2025-10-28, 18:37
Medlem
Jag har en plan.
Var ett tag sen men jag tänkte ta en tur förbi andra lång. Kanske kellys eller kings head? Jag är sugen på ett riktigt jävla vänsterluder. Tänkte att jag ska placera mig strategiskt med en bok i handen. Det gillar de nog. Väl hemma ska hon få SÅ JÄVLA MYCKET STOCK att hon inte kan gå på TRE DAGAR!
Problemet är bara att jag inte vet vad de gillar. Har ni några tips?
Citera
2025-10-28, 18:41
Avstängd
ZebranJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gravlingola
Jag har en plan.
Var ett tag sen men jag tänkte ta en tur förbi andra lång. Kanske kellys eller kings head? Jag är sugen på ett riktigt jävla vänsterluder. Tänkte att jag ska placera mig strategiskt med en bok i handen. Det gillar de nog. Väl hemma ska hon få SÅ JÄVLA MYCKET STOCK att hon inte kan gå på TRE DAGAR!

Det räcker inte med att hålla i en bok, du lär kunna föra dig och samtala om böcker också, föra ett intellektuellt samtal. Så, no pussy for u. No pussy at all.
Citera
2025-10-28, 18:45
Medlem
Jag tror dom snabbt inser att du inte är läskunnig.
Citera
2025-10-28, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZebranJanne
Det räcker inte med att hålla i en bok, du lär kunna föra dig och samtala om böcker också, föra ett intellektuellt samtal. Så, no pussy for u. No pussy at all.

Jodå. Jag har minsann gjort min hemläxa. Får jag inga bra tips blir det Foucault.
Citera
2025-10-28, 19:02
Avstängd
Snusfris avatar
Tänk tvärtom. Ta med dig mein kampf, något du säkert kan lite mer om. Säg att du läser den för att ”förstå fienden”. Då blir dom nyfikna som små kattungar och saven lär rinna.
Citera
2025-10-28, 19:44
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Jodå. Jag har minsann gjort min hemläxa. Får jag inga bra tips blir det Foucault.
Skulle inte tro att dagens vänsterbrudar har en aning om och ännu mindre intresse av en psykiskt sjuk och suicidal Fransk bög från 1920-talet.
Det är andra frågor som intresserar dagens kvinnor i vänstern.
Citera
2025-10-28, 19:57
Avslutad
Citat:
Jag har en plan.

OK. Du är inte helt först på den här planen.

Edward Said "Orientalism" om det är en mörk, Sylvia Plath om det är en ljus och Judith Butler om du är på riktig monsterjakt.
Citera
2025-10-28, 20:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Tänk tvärtom. Ta med dig mein kampf, något du säkert kan lite mer om. Säg att du läser den för att ”förstå fienden”. Då blir dom nyfikna som små kattungar och saven lär rinna.

alla som ertappas med Mein kampf,bör avrättas på plats..punkt slut..
Citera
2025-10-28, 20:21
Avslutad
Sånt där är j-vla orutin att inte kunna.

Focault är om du ska ragga killar. Det är en annan trigger.

God jakt och tänk på att i mörkret är alla katter grå om du väljer Butler.
Senast redigerad av SmarterThanYou 2025-10-28 kl. 20:24.
Citera
2025-10-28, 20:25
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Jag har en plan.
Du tror att du hittar vänsterbrudar på flashback? Lycka till.
Citera
2025-10-28, 20:26
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Kan inte föreställa mig något mer motbjudande än en man som sitter och demonstrativt läser Foucault.
Citera
2025-10-28, 20:33
Medlem
Sinnerstens avatar
Vänsterbrudar är helt obildade så du kan lika gärna sitta med Fifty shades of grey.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in