2025-11-23, 03:02
Medlem
skoputss avatar
Vet ej forumdel eller varför den raderades. Hittar den ej. Tondöv moderator som papperskorgade. Kunde gott ha flyttat tråden om den låg fel.

Edit*
Tråden handlade om att han snart fyller hundra, och möjliga orsaker till att han har intellektet i behåll samt sprudlar av liv.
https://m.youtube.com/watch?v=2ZE1JIk5tTs
Senast redigerad av skoputs 2025-11-23 kl. 03:15.
2025-11-23, 03:25
Avslutad
Gå till papperskorgen så hittar du tråden.

Jag förstår inte problemet.
2025-11-23, 03:36
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IanMcEwan
Gå till papperskorgen så hittar du tråden.

Jag förstår inte problemet.

Nej, det är väl för att du är ointresserad, men jag uppskattade tråden och undrar var den tog vägen.

Dessutom, har ingen aning om var ”papperskorgen” finns på forumet, men har heller ingen lust att rota i en dödad tråd, så det kvittar.
2025-11-23, 04:26
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Nej, det är väl för att du är ointresserad, men jag uppskattade tråden och undrar var den tog vägen.

Dessutom, har ingen aning om var ”papperskorgen” finns på forumet, men har heller ingen lust att rota i en dödad tråd, så det kvittar.

Här är tråden: (FB) Dick Van Dyke blir 100 år. Pigg, glad och klar i skallen.
2025-11-23, 05:02
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Här är tråden: (FB) Dick Van Dyke blir 100 år. Pigg, glad och klar i skallen.

Diskussionen som var i tråden om Van Dyke har inte flyttats vidare till samlingstråden du länkar till. Vad är det för tafflig moderering? Ni kan åtminstone bekväma er med att föra över texten och låta ursprungstråden stå kvar med hänvisning.
Senast redigerad av skoputs 2025-11-23 kl. 05:29.
2025-11-23, 08:43
Medlem
Citat:
Diskussionen som var i tråden om Van Dyke har inte flyttats vidare till samlingstråden du länkar till. Vad är det för tafflig moderering? Ni kan åtminstone bekväma er med att föra över texten och låta ursprungstråden stå kvar med hänvisning.

Som vanligt så är det någon moderator som hatar att vi diskuterar om saker, kliver då in och löser allt och tystar diskussionen genom att slänga det i papperskorgen.

Ingen kommer att fortsätta prata om ämnet nu. Tack, bra jobbat.

För övrigt så kollade jag också den tråden igårkväll och tyckte den länkade videon var intressant. Tråkigt att moderatorernas inställning är att sånt inte ska nå ut till flashbackare i allmänhet.
2025-11-23, 09:49
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Funktionen för sammanfogning fungerar inte, som informerats.

Jag kan hålla med om att det är lättare att hitta om man låser tråden och låter den ligga kvar.
2025-11-23, 09:51
Moderator
Maviels avatar
Då är tråden hittad, och TS kan fråga berörd moderator i PM om det hela eller invända mot det och följa den process vi har här i klagomålsforumet.

Den här låses. Kan öppnas om den kompletteras med PM konversation. TS får isåfall höra av sig så fixar vi det.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in