• 1
  • 2
2025-10-30, 20:41
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Den slemmige hobby-psykdoktorn och psykfall himself Dr Phil har efter att han slutat med sin show startat lite olika TV-kanaler tror jag.
Han satsade på den märkliga idén att bli supermaga och filma när illegala invandrare grips med lite ynkliga visdomsord förstås.

Det gick inte så bra med hans TV-äventyr då han satsat på familjevänlig gudsfruktig skräpTV.
Tittarna såg väl änligen vilken okarismatisk skit han är och nu gick TV-äventyret åt helvete.
https://www.independent.co.uk/news/w...-b2854523.html
Så nu väntar jag bara på att något liknande drabbar bluffen Dr.OZ.

Kommentarer?
2025-10-30, 20:46
Medlem
Vad bra "Dr" Phil har alltid varit en skitstövel!
2025-10-30, 21:07
Medlem
Galejans avatar
Det heter bankrutt på svenska. Fungerar inte översättningsprogrammet?

Dr. Phil har jag alltid upplevt som en slemmig jävel så det förvånar mig faktiskt att han stödde Donald Trump. Han känns annars som en klassisk Hollywoodliberal, hög på sin egen godhet och förträfflighet. Han var ofta väldigt osympatisk i sin TV-show (från vad jag kommer ihåg från den för typ tjugo år sedan). Han kan gott ha lite trubbel i vardagen så som han mästrade andra, det gamla mustaschsliskot. Inget jag ligger sömnlös över.
2025-10-30, 22:01
Medlem
Svin som han är har karma kommit och bitit honom i hans stora ändalykt. Inte en dag för tidigt.
2025-10-30, 22:40
Medlem
Såg han och hans super yacht Bad Romance för ett par månader sedan på Saint Martin, han levde gött med familj och vänner. Bankrutt är nog önsketänk
2025-10-31, 00:47
Medlem
Studsbolls avatar
TS har allvarligt missförstått sambandet mellan ekonomin i ett företag och ägarens privata ekonomi. Att skojardoktorns mediabolag eventuellt går i putten betyder noll och intet för hans personliga förmögenhet. Skulle han mot förmodan se botten på skattkistan så behöver han bara skriva ännu en tramsbok; amerikanare är mycket förtjust i sådant och det räcker med att kompisen Trump säger att dylik bok är bra för att den ska sälja mer än en nyutgåva av Bibeln.
2025-10-31, 01:14
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Kommentarer?
Dr Phil är inte bankrutt.
Du begroiper inte vad du läser.
Han är vrålförmögen.
Som Harald Mix eller Peter Carlsson som fortfarande är stadda i kassa även om Northvolt gick omkull
.
2025-10-31, 08:03
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
Som Harald Mix eller Peter Carlsson som fortfarande är stadda i kassa även om Northvolt gick omkull.
Mycket bra jämförelse med Halald m1XX å med Blå Grodan Peter. Dessa rikingar, är oberörbara. De kommer alltid vältra sig i moolah. Mummeldjuret Doc Ph1L är löjligt välbeställd privat.

Dessa killar har koll på affärsupplägg. De skrattar åt en bolagskonkurs. Vi ber vänligen TS läsa på om "Hur bli snuskigt rik och förbi det och förbli det 101".

Originaltitel "How to get Filthy Rich & beyond & stay that way 101"
2025-10-31, 08:05
Medlem
Jag gillar Dr Phil!
2025-10-31, 08:08
Medlem
Jordgubbes avatar
Hur många procent av Dr Phils förmögenhet utgörs av detta, hur mycket pengar hade han tryckt in, etc? Säg att svaret är "två" och "ingenting", så blir det "jaha".
2025-10-31, 08:46
Moderator
Ancistruss avatar
Snälla sluta placera alla jädra trådar som handlar om något som sker utomlands i Politik Utrikes ifall de inte handlar om just politik.

Politik: USA --> Kändisskvaller
/Moderator
2025-10-31, 08:54
Medlem
S.O.Stolps avatar
Eller varför inte här:

(FB) Skvaller om tv-psykologen Dr. Phil McGraw? (Sammanfogad)
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in