2025-11-04, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Är dom fortfarande hungriga?
Jag tror faktiskt det?
Citera
2025-11-07, 03:56
Medlem
Kalle.webmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snobird
Hur mycket ska man äta på buffé?

Så hur gör ni? Går loss helt ohämmat för att få valuta för pengarna? Det är ju ändå dyrare än att äta en rätt så det finns en drivkraft att ta för sig rejält .. Eller äter ni mindre och bara ser det som att möjligheten att äta mer finns?
Tills man är mätt och nöjd. Det är liksom det som är syftet med en buffé. Jag blir bara förbannad på vanliga restauranger där man blir tilldelad en sjuhelvetesstor tallrik som nästan är i storlek med en pizzatallrik. Och i mitten ligger en liten rätt bestående av en liten köttbit, någon potatis och en msk sås. Och det förväntar sig restaurangen att jag ska bli mätt på!!??? Ber jag om mer mat så tror kyparen att jag är en utomjording och debiterar extra för denna mat! Vilket jävla slödder och bedragare.

Nej, tacka vet jag bufféer där man kan sitta en dryg timma och äta sig mätt!

MER BUFFÈER FÖR SVENSKA FOLKET.
Citera
2025-11-12, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle.webmaster
Tills man är mätt och nöjd. Det är liksom det som är syftet med en buffé. Jag blir bara förbannad på vanliga restauranger där man blir tilldelad en sjuhelvetesstor tallrik som nästan är i storlek med en pizzatallrik. Och i mitten ligger en liten rätt bestående av en liten köttbit, någon potatis och en msk sås. Och det förväntar sig restaurangen att jag ska bli mätt på!!??? Ber jag om mer mat så tror kyparen att jag är en utomjording och debiterar extra för denna mat! Vilket jävla slödder och bedragare.

Nej, tacka vet jag bufféer där man kan sitta en dryg timma och äta sig mätt!

MER BUFFÈER FÖR SVENSKA FOLKET.

Ja, man kan äta mycket eller lite. Kunden bestämmer. Fast ska man inte äta oerhört mycket räcker en vanlig meny. Det finns gott om ställen med ganska frikostiga portioner...
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in