlinlondons avatar
Nu är det två veckor sedan Jon sågs sist. Jag har försökt uppdatera mig men inte funnit något nytt. Har ni? Tankar?
Citera
2025-12-06, 15:24
Medlem
CharlesCharlies avatar
Vad gjorde han i Trollhättan innan han åkte mot Åmål/Säffle?
Citera
2025-12-06, 15:34
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berlinlondon
Nu är det två veckor sedan Jon sågs sist. Jag har försökt uppdatera mig men inte funnit något nytt. Har ni? Tankar?
Nej. Finns en låst artikel på nwt från 28/11 jag ej kan läsa men: det är väldigt få tips & ”det står & faller med allmänheten”.
Citera
2025-12-06, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CharlesCharlie
Vad gjorde han i Trollhättan innan han åkte mot Åmål/Säffle?

Gissar att det är byte från buss till tåg där, om han åker från Tanum.
Citera
2025-12-06, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berlinlondon

Det enda jag kan tänka mig är att han hamnat i vattnet på något sätt. Känns så konstigt att det inte kommit fram fler spår efter honom...
Citera
2025-12-10, 00:14
Medlem
FanTaMigs avatar
Vi får väl anta att målet har varit att ta sig från Säffle till Åmål. Men med en avstängd mobiltelefon borde det vara en rätt svår utmaning såvida man inte går längs med E45an, och då förutsatt att man hittar dit. Kan han ha bestämt sig för att följa järnvägsspåret?

Har media tagit upp något om hans försvinnande?
Citera
2025-12-11, 21:47
Medlem
Än en gång! Kan flickvännen har något med allt att göra? Uppmärksamhet? Han märkligt att han är borta bara sådär! Andra anhöriga som misstänkt något märkligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in