Flashback bygger pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2025-10-29, 15:02
Medlem
Det existerar inte, de är ju smällfeta allihop.
Citera
2025-10-29, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9.och-
Måste de gissa hur hon ser ut baserat på det lilla de ser? De kanske vill se om kvinnan har snygg rumpa, snygga bröst osv. Spana in henne helt enkelt. Annars blir det ju som att köpa grisen i säcken.

Det är nog bara oskulden som räknas. Sen ser dom ju ögonen o ungefärlig storlek
Citera
2025-10-29, 17:40
Medlem
MagisterBisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9.och-
Måste de gissa hur hon ser ut baserat på det lilla de ser? De kanske vill se om kvinnan har snygg rumpa, snygga bröst osv. Spana in henne helt enkelt. Annars blir det ju som att köpa grisen i säcken.
De frågar sin morbror eller farbror om deras döttrar är snygga.
Citera
2025-10-29, 17:57
Medlem
Han betalar 13 kameler till hennes far
Citera
2025-10-29, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaxenLarsson
Han betalar 13 kameler till hennes far
Nog vanligt de tar en kamel istället ju.
Citera
2025-10-29, 19:15
Medlem
BalduinGrollers avatar
Burkalotto låter som en ganska kul lek. Tur att de har fler än en chans.
Citera
2025-10-29, 20:17
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Har du samma syn på svenska gubbar som gifter sig med kvinnor från Thailand eller Filippinerna?

Jag tycker att det är ett otrevligt fenomen, ja. Oattraktiva män som inte får någon här, utnyttjar det faktum att det finns fattiga länder där västvalutan räcker långt, till att köpa sig en kvinna som innerst inne äcklas av mannen i många fall. Men hon gör det för att kunna försörja sig själv, sina eventuella barn från tidigare förhållanden, sina gamla föräldrar och kanske syskon...

Många asiatiska kvinnor känner sig också lurade när de kommer hit och inser hur fattig mannen är HÄR, jämfört med andra västerlänningar. Han levde ju som en kung i Thailand - bodde på lyxhotell, åkte taxi överallt, beställde drinkar hela tiden - och då tog hon för givet att han var rik. I verkligheten har han bara sjukpension... Detta blir det ofta bråk om, när han inte villl eller kan skicka så mycket pengar till hennes familj som hon hade räknat med.
Citera
2025-10-29, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag tycker att det är ett otrevligt fenomen, ja. Oattraktiva män som inte får någon här, utnyttjar det faktum att det finns fattiga länder där västvalutan räcker långt, till att köpa sig en kvinna som innerst inne äcklas av mannen i många fall. Men hon gör det för att kunna försörja sig själv, sina eventuella barn från tidigare förhållanden, sina gamla föräldrar och kanske syskon...

Många asiatiska kvinnor känner sig också lurade när de kommer hit och inser hur fattig mannen är HÄR, jämfört med andra västerlänningar. Han levde ju som en kung i Thailand - bodde på lyxhotell, åkte taxi överallt, beställde drinkar hela tiden - och då tog hon för givet att han var rik. I verkligheten har han bara sjukpension... Detta blir det ofta bråk om, när han inte villl eller kan skicka så mycket pengar till hennes familj som hon hade räknat med.
Det sista har jag faktiskt funderat på, men då är det inte bara jag som fått den uppfattningen! Det är ju lätt att förespegla att man har det gott ställt där nere när både pengarna räcker länge och det kan vara en resa man sparat till under längre tid.
Citera
2025-10-29, 23:31
Medlem
I hemlandet gissar jag, svenska tjejer vill ju inte ha muslimer.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in