• 1
  • 2
2025-10-31, 13:20
Medlem
Herr.von.Svenssons avatar
Vad är det för jävla användare på Flashback nu för tiden! I princip alla trådar förstörs genom massa nedvärderande kommentarer och hat om folks utseenden. Det spelar ingen roll om det gäller en man eller kvinna! Är det någon kille det gäller så kommer man snabbt kritisera honom för att han inte har tillräckligt med muskler eller längd. Är det en tjej så bedöms hon efter tuttar och rumpa. Vilka jävla skräpmänniskor som hänger här på FB! Inte konstigt att folk inte längre vill skriva saker då trådarna snabbt fylls med massa skitinlägg om dvärgar hit och dit, eller hur feta och fula folk är!
Man kan dra åt helvete om man inte kan skriva något annat än massa kommentarer om folks utseenden!

Man kan hata andra saker, exempel folks uppfattningar och folks åsikter osv, så jag är inte ute efter att FB ska bli något söndagsskoleforum. Men ingen orkar läsa en tråd när massa fjollor enbart skriver massa skit om andras utseenden hela tiden! Så jävla tröttsamt!
Citera
2025-10-31, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.von.Svensson
Vad är det för jävla användare på Flashback nu för tiden! I princip alla trådar förstörs genom massa nedvärderande kommentarer och hat om folks utseenden. Det spelar ingen roll om det gäller en man eller kvinna! Är det någon kille det gäller så kommer man snabbt kritisera honom för att han inte har tillräckligt med muskler eller längd. Är det en tjej så bedöms hon efter tuttar och rumpa. Vilka jävla skräpmänniskor som hänger här på FB! Inte konstigt att folk inte längre vill skriva saker då trådarna snabbt fylls med massa skitinlägg om dvärgar hit och dit, eller hur feta och fula folk är!
Man kan dra åt helvete om man inte kan skriva något annat än massa kommentarer om folks utseenden!

Man kan hata andra saker, exempel folks uppfattningar och folks åsikter osv, så jag är inte ute efter att FB ska bli något söndagsskoleforum. Men ingen orkar läsa en tråd när massa fjollor enbart skriver massa skit om andras utseenden hela tiden! Så jävla tröttsamt!

Instämmer helt, användare som skriver på det sättet hoppar jag bara över, man vill läsa om sakfrågan.
Citera
2025-10-31, 13:41
Medlem
Jordgubbes avatar
Alla bör fundera på var de är på tex den här indelningen. Många är på steg två, trådstartaren väl på steg tre. Det är rätt knepigt kravla sig högre (påstår inte att jag brukar lyckas), men visst vore det fint om Flashback hade ett "poängsystem" eller färgmarkeringar var på skalan alla inlägg befann sig. Nåt för en programmerare att ta fram ett tillägg för.
Citera
2025-10-31, 13:48
Medlem
Merwinnas avatar
Det här har jag aldrig sett. Och det är ett fåtal som lägger ut foton på sig själva här, så hur skulle det ens vara möjligt att kritisera någon annan medlems utseende? Det blir ju bara fria fantasier i så fall, och inget att ta åt sig för. Man vet ju själv bäst hur man ser ut.
Citera
2025-10-31, 13:53
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det här har jag aldrig sett. Och det är ett fåtal som lägger ut foton på sig själva här, så hur skulle det ens vara möjligt att kritisera någon annan medlems utseende? Det blir ju bara fria fantasier i så fall, och inget att ta åt sig för. Man vet ju själv bäst hur man ser ut.

Skulle snarare tro att det handlar om kändisar/politiker/idrottare/offentliga personer etc...
Citera
2025-10-31, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det handlar nog om utseendet hos andra än hos medlemmarna på Flashback, som exempelvis i tråden om Mästerkocken, där det till och med varnas för beteendet, "Skärpning i tråden. Håll er till att diskutera programmet och inte deltagarnas utseende.".

Påståenden om medlemmars utseende har jag nog aldrig sett, däremot får jag ibland höra att jag skulle vara autist. Ser det mest som att jag då vunnit diskussionen, om nu den som skrev tänkte sig att det var någon strid och att jag var dennes fiende.
Citera
2025-10-31, 13:54
Medlem
litenbokstavs avatar
jag har fan inte sett något sådant...
Citera
2025-10-31, 14:02
Medlem
Bassplays avatar
Hur vet man hur folk ser ut på flashback?

Jag har aldrig sett något sånt och varit här ett par år nu.
Citera
2025-10-31, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Hur vet man hur folk ser ut på flashback?

Jag har aldrig sett något sånt och varit här ett par år nu.
Tror som sagt inte att det handlar om medlemmars utseende, även om det förekommer. (FB) Alla dessa jävla kommentarer om utseendet hos folk!
Citera
2025-10-31, 14:08
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Tror som sagt inte att det handlar om medlemmars utseende, även om det förekommer. (FB) Alla dessa jävla kommentarer om utseendet hos folk!
Jag förstår inte, trådstarten och rubriken pekar på utseende.
Citera
2025-10-31, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Jag förstår inte, trådstarten och rubriken pekar på utseende.
Länken går inte till tråden, utan till ett specifikt inlägg i tråden. Lite trist att det ser ut som det gör, men så är det.
Citera
2025-10-31, 14:20
Medlem
Pripps0.0s avatar
Folk kan inte skilja på fiktion och verklighet längre, de har vant sig vid att se filtrerade bilder på folk och tycker att naturligt är fult.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in