Citat:
Ursprungligen postat av
Anthraxious
Om ngn var korkad nog att tro på Trump öht så är det ju sorgligt men å andra sidan röstade halva deras befolkning på idioten såatteh... Bra fråga. Frågan är egentligen om de verkligen trodde på det han lovade eller bara ville ha ngt annorlunda (och inte förstod konsekvenserna)?
Hälften av amerikanerna är ju idioter. Europa "exporterare" fanatiskt religiösa idioter till USA
Citat:
Ursprungligen postat av
Arcane
Men vad är det egentligen som driver Trump? Det måste ju vara tal om en rent sjuklig girighet då gubbfan står med ena foten i graven. Han kommer ju aldrig få möjlighet att njuta av mutorna han tillskansat sig!
Han vill ju vara störst. Största bedragaren
Citat:
Ursprungligen postat av
nikson
"Det kallas korruption och det sker helt öppet. Det finns en anledning till att det är olagligt i alla demokratier." Jaha, är det det kallas?" Skärp dig nu. Berätta om korruptionen. Vad har han konkret gjort för att förtjäna epitetet?
Är du inte läskunnig? Det är ju gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ballooong
Jag är mer chockerad över att ingen insett hur korrupt han är. Förrän nu.
Ursäkta mitt språkbruk, men den absoluta majoriteten här inne är ju brutalt jävla dumma i huvudet.
Det borde vara allmänt känt sedan Trump blåste New York...
Citat:
Ursprungligen postat av
jtd
Hej, vilda konspirationer och det kan nog på sin höjd, kanske , finnas någon sanning men jag ser inga källor.
Är du blind? Det har ju stått mycket med länkar under året här i "Politik USA" -delen...