Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-11-11, 22:52
Medlem
Vi antar att den ena parten är förkyld eller har valfri sjukdom. I yngre dagar brydde du inte dig så mycket om en liten förkylning. Det är värt det, tänkte du. År senare så ligger man och halvdör. Halsen känns som den får en permanent pungspark, näsan spyr upp nya färger och man ligger och gråter i fosterställning. Du vet hur det kommer att bli och orkar inte med det egentligen, men tanten kollar lite pilskt på dig från andra sidan av soffan till fortplantningsavsnittet av mitt i naturen och det rycker plötsligt i byxan.

Hur gör du för att undvika smittan, eller går det ens? Är det någon som har byggt en gloryhole som man kan använda sig av tillsammans med gummi? Hjälper det? Många frågor, förväntar många bra svar nedan.

Hur gör du?
Citera
2025-11-11, 22:59
Avstängd
Negercps avatar
Grundtekniken är ju att den som är snorig ska ligga på rygg, förutsatt att någon i förhållandet inte tänder på att få en massa snor från näsan på sig. Jävla amatör!
Citera
2025-11-11, 23:33
Medlem
triptykens avatar
Om jag var sån som lätt blev sjuk och rejält så så skulle jag nog föreslå att vänta litet.

Jag menar det är ju luftburet å andra sidan och allt som man rör tenderar att bära smittan... Så bor man ihop så är det nog kokt likförbannat. Lika bra att be en bön till sina antikroppar mm och köra på
Citera
2025-11-12, 02:12
Avstängd
bithaxs avatar
Bara doggy och reverse-cowgirl.
Knulla med munblöjja eller biltemas gasmask.
Senast redigerad av bithax 2025-11-12 kl. 02:16.
Citera
2025-11-12, 06:17
Medlem
Belters avatar
Jag skulle helst avstå. Det är så ovärt att bli bli smittad.
Citera
2025-11-12, 06:55
Medlem
halaltarzans avatar
Är någon av oss riktigt sjuka så blir det inget göka alls, men däremot är man bara lite halvkrasslig så har det absolut hänt att det blivit en snabbis i hundställning, är ju rätt eggande faktiskt när man visar för kärringen att man har "pico parado" och vill göka, och hon bara ställer upp sig för att låta sig begagnas, who´s your daddy liksom. Och så blir det naturligtvis inget hångel med tungkyssar innan. Nej, inbillar mig att ett knull och en 12a whiskey är något som man kan skrämma iväg småförkylningar med, om inte annat så mår man iaf jävligt bra i några timmar.
Citera
2025-11-12, 08:02
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Grundtekniken är ju att den som är snorig ska ligga på rygg, förutsatt att någon i förhållandet inte tänder på att få en massa snor från näsan på sig. Jävla amatör!
Vad hjälper det att ligga på rygg?
Citera
2025-11-12, 09:12
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Vad hjälper det att ligga på rygg?
Men måste jag verkligen förklara det? Ligger du på rygg så kan ju den friska damen rida på penisen utan att du snorar ner henne! Pastorn kanske lever i celibat?
Citera
2025-11-12, 09:14
Medlem
Man vill inte ligga när man e sjuk. Inte svårare än så.

Om man inte är 15 år gammal vill säga
Citera
2025-11-12, 10:15
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
Men måste jag verkligen förklara det? Ligger du på rygg så kan ju den friska damen rida på penisen utan att du snorar ner henne! Pastorn kanske lever i celibat?
Vem har sagt att det är mannen som är sjuk?
Citera
2025-11-12, 10:16
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Det här är enda sättet jag kan komma på med låg smittrisk. Och jag är helt seriös med mitt svar, även om det är en smula galet. Men det kan funka om du verkligen är desperat:

Gör som i de gamla bastuklubbarna där man hade glory holes för att suga av en kuk eller bli avsugen.

1) Mät kukens omkrets när den är hård med måttband. Och låt kvinnan mäta höjden på fittan/analen med tumstock när hon är framåtlutad.
2) Hitta en lämplig vägg eller staket. Helst trävägg. Annars är det Hilti eller nån annan stark borrfluga som gäller. Staketet ska vara av modell plank. Det viktigast är att utandningsluften inte kan ta sig fram och tillbaka med lätthet.
3) Borra hålet en smula större i omkrets än din kuk.
4) Kvinnan ställer sig framåtlutad andra sidan hålet. Antingen med munnen framåt för att suga kuken eller analen/fittan tryckt mot hålet.
5) Ta på en kondom på kuken.
6) Kör in kuken i hålet.
7) Förhoppningsvis hittar den ett kvinnligt hål. Det underlättar om kuken är lite längre.

Kondomen förhindrar smittspridning via närkontakt eller vätska. Väggen eller staket förhindrar att ni delar utandningsluft. Helt perfekt.

Lycka till. ❤️
Citera
2025-11-12, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Om jag var sån som lätt blev sjuk och rejält så så skulle jag nog föreslå att vänta litet.

Jag menar det är ju luftburet å andra sidan och allt som man rör tenderar att bära smittan... Så bor man ihop så är det nog kokt likförbannat. Lika bra att be en bön till sina antikroppar mm och köra på

Precis så är det bor man ihop kommer man i kontakt med viruset oavsett så om man knullar eller
inte spelar ingen roll det är egentligen bara bra att trigga systemet ibland då tål du det viruset bättre nästa gång ni kommer i kontakt med det se det som vaccinering.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in