https://petterssonsblogg.se/2025/10/...torbritannien/
Någonting står inte rätt till här. Den här värdelösa psykotiske gangstern får 5 år för att över en videosnutt hotat Nigel Farage med
" Farage beskrev hotet som ”ganska obehagligt” under rättegången "
"
I videon sa han: ”Du känner mig inte. Jag kommer till England för att jag vill gifta mig med din syster. Du känner mig inte.”
”Prata inte om mig mer. Radera videon.”
”Jag kommer till England. Jag ska poppa, poppa, poppa.”
Ratliff berättade för juryn att medan Khan sa ”popp, popp, popp”, gjorde han ”pistolgester” med handen och stötte kameran mot huvudet.
Varför får den här knäppgöken 5 år ? Är det för att politikerklassen har mycket större stöd bland lagförare i klassamhället U.k. ? Notera att aset varken anspelar på dödligt våld eller ens säger att han vill döda, det är bara en videosnutt som antyder någonting i den vägen
Det går 100-tals idioter , precis som den här knäppgöken, fria på gatorna i englands storstäder , terroriserar grannar av engelskt ursprung , kladdar på vita unga tjejer och drar kniv vid lilla mista upplevda provokation. Och alla offer är 99% arbetarklass eller fattiga vita medborgare , alla som inte gjort annat än råkat passera dom på gatan och reagerat över något antisocialt beteendet, eller inte ens det. De bara råkar vara på fel plats på fel tid och har inte en tanke på att hamna i bråk
Ingen tar dom på allvar , ingen försvarar dom
Är det lika illa i Sverige ?