Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-06, 08:56
Medlem
S.O.Stolps avatar
All's Fair är en amerikansk dramaserie som hade premiär på Disney+ den 4 november 2025.

Serien utspelar sig i Los Angeles och kretsar kring en framgångsrik skilsmässoadvokat och ägaren till en helt kvinnlig advokatbyrå.

I rollerna ser vi bland annat Glenn Close, Naomi Watts och Kim Kardashian.

"Detta kan vara det värsta tv-dramat någonsin”, skriver brittiska The Times

”Årets sämsta tv-serie” tycker USA Today.

"En kriminellt usel hämndfantasi för kompletta idioter" tycker Aftonbladet.

Någon som sett?
Citera
2025-11-06, 09:04
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
All's Fair är en amerikansk dramaserie som hade premiär på Disney+ den 4 november 2025.

Serien utspelar sig i Los Angeles och kretsar kring en framgångsrik skilsmässoadvokat och ägaren till en helt kvinnlig advokatbyrå.

Någon som sett?

Behövde något att slötitta på igår.
Startade den. Och slog av efter under fem minuter. Den var så extremt dålig, att den inte ens dög till att slötitta.
Ett par timmar senare, såg jag allt recensioner från diverse tidningar/media (och skrattade för mig själva).

Citera
2025-11-06, 09:40
Medlem
Gorbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Behövde något att slötitta på igår.
Startade den. Och slog av efter under fem minuter. Den var så extremt dålig, att den inte ens dög till att slötitta.
Ett par timmar senare, såg jag allt recensioner från diverse tidningar/media (och skrattade för mig själva).

Har serien inga kalkonkvaliteter? Att den är så dålig så det kan bli underhållande? Mac Gyver kan ju vara underhållande att se vissa kortare kalkonklipp.
Citera
2025-11-06, 10:32
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorbi
Har serien inga kalkonkvaliteter? Att den är så dålig så det kan bli underhållande? Mac Gyver kan ju vara underhållande att se vissa kortare kalkonklipp.

Av det jag såg; nej.

Jag trodde först det var ett intro eftersom det var klippt från scen til scen på under ett par sekunder, och kameran svajade. Men serien hade faktiskt startat. Redan där tänkte jag ”vad fan är detta för lågbudget-serie?”.

Sedan kom alla huvudrollsinnehavare med opererade ansikten. Därefter hatade de män. Slutligen visade Kim K. (med sitt mimiklösa ansikte) fram sin toy-boy. Då stängde jag av.
Citera
2025-11-06, 15:18
Medlem
2n00b4Us avatar
Konstigt att en sån här serie ändå lyckas dra till sig Naomi Watts och Glenn Close.
Citera
2025-11-06, 15:49
Medlem
Soneking1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp

Någon som sett?
Det finns bara ett ord för att beskriva den <skit>, värdelös serie med horor som huvudkaraktärer med opererade ansikten... Äcklad
Citera
2025-11-06, 22:33
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Av det jag såg; nej.

Jag trodde först det var ett intro eftersom det var klippt från scen til scen på under ett par sekunder, och kameran svajade. Men serien hade faktiskt startat. Redan där tänkte jag ”vad fan är detta för lågbudget-serie?”.

Sedan kom alla huvudrollsinnehavare med opererade ansikten. Därefter hatade de män. Slutligen visade Kim K. (med sitt mimiklösa ansikte) fram sin toy-boy. Då stängde jag av.

Citat:
Ursprungligen postat av Soneking1
Det finns bara ett ord för att beskriva den <skit>, värdelös serie med horor som huvudkaraktärer med opererade ansikten... Äcklad
Tittade nu och kan bara instämma. Det är en plastindränkt orgie i nån sorts Hollywood-feminism när den är som allra sämst. En sorts bisarr blandning av Lagens änglar (om nån minns den) och Paradise Hotel där karaktärerna ser ut att komma direkt ur en 3D-skrivare med repliker skrivna av en billig kinesisk chatbot.

Gorbi undrade om det här inte är så dåligt att det blir bra. Det är det inte. Det är bara <skit>. Punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in