Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-17, 14:09
  #769
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RicardARNilsson
Att någon ställer frågan om jag var pedofil gör mig dock jävligt förbannad. Det finns inget värre man kan kalla en person. Jag kan diskutera mycket och försöka svara på frågor här, men om denna typ av idiotiska och ogrundade påstående/anklagelser får fäste då är detta mitt sista inlägg. Lägg ner dumheterna !!!

Jag säger inte att trippelmördaren var pedofil under 90-talet, jag ställer bara frågan. En skribent här trodde att den försvunne turnéledaren var pedofil.

Om båda var det kanske det kan ha varit motiv till mord?
Citera
2018-07-17, 23:41
  #770
Medlem
Fiddlebacks avatar
En ny häktningsklausul och en ny 20 årig volta. Hade varit bättre om du R*card *ilsson erkände allt från början.
Nu har ju polisen direktkontakt med ett par snubbar från denna staden, dom kan ju prata åt dig..
Citera
2018-07-18, 09:29
  #771
Medlem
RicardARNilssons avatar
Det har antytts en del om att jag skulle vara anknuten till satanism. Ovanlig men felaktig slutsats. Faktum är att jag drev ett skivbolag med inriktning mot hårdrock o dödsmetal, Dark Past Productions, och hade då kontrakt med med olika band inom genren, bland annat Non Serviam. Hur man numera drar slutsatsen att jag är satanist, det förstår jag inte riktigt.

Villa är dessa personer som jag påstås ha känt?
Citera
2018-07-18, 14:06
  #772
Medlem
RicardARNilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShellShocked
Jag har inget med dom ryktena att göra, dom får Scion stå för.
Däremot undrar jag vad som hände efter att du lämnade av Lelle vid Kartago?
Du körde hem, men inte direkt hem utan en omväg, varför?


Jag körde den väg jag alltid tyckt om att köra. Den väg jag är van vid sedan barnsben att åka. Det är inget stort mysterium.
Citera
2018-07-18, 14:35
  #773
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShellShocked
ä
Han kanske är oskyldig till mordet på lelle men han kan varit inblandad i det.
Hur i helvete kan man vara oskyldig till ett mord men ändå inblandad i det?
Citera
2018-07-18, 14:38
  #774
Medlem
Fiddlebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RicardARNilsson
Det har antytts en del om att jag skulle vara anknuten till satanism. Ovanlig men felaktig slutsats. Faktum är att jag drev ett skivbolag med inriktning mot hårdrock o dödsmetal, Dark Past Productions, och hade då kontrakt med med olika band inom genren, bland annat Non Serviam. Hur man numera drar slutsatsen att jag är satanist, det förstår jag inte riktigt.

Villa är dessa personer som jag påstås ha känt?

Jag får inte avslöja vilka dessa personer är.
Citera
2018-07-18, 16:48
  #775
Medlem
Fiddlebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RicardARNilsson
Det har antytts en del om att jag skulle vara anknuten till satanism. Ovanlig men felaktig slutsats. Faktum är att jag drev ett skivbolag med inriktning mot hårdrock o dödsmetal, Dark Past Productions, och hade då kontrakt med med olika band inom genren, bland annat Non Serviam. Hur man numera drar slutsatsen att jag är satanist, det förstår jag inte riktigt.

Villa är dessa personer som jag påstås ha känt?

Du känner dessa personer mycket väl R*card, jag hörde om era planer ni hade för Gbg och Kristianstad. En av era planer blev ju inte av pga Keillers Park mordet. Jag har en mycket god vän sedan barnsben, en sådan vän som man gick hem till hur man ville. .som en bror. Därför kom jag i kontakt även med medlemmar i MLO när de var hemma hos denne personen. Jag har också träffat dig hemma hos honom tillsammans med MLOs (kärna)..och ännu en person som jag inte får nämna något namn på...

Dessa personer hade mycket kontakt med MLO och dig ... och en dag för längesedan frågade de om jag ville gå med dem på en konsert i Gbg. .. det var första gången jag träffade dig R*card.... de kände dig redan då.

Du kan inte neka till detta. .
__________________
Senast redigerad av Fiddleback 2018-07-18 kl. 16:59.
Citera
2018-07-18, 18:17
  #776
Medlem
ShellShockeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorPest
Hur i helvete kan man vara oskyldig till ett mord men ändå inblandad i det?

Har du hört talas om medhjälp till mord?
Det kan ju vara mer än en GM, som det spekuleras om här.
Citera
2018-07-18, 18:23
  #777
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShellShocked
Har du hört talas om medhjälp till mord?
Det kan ju vara mer än en GM, som det spekuleras om här.
Jodå det har jag men om man har gjort sig skyldig till medhjälp till mord så är man ju i allra skyldig till mordet.

För övrigt är medhjälp till mord och mord ibland hårfina skillnader och avgörs av tyckande. Det är ju fullt möjligt att göra sig skyldig till mord utan att ha varit den som utfört själva mordet. Det räcker med att medhjälpen är så stor att medhjälparen är att betrakta som medgärningsman, källa.
Citera
2018-07-18, 18:24
  #778
Medlem
ShellShockeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RicardARNilsson
Jag körde den väg jag alltid tyckt om att köra. Den väg jag är van vid sedan barnsben att åka. Det är inget stort mysterium.

Absolut. Jag köper det om det hade varit på sommaren och det hade varit ljust ute så man kunde njuta av omgivningen. En regnig och kall januarinatt så hade jag nog dock kört raka vägen hem.
Vilken väg körde du hem om man får fråga?
Citera
2018-07-18, 21:06
  #779
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RicardARNilsson
Jag körde den väg jag alltid tyckt om att köra. Den väg jag är van vid sedan barnsben att åka. Det är inget stort mysterium.

Fram med informationen nu då Ricard, Exakt vilken væg kørde du hem, och exakt vilken parkeringsficka stannade du och sov vid i 2 timmar?
Citera
2018-07-18, 21:16
  #780
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Pedofilen är död!

Och det var anledningen till döden.

Du kan ta dina "uppgifter" och.....

Jag vet exakt hur allt gått till.

Men fortsätt lämna dina uppgifter du.

Berætta! Vi lyssnar!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback