• 1
  • 2
2025-10-26, 23:42
Medlem
Andersdamaans avatar
Jag, fru, dotter och några gamla polare med sina familjer kommer för en gångs skull att fira jul utomlands (Thailand), men julbord kommer det absolut att avnjutas!
Har redan spanat in några ställen i Bangkok, och det som ser absolut trevligast ut av dem som jag kunde hitta finns på ett skandinaviskt hak vid namn Stable Lodge.
Verkar finnas det viktigaste, även om det säkerligen är mer spartanskt när det gäller antalet rätter än här hemma i Svedala.
Själva buffén verkar vara pan-skandinavisk med både svenska, danska och norska rätter.
Citera
2025-10-26, 23:48
Medlem
Nä nåt julbord blir det inte i år heller. Förutom det lilla jag fixar ihop här hemma på julafton. Har nog inte gått på ett julbord sen 2011 tror jag 🤔 Nä förresten jag fick ett julbord när jag studerade 2017 också kom jag på.
Citera
2025-10-31, 15:25
Medlem
Vanstertrollets avatar
Blir väl med jobbet, men ska jobba senare på kvällen så det känns ju lite b. Går man på julbord vill man ju kunna slappna av och ta ett par supar.
Citera
Igår, 22:00
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Blir väl med jobbet, men ska jobba senare på kvällen så det känns ju lite b. Går man på julbord vill man ju kunna slappna av och ta ett par supar.

Haha var glad för det vi är sjukt missnöjda med vår chef risken är att det blir ett slagsmål efter några snaps
Citera
Idag, 14:54
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Haha var glad för det vi är sjukt missnöjda med vår chef risken är att det blir ett slagsmål efter några snaps

Då är det ju äkta julbord. Helst ska nån balla ur fullständigt och spy ner all mat också
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in