2025-11-11, 04:42
Medlem
KaninSlejpners avatar
Det är någonting helt sjukt med Cheez Cruncherz Sourcream & Onion. Jag satt på tåget och försökte sova när en lukt kom insmygandes och jag tänkte att någon satt och åt någonting jävligt gott någonstans. Jag insåg att det var min resekamrat som satt bredvid. Självklart fick jag smaka men åt upp nästan hela påsen.

Jag har aldrig stött på lukten av Sourcream mer än med dessa cruncherz. Lite samma fullträff som OLWs Sourcream Chips (det nutida receptet) fast med en sjukt nice lukt och intensitet.

Någon annan som älskar dessa? Kan tillägga att min älskan är helt motvillig. Jag försöker vara en mycket hälsosam person men det är jävligt svårt när vi har dessa goda chips i Sverige.
Citera
2025-11-11, 13:00
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Ja det är goda, finns även en med stark smak som är vringod med.
Citera
2025-11-11, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Riktigt goda Cheez Cruncherz Hot Chili
Citera
2025-11-11, 13:45
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p125

har exakt lagom styrka!
Citera
2025-11-11, 16:41
Medlem
KaninSlejpners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos

Japp den är extremt bra.
Citera
2025-11-11, 16:42
Medlem
KaninSlejpners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p125

Ätit dom för mycket. De är det bästa som hänt Svenska snacks.
Citera
2025-11-11, 20:56
Medlem
Coffeemans avatar
Jag passar på att slå ett slag för en sort jag nyligen upptäckt. OLW:s lins-ostbägar.

Bra sälta och mer ostsmak än jag någonsin hittat i traditionella ostbågar. Och väldigt frasiga.
Citera
2025-11-12, 19:21
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninSlejpner
Ätit dom för mycket. De är det bästa som hänt Svenska snacks.

Jag åt en hel påse under en kväll. Morgonbajjen var som en mjukglassmaskin fast helt orange. Skulle lätt kunna dela upp dem i små rader och steka på igen. Lite som majs.
Citera
Igår, 01:11
Medlem
KaninSlejpners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillFuckingMurray
Jag åt en hel påse under en kväll. Morgonbajjen var som en mjukglassmaskin fast helt orange. Skulle lätt kunna dela upp dem i små rader och steka på igen. Lite som majs.

Detta förklarar en del... har för mig att jag sett just detta fenomen personligen innan.
Det påminner mig även om Samyang Hot Chicken nudlarna som, även om de inte blir till mjukglass, kostar i form av ett mycket starkt bajs till följd av intag.
Citera
Igår, 01:20
Medlem
KaninSlejpners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Jag passar på att slå ett slag för en sort jag nyligen upptäckt. OLW:s lins-ostbägar.

Bra sälta och mer ostsmak än jag någonsin hittat i traditionella ostbågar. Och väldigt frasiga.

OLW har inga linsbågar. Det är Estrellas du tänker på. Och, ja du må ha rätt och jag provar dom gärna om någon bjuder. Estrellas Linschips med Sourcream är mycket bra dock för dyra.

Jag har aldrig köpt ostbågar i hela mitt liv. Konsistensen och den mjäkiga smaken (mycket snack lite smak) är inte för mig. Cruncherz Flamin Hot eller Cruncherz Sourcream är raka motsatsen. Bra tuggmotstånd, maximal krydda.
Citera
Igår, 21:15
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman

Lins-snacksen är livsfarligt goda.
Förhudligen fentanyldoppade på fabriken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in