Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-20, 03:16
Medlem
Är det verkligen sant att alla människor i hela världen har näshår inuti näsborrarna? Jag hatar näshår, jag tycker inte det är coolt. Massor av små hårstrån som växer inuti näsborrarna, yuck! Och det som stör mig mest är tanken att även de snyggaste och snyggaste och sexigaste damerna i världen också har näsborrarna fulla av hår, om alla har det. Så, t.ex. föreställ dig vackra kvinnliga kända sångare som Taylor Swift, Tate McRae, Olivia Rodrigo, Zara Larsson, ROSÉ, etc. med näsborrarna fulla av näshår... 🤢 Har de verkligen näsan full av hår? Och har alla människor i hela världen det?
Citera
2025-11-20, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1999
Är det verkligen sant att alla människor i hela världen har näshår inuti näsborrarna? Jag hatar näshår, jag tycker inte det är coolt. Massor av små hårstrån som växer inuti näsborrarna, yuck! Och det som stör mig mest är tanken att även de snyggaste och snyggaste och sexigaste damerna i världen också har näsborrarna fulla av hår, om alla har det. Så, t.ex. föreställ dig vackra kvinnliga kända sångare som Taylor Swift, Tate McRae, Olivia Rodrigo, Zara Larsson, ROSÉ, etc. med näsborrarna fulla av näshår... 🤢 Har de verkligen näsan full av hår? Och har alla människor i hela världen det?

Ja näshår har en viktig andningsfunktion näshår blockerar större smuts och dammpartiklar när de kommer in i luftvägarna och skyddar därmed luftstrupen och lungorna!
Citera
2025-11-20, 03:41
Medlem
Airwave92s avatar
Det stämmer pojken. Näshår finns där för en anledning och har funktion.

Så nu kan du fortsätta drömma om fina tjejer med hår inne i näsan
Citera
2025-11-20, 04:37
Medlem
Pripps0.0s avatar
Du måste ha mycket näshår för att se det som ett problem.
Citera
2025-11-20, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1999
Finns en sjukdom som heter alopecia tror jag. I sin värsta form förlorar man allt hår. Även i näsan.
Citera
2025-11-20, 07:37
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Finns en sjukdom som heter alopecia tror jag. I sin värsta form förlorar man allt hår. Även i näsan.
Stämmer den är autoimmun med lokal eller påverkan av alla hårsäckar.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Alopec...ta?wprov=sfla1

De indelas i tre huvudklasser så det är en Universalis TS är ute efter för att få en helt hårlös kvinna.
De har en stödförening.
Citera
2025-11-20, 07:44
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Näshåren fungerar som ett filter när du andas. Har du inte det skulle du fått in massa lövbitar och annan "stor" smuts i lungorna när du andas. Det vill man ju inte. Det skulle vara stor risk för infektioner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in