Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-18, 06:53
Medlem
scoremaxs avatar
Edit.
Skitsamma.
Senast redigerad av scoremax 2025-11-18 kl. 06:59.
Citera
2025-11-18, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMcJill-Phd
Det var hur som helst ett erkännande av Trump att han själv gjorde ett misstag som anställde idioten. Du påstod att Trump inte erkänner misstag. Du hade fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Ja, Trump som är den mest demente, korkade och knappt kan gå har lustläst 100 000 dokument för att genomföra sin ondskefulla plan att lura alla jurister i hela USA.

Det ska alltså bli copium

Vad duktiga ni är. Då är allt bra då?

Ni har helt missat vad de rikta MAGA tycker och att spelet är förlorat sen några dagar?

Enda frågan är nu om clownen verkligen sjunker så lågt att han låter Pammy blockera det hela med bubba utredningen.

"Inget har hänt för donny kan inte personligen gå igenom 100 000 dokument". Jävla tomte...
Citera
2025-11-18, 07:56
Medlem
Citat:
Ja, Trump som är den mest demente, korkade och knappt kan gå har lustläst 100 000 dokument för att genomföra sin ondskefulla plan att lura alla jurister i hela USA.

Det ska alltså bli copium
Justitiedepartementet satte 100tals FBIagenter att finkamma filerna. Att Trump nämns i dem mer än någon annan är bortom tvivel.

Men oroa dig inte. Nu har Justitiedepartementet fått i uppdrag att utreda snart sagt alla som förekommer i filerna utom Donald Trump så det blir bra
Citera
2025-11-18, 08:14
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Vad duktiga ni är. Då är allt bra då?

Ni har helt missat vad de rikta MAGA tycker och att spelet är förlorat sen några dagar?

Enda frågan är nu om clownen verkligen sjunker så lågt att han låter Pammy blockera det hela med bubba utredningen.

"Inget har hänt för donny kan inte personligen gå igenom 100 000 dokument". Jävla tomte...
Enligt TS och den samlade TDS-kulten är ju MAGA en sekt där ingen ifrågasätter den store ledaren så jag förstår inte vad du yrar om. Eller var det aldrig så?

Trump låter kongressen avgöra, i vanlig demokratisk ordning. Tycker du han borde agera som en kung? Det var ju jättehemskt förra månaden. Har för mig att det demonstrerade och skreks.
Citera
2025-11-18, 08:43
Medlem
Citat:
Enligt TS och den samlade TDS-kulten är ju MAGA en sekt där ingen ifrågasätter den store ledaren så jag förstår inte vad du yrar om. Eller var det aldrig så?

Trump låter kongressen avgöra, i vanlig demokratisk ordning. Tycker du han borde agera som en kung? Det var ju jättehemskt förra månaden. Har för mig att det demonstrerade och skreks.
Trump låter kongressen bestämma eftersom han inte har något val. Det är uppror i partiet och Trump har förlorat den här striden. Så sent som förra veckan kallade han in Boebert till Vita Huset där man försökte få henne att hoppa av kraven på att släppa filerna. Hon stod på sig och här är vi nu.
Citera
2025-11-18, 10:48
Medlem
klybans avatar
Citat:

Vi ser ju hur du kommer till undsättning för en pedofili/sex med minderåriga.

Och vem ifrågasätter donalds av er donalds fans, ni påstår ju tom att donalds aldrig ljugit eller gjort några fel.

Och om demokratisk ordning fanns, så skulle inte tullarna funnits i HD pga en massa exekutive orders
Och hur många ggr jag har hört er donalds fans berätta att donalds kan släppa vad hen vill och utan bli stoppad, så nu säger du detta om demokrati.
har ni fans glömt vad ni sagt så många ggr helt plötsligt, eller hoppades ni bara att vi hade glömt?
Citera
2025-11-18, 11:50
Medlem
Warmanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMcJill-Phd
Det finns vid det här laget hundratals inlägg i detta underforum där grava TDS-fall ojar sig dagarna i ände över att ondskefulle Trump ännu inte släppt Epsteinfilerna. Sökmotorn är din vän.

Epsteinfilerna är en intressant fråga som TDS-fallen tidigare aldrig brytt sig om eftersom det från början varit helt uppenbart att TDS-hjältar som Prince Andrew, Tom Hanks, Bill Clinton och Bill Gates varit inblandade. De är dessutom alltför ointelligenta för att kunna ta till sig vilka oerhörda implikationer det skulle ha för USA:s utrikespolitik om det blev offentligt att exempelvis England eller Israel varit inblandat i en utpressningshärva.
Din läsförståelse är som redan poängterat på dagisnivå. Sedan skiter jag i vad konton på Flashback skriver, fakta är fakta.

Det finns inget som heter TDS. Det är 3 bokstäver ni sektmedlemmar satt ihop i ett konstigt försök att avfärda fakta.

Det finns inte minsta bevis för att Tom Hanks ens träffat Epstein en gång. Trump däremot verkar av alla bilder att döma ha spenderat mer tid med Epstein än vad han gjort med sina barn.

I filerna som släppte senast står det att Trump sugit av någon som troligen är Bill Clinton eller Maxwells häst. Inte undra på att ni har panik och Trump inte vågar stämma någon angående detta.
Citera
2025-11-18, 11:52
Medlem
Citat:

Det har hänt lite sen ts men det verkar inte ha gått upp för de lite trögare maga snöflingorna på flashback
Citera
2025-11-18, 15:33
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Din läsförståelse är som redan poängterat på dagisnivå. Sedan skiter jag i vad konton på Flashback skriver, fakta är fakta.

Det finns inget som heter TDS. Det är 3 bokstäver ni sektmedlemmar satt ihop i ett konstigt försök att avfärda fakta.

Det finns inte minsta bevis för att Tom Hanks ens träffat Epstein en gång. Trump däremot verkar av alla bilder att döma ha spenderat mer tid med Epstein än vad han gjort med sina barn.

I filerna som släppte senast står det att Trump sugit av någon som troligen är Bill Clinton eller Maxwells häst. Inte undra på att ni har panik och Trump inte vågar stämma någon angående detta.
Visst är det så och sker allt som oftast när saklighet och fakta är besvärande för fansen så brôlar dom TDS i tron nått skulle ändras, eller kalla saklighet och fakta för hat.

Och det komiska nu när det har kommit lite vid sidan om i Epstein-gate(Vid sidan om är du att material inte är släppta av administrationen eller DOJ.), så hör vi TDS.

Sen oavsett om Tom har träffat Epstein 1 miljon gånger och satt på småbarn som de spruckit upp från sida till sida, så är det trots allt irrelevant för varför sekten vägrar ifrågasätta pedofilen/sex med midneråga.
Och speciellt här i Sverige där de aktivt försvarar pedofili/sex med minderåriga och om det är donalds man pratar om.
I USA dock så har en del brutit ifrån sig sekten och kräver klarhet i Epstein-gate.
Så förvänta dig massor mer ropande om TDS, för saklighet och fakta är inget dom vill veta av.
Finns faktiskt dom som påstår donalds aldrig målat/ritat en tavla och fast hen har auktionerat ut några tavlor, och här ser vi riktig TDS.
Citera
2025-11-18, 16:48
Medlem
Epstein-filerna (dokumenten relaterade till Jeffrey Epsteins utredning) har till stor del redigerats och namnen på vissa personer har maskerats eller anonymiserats innan de offentliggjorts. Detta har skett av flera skäl, främst för att skydda offrens identiteter, men också för att skydda privatpersoner från onödiga intrång i privatlivet enligt amerikansk lag (t.ex. FOIA-regler). Namn knutna till republikaner har systematiskt redigerats bort i tidigare faser, och debatten kring den kommande omröstning handlar just om risken för mer "tvättning".
Citera
2025-11-18, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Biden hade inte makt att göra det, det är domstolarna som avgör.

Om Trump är så himla oskyldig, varför får han panik av tanken på att filerna släpps och varför kallar han allt hoax? Eftersom han ses som huvudskurk i Epstein-affären borde han kanske vilja rentvå sitt namn istället?

Han har ätit Thanksgiving middag i sällskap med Epstein 2017. Dvs under sin första mandatperiod som president.
Tror även han tvättat pengar i fastigheter från Epstein. Såna saker snackar han bort och begraver hos advokater. Sedan är han nog under enorm press från donors som har varit på ön och andra inom etablissemanget som pillat på småtjejer. Om materialet släpps är det nog det mindre skadliga för Trump. MAGA rörelsen är i uppror.
Citera
2025-11-18, 17:24
Medlem
Citat:

(Det av mig fetade.)
Fast i vanliga fall brukar ju inte Trump bry sig om sådana bagateller.

Den demokrariska ordningen gör det möjligt för Trump att släppa materialet utan voteringar i kongressen. I söndags kunde han plockat upp telefonen och sagt åt Pam Bondi att släppa Epstein filerna.

Fast det ville ju inte Trump.
Han uppmanar republikaner i House att rösta för ett frisläppande av Epstein filerna. Detta sker senare idag.
Därefter hamnar frågan i Senaten. Har Trump uppmanat republikanerna i Senaten att rösta ja?
Därefter hamnar frågan på Trumps eget skrivbord och han kan då låta bli att släppa filerna på grund av den nu inledda undersökningen mot bland annat Bill Clinton.
Allt i enlighet med den demokratiska regelbaserade ordningen. Men han kunde ha släppt allt i söndags såklart. Eller för 6 månader sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in