Ja börja alltid lugnt, med tiden kommer du eventuellt vilja dosera högre. Men även då kan det va dumt då man snabbt och lätt blir slarvig. Med syntetiska droger SKA MAN ALLTID behandla en ny batch som en helt ny drog. För du vet inte om någon har lämnat orenheter i eller om någon blandat ut det med något annat osv.
Jag har gjort mina misstag genom åren, men det har gått förhållandevis bra och jag har lärt mig av mina misstag.
Angående odlingslådor kan jag konfirmera att dom kommer igenom tullen utan problem. Jag har beställt 3 lådor och magiska tryfflar (6x15g) från Azarius i år och alla kom hem utan problem.
Elephantos har jag köpt ifrån en gång tidigare och det kom igenom tullen också men just den growboxen fick jag mögel i. Fick slänga allt. Det är INTE värt att äta det ändå. Men i sommras fick jag mögel i en growbox från Azarius också men det va förmodligen mitt eget fel. Så det är förmodligen inget fel på Elephantos.
Tänk dock på att om du beställer hem droger som är klassade till hem adress och dom blir beslagtagna så får du hem ett bred från Polisen som säger att du kan höra av dig om du vill göra anspråk på dom, eller om du har någon ursäkt osv.
Va inte dum nog att svara är bara mitt råd, inte för att jag har erfarenhet. Men om du får hem ett sådant brev bör du ligga lugnt en stund, minst 6 månader skulle jag rekommendera. Jag har fått hem ett sådant brev när jag beställde från en vanlig webbsida. Nu verkar dom ha lugnat sig.
Men en STOR VARNING till att beställa hem droger till ett hem där det finns minderåriga. Då kan du förlora vårdnaden av barnen!
För den som är intresserad av att testa pluggen(.se) syntetiska svamp kan jag säga, ja det funkar någorlunda. Men det är långt ifrån en vanlig svamptripp i effekt.
Jag har i alla tider trippat ensam, men det betyder inte att det funkar för alla. Min första tripp va ihop med min bästa vän och min första MDMA tripp va också tillsammans med vänner. Men jag har testat dissociativa på egen hand o fått egodöd och fick en rejäl uppläring den vägen. Du behöver ha ett hyfsat bra psyke och må relativt bra för att klara av sådana trippar.
Fråga mig vad som helst, jag upptäckte psykadeliska rätt sent lyckligtvis. Men har testat en uppsjö av olika dom senaaste 12 åren.
Vad jag hört ska man ta Erowid's dosering med en nypa salt. Jag har hört att dom skriver låga doser, så det finns risk för att folk automatiskt börjar dosera högre som en rumregel. Kolla flera olika källor innan ni bestämmer er för en dos. Helst ska dosen vara beräknad per kroppskilo och beroende på vilket sätt du ska administrera det.
Det är stor skillnad på oralt, bara i munnen (LSD/Nbome/Nboh), i magsäcken (LSD), rövpannan, snorta/nasalt. Att röka det, det är inte allt som går att röka! injektion i ådra eller muskel. Dom två senaste ska INGEN testa som första grej och absolut inte utan trippsitter. Att röka något kan också få dig att tappa kontrollen och i värsta fall bränna ner huset.
Det är personer som inte tänker innan eller som bara måste ha sin kick som ger droger ett dåligt ryckte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Oxytorsk
Nu blir ja ju riktigt sugen på att prova men tror nog att jag kommer börja ganska lågt med doseringen efter som jag kommer vara själv.