2025-10-28, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
Nä, allt är en del av mörkläggningen. Han hittar ett sätt att leva för evigt.

Trump!
Han är redan senil
Citera
2025-10-28, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Om ngn var korkad nog att tro på Trump öht så är det ju sorgligt men å andra sidan röstade halva deras befolkning på idioten såatteh... Bra fråga. Frågan är egentligen om de verkligen trodde på det han lovade eller bara ville ha ngt annorlunda (och inte förstod konsekvenserna)?
Hälften av amerikanerna är ju idioter. Europa "exporterare" fanatiskt religiösa idioter till USA
Citat:
Ursprungligen postat av Arcane
Men vad är det egentligen som driver Trump? Det måste ju vara tal om en rent sjuklig girighet då gubbfan står med ena foten i graven. Han kommer ju aldrig få möjlighet att njuta av mutorna han tillskansat sig!
Han vill ju vara störst. Största bedragaren
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
"Det kallas korruption och det sker helt öppet. Det finns en anledning till att det är olagligt i alla demokratier." Jaha, är det det kallas?" Skärp dig nu. Berätta om korruptionen. Vad har han konkret gjort för att förtjäna epitetet?
Är du inte läskunnig? Det är ju gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av Ballooong
Jag är mer chockerad över att ingen insett hur korrupt han är. Förrän nu.

Ursäkta mitt språkbruk, men den absoluta majoriteten här inne är ju brutalt jävla dumma i huvudet.
Det borde vara allmänt känt sedan Trump blåste New York...
Citat:
Ursprungligen postat av jtd
Hej, vilda konspirationer och det kan nog på sin höjd, kanske , finnas någon sanning men jag ser inga källor.
Är du blind? Det har ju stått mycket med länkar under året här i "Politik USA" -delen...
Citera
2025-10-28, 14:15
Medlem
Tyvärr så tror jag att Trump snarare står för en ännu värre nivå av korruption. Han har inte den här moralen överhuvudtaget.
Citera
2025-10-28, 15:18
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
Det är just detta som jag har så svårt att förstå, kan du hälpa till med ett förtydligande?
Om det är Demokraterna som stängt ned statsapparaten, då är det väl bara för Republikanerna att öppna igen eftersom de har majoritet i både Senaten och representanthuset?
Det krävs avancerad majoritet, dock skylla på demokrater funkar inte.
Men de gör allt i sina försök att skylla ifrån sig.
Citera
2025-10-28, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Han är redan senil

Verkar bara vara halva tiden. Ibland får han liv och verkar uppåt. De kommer hålla liv i honom och skicka runt honom i världen. Som en trädgårdstomte i "Amelie från Montmartre".

Men lita på att han kommer skylla på kognitiva funktioner om han kan tjäna på det!
Citera
2025-10-28, 17:29
Medlem
Grontarskonts avatar
Bara 1 miljard! Måste vara en mycket större summa!

Den mannen är ju korruption personifierad!
Citera
2025-10-28, 17:50
Avslutad
Hur mycket har han hunnit avyngla sig?
Citera
2025-10-29, 18:30
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arcane
Men vad är det egentligen som driver Trump? Det måste ju vara tal om en rent sjuklig girighet då gubbfan står med ena foten i graven. Han kommer ju aldrig få möjlighet att njuta av mutorna han tillskansat sig!

Sexualförbrytaren har sådant komplex för att han är en oduglig och inkompetent affärsman som aldrig får någon värre credit. Och som hela tiden får röra sig i skuggorna bland de riktiga storfräsarna.
Kan tro han är så förbannad och arg för detta.
Citera
2026-01-20, 23:41
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Fantastiskt. En dedikerad Trumphatargrupp.
Ni som dissar Trump, kan ni tala om i detalj vad han har gjort fel? Jag vill inte veta vad ni tycker utan konkret, ristat i sten, vad har han gjort fel.
Han talar om för Norges premiärminister att han tänker invadera danska Grönland därför att norska Nobel kommittén inte ville ge honom ett fredspris.

Ifall du kan rationalisera detta så lovar jag att inte anklaga dig för att ha Trump devotion syndrome
Citera
2026-01-20, 23:43
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ccnut
Verkar bara vara halva tiden. Ibland får han liv och verkar uppåt. De kommer hålla liv i honom och skicka runt honom i världen. Som en trädgårdstomte i "Amelie från Montmartre".

Men lita på att han kommer skylla på kognitiva funktioner om han kan tjäna på det!
Kallas för sundowning bland patienter med frontotemporal demens. Inget jag hittar på. Vedertagen term.

Även de med alzheimers kan vara lucida i några få timmar på dygnet. Men när solen går ner så somnar de och vaknar oroliga och förvirrade, aggressiva och känner inte igen sig själva i spegeln.

Det är bland annat därför svenska demensboenden inte tillåter anhöriga göra besök kvällstid.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in