Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-06, 15:03
Medlem
Upplyftens avatar
https://petterssonsblogg.se/2025/10/...torbritannien/

Någonting står inte rätt till här. Den här värdelösa psykotiske gangstern får 5 år för att över en videosnutt hotat Nigel Farage med

" Farage beskrev hotet som ”ganska obehagligt” under rättegången "

"
I videon sa han: ”Du känner mig inte. Jag kommer till England för att jag vill gifta mig med din syster. Du känner mig inte.”
”Prata inte om mig mer. Radera videon.”
”Jag kommer till England. Jag ska poppa, poppa, poppa.”
Ratliff berättade för juryn att medan Khan sa ”popp, popp, popp”, gjorde han ”pistolgester” med handen och stötte kameran mot huvudet.

Varför får den här knäppgöken 5 år ? Är det för att politikerklassen har mycket större stöd bland lagförare i klassamhället U.k. ? Notera att aset varken anspelar på dödligt våld eller ens säger att han vill döda, det är bara en videosnutt som antyder någonting i den vägen

Det går 100-tals idioter , precis som den här knäppgöken, fria på gatorna i englands storstäder , terroriserar grannar av engelskt ursprung , kladdar på vita unga tjejer och drar kniv vid lilla mista upplevda provokation. Och alla offer är 99% arbetarklass eller fattiga vita medborgare , alla som inte gjort annat än råkat passera dom på gatan och reagerat över något antisocialt beteendet, eller inte ens det. De bara råkar vara på fel plats på fel tid och har inte en tanke på att hamna i bråk

Ingen tar dom på allvar , ingen försvarar dom

Är det lika illa i Sverige ?
Senast redigerad av Upplyften 2025-11-06 kl. 15:07.
Citera
2025-11-06, 15:20
Medlem
"Flyttar till U.K."?
Citera
2025-11-06, 15:55
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
"Flyttar till U.K."?

Nja, borde ha skrivit invandrade illegalt (gummibåt över kanalen)
Citera
2025-11-06, 17:33
Medlem
kyrkstockens avatar
Borde inte de kvinnliga demonstranterna på mynttorget också åtalas?
Citera
2025-11-06, 19:05
Avstängd
Han har dokumenterat det hela väl, finns omfattande videomaterial för den som letar lite. Allt från miserabla kaosfyllor vid en lägereld ensam i Sverige till när han sitter i flyktingläger i Frankrike och försöker ta sin till UK i en gummibåt. Kul att han hamnat på anstalt. Han kan behöva nyktra till.

Madapassa eller raes maffia. Har säkert fler internetnamn. Den legendariska kanalen Marcus de Morte (även känd som de Norte och MDM för den insatta) har en del klipp på killen.
Senast redigerad av MpunktM 2025-11-06 kl. 19:11.
Citera
2025-11-06, 19:36
Medlem
Tråd finns

(FB) Raess mafia på TikTok
Citera
2025-11-06, 19:51
Medlem
Mad monks avatar
Pinsamt både för Sverige och UK. Såna där varelser ska avlivas inte daltas med det är det enda humana.
Citera
2025-11-06, 21:27
Medlem
Afro-Gregers avatar
5 år är lite för kort. Han borde sitta 20 och sen skickas till Afghanistan.

Sen har TS en poäng. Det är pga att Farage är känd politiker det blir 5 år. Hotar han en vanlig britt gäspar polisen.

Om någon skriver på facebook att dom ogillar senaste moskébygget stormar polisen in i hemmet. UK med Starmer är en fallen state.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in