Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-12, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Ni usla, fega kräk som sätter era närmaste i skräck, hur tänker ni när ni hör denna redogörelse från Sara Gille för hur det är som kvinna att leva med såna patetiska män som er? Varför anser ni att den ni "älskar" skall behöva leva så?
Vad har ni att säga till ert försvar? Törs ni försvara er?
Hur reagerar ni andra som hör detta?
Själv blir jag förbannad och skulle gärna ha ett "möte" med denna loser till man på egen hand.
https://youtu.be/3EAugF97rI4?si=e6bhgyIJSqTbFNHb
De är svaga horungar som troligtvis röstar på S eller är islamister. De har noll respekt i allmänhet och behöver sättas på plats. Spöar upp dem varje gång jag får chansen. Har inget tålamod för sånt babbebeteende. Hör inte hemma i Sverige
Citera
2025-11-12, 20:41
Medlem
EmMEw0w93s avatar
Citat:
Ni usla, fega kräk som sätter era närmaste i skräck, hur tänker ni när ni hör denna redogörelse från Sara Gille för hur det är som kvinna att leva med såna patetiska män som er? Varför anser ni att den ni "älskar" skall behöva leva så?
Vad har ni att säga till ert försvar? Törs ni försvara er?
Hur reagerar ni andra som hör detta?
Själv blir jag förbannad och skulle gärna ha ett "möte" med denna loser till man på egen hand.
https://youtu.be/3EAugF97rI4?si=e6bhgyIJSqTbFNHb

Det är människor med psykiska problem och ilska som har problem med att kontrollera det. "Söka hjälp behöver dom göra" är det bekväma att säga men faktumet är att alla som lider av någon störning inser själva inte att något är fel men lösningen förr i tiden var att spärra in alla för en utredning på mentalsjukhus men i dagsläget används inte dessa metoder utan man låter alla gå fira dvs hela detta samhället är ett öppet mentalsjukhus där alla får vistas fritt hur som helst.

Jag personligen lägger skulden på mentaliteten i Sverige och övriga västvärlden som accepterar och normaliserar att allting ska vara mjukt och försiktigt och satans ynglingar ska inte behöva lida av någon större konsekvens. Denna befolkningen här vill själva inte bära på något ansvar utan väntar bara på att myndigheterna ska göra något åt problemen. Om någon hade betett som som en idiot i östra delarna av världen då hade den personen fått stryk av både polis och den lokala befolkningen men här ska man bara ta det lugnt och försiktigt med mjuka tag. Det är inte konstigt att folk uppför sig som efterblivna mongo här, det finns varken någon respekt, diciplin, moral eller heder i detta lösa hor-samhället och detta är blir portalen till ett helvete.
Senast redigerad av EmMEw0w93 2025-11-12 kl. 20:46.
Citera
2025-11-12, 20:42
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c.diver
Ha ha! Vilken jävla rövarhistoria.

Intressant! Då kan du berätta hur det gick till.
Citera
2025-11-12, 20:42
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Kvinnor är inte i samma liga som barn och djur.

Är man fysiskt överlägsen någon, oavsett till vilken grad, så är man ett freak om man slår denne.

Sen är det särskilt ohederligt att slå kvinnor då det deras kroppar behövs hela och rena för att kunna producera barn till världen, som vi alla vill ha och behöver. Man vet att det skrämmer och gör extra ont för kvinnan att utsättas fysiskt, då det riskerar hennes chans att kunna bli mamma, vilket nästan alltid är en kvinnas mening med livet.

Hur kan du tycka att det är värre att slå ett djur än en kvinna?
Citera
2025-11-12, 20:45
Medlem
PungiMunninens avatar
Personer som misshandlar sina partners lider ofta av missbruk eller har personlighetsstörningar. Den första typen känner nog skam när den nyktrar till, den andra typen bryr sig inte - det är en del av dess personlighet att dominera och trycka ner.
Citera
2025-11-12, 20:47
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Varför skulle det vara samma sak? Män är starkare än kvinnor i överkroppen, så dom kan alltid vinna.
Då får väl kvinnorna använda sig av brasiliansk jujutsu för att sätta gubbjäveln på plats!
Citera
2025-11-12, 20:48
Avstängd
Citat:
Jag säger att det även gäller dem såklart. Det utgår jag från att du förstod.
Det framgick inte.
Citera
2025-11-12, 20:49
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Då får väl kvinnorna använda sig av brasiliansk jujutsu för att sätta gubbjäveln på plats!

Men om gubbjäveln också blir expert på jujutsun då hamnar man i samma läge där kvinnan ej kan vinna. Vad gör man då
Citera
Medlem
Citat:
Är man fysiskt överlägsen någon, oavsett till vilken grad, så är man ett freak om man slår denne.

Sen är det särskilt ohederligt att slå kvinnor då det deras kroppar behövs hela och rena för att kunna producera barn till världen, som vi alla vill ha och behöver. Man vet att det skrämmer och gör extra ont för kvinnan att utsättas fysiskt, då det riskerar hennes chans att kunna bli mamma, vilket nästan alltid är en kvinnas mening med livet.

Det är lika fel när en kvinna misshandlar en man.
Citera
Medlem
PungiMunninens avatar
Citat:
Jo det är samma sak eftersom kvinnor är fysiskt underlägsna mannen, som ett barn är fysiskt underlägsen en vuxen. Eller menar du att kvinnor och män är lika starka?

Kvinnor som slår använder ofta tillhyggen och är då på samma odds som mannen. Eller så använder de andra män för att utföra riktigt brutala dåd. Jag vet det genom personliga erfarenheter.
Citera
2025-11-12, 20:50
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PungiMunninen
Kvinnor som slår använder ofta tillhyggen och är då på samma odds som mannen. Eller så använder de andra män för att utföra riktigt brutala dåd. Jag vet det genom personliga erfarenheter.

Men mannen har ju också möjlighet att använda samma tillhyggen och då är vi tillbaka till att kvinnan inte kan vinna, hur tänker du där?
Citera
2025-11-12, 20:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Jag kommer ihåg när jag var ca 26 år, Hade min 7 åriga dotter hemma. Hade då en flickvän ( Inte barnets mamma) Hon hade sätt något i min mobil hon inte tyckte om, Hon låtsades som ingenting, Vi gick in i sovrummet för att "titta på film" Min dotter var ute i vardagsrummet och kollade på tv.

Tjejen låste och tog nyckeln i sin ficka och började direkt, Vem är tjejen du skriver med? Det var egentligen ingen stor grej. Tjejen 180 Cm 87 kilo tung, Gammal tynglyftare. Hennes ögon var SVARTA.

Jag ville inte svara så hon tog sina naglar och rev SÖNDER min arm, Har fortfarande ärr på armen. Hon skrek som ett cp. Jag sa till henne att lugna sig för hon skrämmer min dotter. Hon skallade mig i huvudet.

Det jag gjorde nu, Då vägde jag 15 kilo Mindre än tjejen, Jag gav henne en armbåge RAKT över huvudet. Det fick henne att lugna ner sig. Att försöka ta nyckel eller brotta ner henne var bara att glömma.

Är jag en kvinnomisshandlare? Ja självklart enligt dig. Detta är en STOR skillnad. Jämfört med Någon oavsett kön. Som ska använda våld till att bestämma, eller skrämma.

Jag tycker det du säger är fel. Man ska inte bruka våld mot Någon man eller kvinna. Jag skulle aldrig i min fantasi slå varken en kvinna eller man. Om jag inte blivit påhoppad och inte kunnat ta mig därifrån. Du tror inte känner kan trycka en man i ögonen? En kvinna kan knäcka en killes näsa? Då ska killen bara ta det antar jag. Men jag kände mig hotad, Jag var inlåst, Jag var rädd för att min dotter skulle bli rejält skrämd. Polisen kom efter jag ringt. Gissa vem som fick ALL skit? Japp jag. Vet ni varför? För jag har en K*K mellan benen. Fick tjejen konsekvenser ? NOPE! För hon är kvinna.

Hon hade brutit 95% av er på mitten utan att blinka. Men men hon är en oskyldig människa eftersom hon har en F**ta och jag är en Ond kvinnomisshandlare för jag försvarade mig.

I ditt fall är det ju inget annat än självförsvar från din sida. Den som tycker annorlunda har ju något allvarligt fel i skallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in