2026-02-07, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MurderOne
TS skrev att det VERKAR som att blattar negrer m.m. har mer sammanhållning än vita. I väst (Europa/USA) ses det snarare som något konstigt eller fult att känna så.

Jag har sagt att det är nonsens. Du behöver bara titta var senaste årens konflikter ägt rum för att se att vi européer ligger i lä när det gäller att döda varandra. Listar några av dom nedan.

1. Sudan
2. Sydsudan
3. Etiopien
4. Mali
5. Jemen
6. Kongo
7. Iran
8. Turkar/Kurder
9. Syrien
10. Nigeria
11. Israel/Gazaremsan
12. Ryssland/Ukraina (illa nog naturligtvis)

Att det sedan finns idioter som vill straffa svenskar som inte vill ge bort Sverige har TS däremot helt rätt i.
Trump är definitivt ett resultat av sammanhållning mellan vita.

Skitsnack, Ts menar att vita inte håller ihop gentemot svartskallarna som tagit över Sverige. Det är så jag läser Ts.
Det är pga att barn lär sig idag från ung ålder att det är fult att tycka om vita människor, det sker i både skolor samt i all reklam som visas på tv.
Alla vita människor "är rasister om dom inte tycker om massinvandringen". Testa säg att du inte gillar migrationen så får du se.
Citera
2026-02-07, 21:57
Medlem
MurderOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfsMustasch
Skitsnack, Ts menar att vita inte håller ihop gentemot svartskallarna som tagit över Sverige. Det är så jag läser Ts.
Det är pga att barn lär sig idag från ung ålder att det är fult att tycka om vita människor, det sker i både skolor samt i all reklam som visas på tv.
Alla vita människor "är rasister om dom inte tycker om massinvandringen". Testa säg att du inte gillar migrationen så får du se.
Jag håller med dig att politiker/media försöker normalisera att vi inte ska ha ett eget land och att det är rasistiskt att kräva det. Men att det i slutna rum står klart att vi har en sammanhållning är tydligt för mig. När det snackas fritt och inga blattar/negrer finns i närheten så har jag hört saker från personer som jag trott haft huvudet under armen. På ytan var det för mig en typisk sosse kärring men när hon skulle gå i pension och vi satt och snackade ett gäng så blev det uppenbart att sosse stuket bara var en fasad. 100% nationalist och hade varit det längre än jag levt typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in