2025-10-28, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turbu
Eller handlar det om att du känner dig riktigt dum för att du inte märkte detta själv? Tänk på att de har lurat nästan hela världen med detta.

Det finns vetenskapliga rapporter som visar att gamla råttor som tar unga råttors blod "föryngras", vad tror du då faktiskt driver organsmugglar-industrin?

Om man känner sig dum efter att ha läst denna tråden är det nog för att TS har smitttat av sig
Citera
2025-10-28, 14:38
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
men om man undviker alla gifter vi luras på kan man kanske leva för evigt.

Det är ju en ganska vild hypotes att basera ett resonemang på.
Citera
2025-10-28, 18:54
Moderator
evilhoneys avatar
Kändisskvaller --> Konspirationer och alternativa teorier
/Moderator
Citera
2025-10-28, 21:01
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Se gärna denna videon om hur Jim Carrey spelade "nya Joe Biden", mycket svårt att tro det själv när man hör det men videon är tydlig.
https://www.youtube.com/watch?v=UKbXRZXwq7M

Jag har själv lagt märke till att Frank Sinatra är Kenneth Copeland, att FBI's chef Kash Patel är skådespelaren Aziz Ansari och att Winston Churchill blev/är satanisten Michael Aquino, också då sjukt att JFK aldrig blev skjuten men kom tillbaka som "President Jimmy Carter" (!) enligt videon om Melania/Diana. Vad mer ska man ifrågasätta som kommer från amerika, om inte deras "mediciner" som får deras befolkning att inte märka detta själva?

Några jämförelser ser precis likadana ut, andra ser nästintill precis likadana ut, eftersom de genomgår "skönhetsbehandlingar" för att dölja de märkbaraste ansiktmarkörerna för att lura de lättlurade. Men om du fortfarande inte ens tror att Trump nog är föredetta Elvis, trots att Trump även själv jämför sig med Elvis, så har du sagt ditt och använt mer än tillräckligt med emojis för att försöka uttrycka detta.
Patel och Ansari lever både två.
Citera
2025-10-28, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Patel och Ansari lever både två.
Kolla upp Amelia Earheart, den världskända "kvinnliga" piloten som "försvann" 1937, för hon återvände nämligen som "E Gene Carroll" 2023 (namnet är en anspelan på Willy Wonka, Alice in Wonderland och Aladdin d.v.s. fabricerat/disney som "Donald Duck/Donald Trump"), hon användes för att hävda att Trump försökte våldta henne, trots att Trump/Elvis inte har ett manligt könsorgan, något som bekräftas ifall du ser bilder på Elvis i trikåer eller de fåtal äldre bilder av Trump där det syns tydligt också, likaså att Michael Jackson varken dog eller har ett manligt könsorgan heller, som tydligt bekräftas när han uppträder i "gyllende trosor" och återvände som "Dave Dave" när han "dog", och Elton John och Queen sångaren är också hermafroditer (ibland har de en nedstoppat strumpa i trikårerna, men inte alltid).

Freddy Mercury / Queen dog aldrig som hur Michael Jackson aldrig dog, för Queen sångaren "återvände" som Sasha Baron Cohen (Borat/Bruno/Ali G) enligt samma journalist https://www.youtube.com/shorts/Xn3WYjismxU

Anledningen till att de "dör och återuppstår" är för att de inte vill att fler ska märka att några lever hundratals/tusen år, annars skulle alla fråga sig varför andra "utomstående"/vanliga människor ofta dör innan de ens blivit 70.

Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Det är ju en ganska vild hypotes att basera ett resonemang på.
Att pharmakeia direktöversätts till fördolt dödligt gift bekräftar tesen, utan gifterna hade vi också varit nästintill "odödliga".
Senast redigerad av turbu 2025-10-28 kl. 21:56.
Citera
2025-10-28, 22:00
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Kolla upp Amelia Earheart, den världskända "kvinnliga" piloten som "försvann" 1937, för hon återvände nämligen som "E Gene Carroll" 2023 (namnet är en anspelan på Willy Wonka, Alice in Wonderland och Aladdin d.v.s. fabricerat/disney som "Donald Duck/Donald Trump"), hon användes för att hävda att Trump försökte våldta henne, trots att Trump/Elvis inte har ett manligt könsorgan, något som bekräftas ifall du ser bilder på Elvis i trikåer eller de fåtal äldre bilder av Trump där det syns tydligt också, likaså att Michael Jackson varken dog eller har ett manligt könsorgan heller, som tydligt bekräftas när han uppträder i "gyllende trosor" och återvände som "Dave Dave" när han "dog", och Elton John och Queen sångaren är också hermafroditer (ibland har de en nedstoppat strumpa i trikårerna, men inte alltid).

Freddy Mercury / Queen dog aldrig som hur Michael Jackson aldrig dog, för Queen sångaren återvände som Sasha Baron Cohen (Borat/Bruno/Ali G) enligt samma journalist https://www.youtube.com/shorts/Xn3WYjismxU

Anledningen till att de "dör och återuppstår" är för att de inte vill att fler ska märka att några lever hundratals/tusen år, annars skulle alla fråga sig varför andra "utomstående"/vanliga människor dör innan de ens blivit 70.
Det här kan vara något av det mest tramsiga jag har läst. Men du tror väl också att Jorden inte är en sfär och att "NASA" betyder "att bedra" på hebreiska.

Citat:
Att pharmakeia direktöversätts till fördolt dödligt gift bekräftar tesen, utan gifterna hade vi också varit nästintill "odödliga".
Nej, det betyder i princip "att använda häxkonster" eller "droger"/"medicin".
Citera
2025-10-28, 22:10
Bannlyst
Citat:
Det här kan vara något av det mest tramsiga jag har läst. Men du tror väl också att Jorden inte är en sfär och att "NASA" betyder "att bedra" på hebreiska.

Nej, det betyder i princip "att använda häxkonster" eller "droger"/"medicin".
Men du kan bekräfta vad jag säger genom att jämföra flera bilder av Earheart och Gene Carroll, det är samma person! Det är inget sammanträffande att Trump ville nyligen att folk skulle efterforska Earheart. Allt annat jag skriver kan du bekräfta själv genom bildsök.

Jag tvivlar på att du hann göra någon efterforskning alls av vad jag har skrivit, eller ens sett den korta video om Queen/Cohen jag länkade, så varför skriver du då ens tillbaka något utan att efterforska något själv? När jag kollar wiktionary så står det att pharmakeia betyder toxic poison, d.v.s. dödligt gift, att du väljer att förlita dig på "häxkonst" och inte förstår vad jag skriver bekräftar hur skadligt det är.
Senast redigerad av turbu 2025-10-28 kl. 22:16.
Citera
2025-10-28, 22:24
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Men du kan bekräfta vad jag säger genom att jämföra flera bilder av Earheart och Gene Carroll, det är samma person! Det är inget sammanträffande att Trump ville nyligen att folk skulle efterforska Earheart. Allt annat jag skriver kan du bekräfta själv genom bildsök.
Eh, du ser betydligt annorlunda saker än vad jag ser. Plus det faktum att det finns andra som också är mycket lika andra kända personer. En annan sak som det faller på är att flera av dessa människorna som skulle vara samma person har vid flera tillfällen synts tillsammans.
Citat:
Jag tvivlar på att du hann göra någon efterforskning alls av vad jag har skrivit, eller ens sett den korta video om Queen/Cohen jag länkade, så varför skriver du då ens tillbaka något utan att efterforska något själv?
Du har rätt, jag har inte sett just den videon. Men jag tittade på andra, som utan problem gick att falsifiera på i stort sett en gång och som visade på felaktigheter i hans metodik. Eftersom metodiken är felaktig så behöver jag inte titta på alla videos då dom bygger på felaktiga premisser.
Citat:
När jag kollar wiktionary så står det att pharmakeia betyder toxic poison, d.v.s. dödligt gift, att du väljer att förlita dig på "häxkonst" och inte förstå vad jag skriver bekräftar hur skadligt det är.
När jag kollar så står inte ens "toxic" med.
https://en.wiktionary.org/wiki/%CF%8...B5%CE%AF%CE%B1
Citera
2025-10-28, 22:32
Avstängd
Alex Jones och Bill Hicks.
Citera
2025-10-28, 22:46
Bannlyst
Citat:
Eh, du ser betydligt annorlunda saker än vad jag ser. Plus det faktum att det finns andra som också är mycket lika andra kända personer. En annan sak som det faller på är att flera av dessa människorna som skulle vara samma person har vid flera tillfällen synts tillsammans.

Du har rätt, jag har inte sett just den videon. Men jag tittade på andra, som utan problem gick att falsifiera på i stort sett en gång och som visade på felaktigheter i hans metodik. Eftersom metodiken är felaktig så behöver jag inte titta på alla videos då dom bygger på felaktiga premisser.
Du har inte sett videon? Som är på 2 minuter? se den och så kommer du inte tvivla på att Queen "återuppstod" som "Cohen" som alla andra "föredettingar". Att du kan "falsifiera" hans metodik, utan att själv orka jämföra flertal bilder bevisar att du inte bryr dig tillräckligt, då undrar man varför du argumenterar emot detta utöver att du bara vill sabotera tråden och det gedigna arbete som utförts.

Här är 2 minuters videon igen: www.youtube.com/shorts/Xn3WYjismxU

https://en.wiktionary.org/wiki/%F0%9...ycenaean_Greek

Här står det "intoxicant"/toxic och "poison", att det också heter "medicine" är för att man fortfarande än till idag döljer att "medicine" egentligen betyder dödligt gift / "toxic poison" och används för att döda av människor som annars kan ifrågasätta tilldelade "eviga världsledare".

Det är personer som "inte orkar" kolla upp något men ändå argumenterar mot vad som står i tråden som blir en ursäkt för moderatorer att stänga tråden, men det är väl något du vill uppnå eftersom du inte vill erkänna att du saknar förmågan att göra något likartat betydelsefullt p.g.a. att du förlitat dig för mycket på "häxkonst" istället för Gud.
Citera
2025-10-28, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sparexperten
Alex Jones och Bill Hicks.
Samma journalist har även bekräftat detta
https://www.youtube.com/watch?v=8XlealVcBN8
Citera
2025-10-29, 09:58
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:

Men då borde det ju förstås ha funnits människor som levt så länge längre tillbaka i tiden också. Eller förgiftade man avsiktligt människor redan under medeltiden menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in