• 1
  • 2
2025-10-31, 07:20
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
En dildo kan inte kramas. Det är ju det tjejer älskar.

Och inte heller kan den "jumpstarta" det kvinnliga maskineriet genom att t.ex. ta ett fast tag om höfterna och småraspa med stubben i nacken och andas lite lätt i örat så att bröstvårtorna är på väg ut genom tröjan.
Citera
2025-10-31, 07:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och inte heller kan den "jumpstarta" det kvinnliga maskineriet genom att t.ex. ta ett fast tag om höfterna och småraspa med stubben i nacken och andas lite lätt i örat så att bröstvårtorna är på väg ut genom tröjan.
Nej men nog kan en sexleksak leverera
Citera
2025-10-31, 10:07
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eclipse2025
Nej men nog kan en sexleksak leverera

Absolut. Dock så tror jag att kvinnan kan släppa loss mer och dregla, grimasera och låta bäst hon vill när hon är ensam, och inte alls kommer lika lätt om hon t.ex. ligger och använder womanizern och någon snubbe iakttar henne?
Citera
2025-10-31, 10:16
Medlem
Man blir ju inte våt på samma sätt i sällskap med en dildo som med en man, utan då måste man ha glidmedel till hands. Och eftersom hela syftet är att komma vid onani går det snabbare med fingrarna och dildon och glidmedlet får ofta stanna i byrålådan.
Citera
2025-10-31, 15:46
Medlem
Flenzenstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Man blir ju inte våt på samma sätt i sällskap med en dildo som med en man, utan då måste man ha glidmedel till hands. Och eftersom hela syftet är att komma vid onani går det snabbare med fingrarna och dildon och glidmedlet får ofta stanna i byrålådan.
Tycker du att det är skönt att knulla med riktiga kukar?
Citera
2025-10-31, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
En dildo kan inte kramas. Det är ju det tjejer älskar.

Du har fattat grejen! Varför ska jag som tjej ens använda en dildo när det är klittan som får mig att komma? Ja, faktiskt mer att ha något därbak. Visst kan något i fittan vara skönt det med, men det är mer mentalt än fysiskt att få något den kroppsdelen. Känslan av att bli tagen.
Citera
2025-11-04, 17:26
Medlem
Flenzenstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halleluljah
Du har fattat grejen! Varför ska jag som tjej ens använda en dildo när det är klittan som får mig att komma? Ja, faktiskt mer att ha något därbak. Visst kan något i fittan vara skönt det med, men det är mer mentalt än fysiskt att få något den kroppsdelen. Känslan av att bli tagen.
Aha nu börjar det klarna!
Citera
2025-11-04, 17:29
Medlem
Duvlorts avatar
En dildo är j-vligt dålig på att byta däck på bilen.
Citera
2025-11-09, 18:41
Medlem
Flenzenstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Du menar typ hångla upp henne?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in