• 2
  • 3
2025-10-21, 23:52
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Dra på dig en burka såklart, med djupa och stora fickor!

Om någon i personalen ens antyder på att du eventuellt kan ha stulit, skrik något obegripligt och avsluta med "DOO VARA RASIST!!"
Möjligtvis kanske du kan göra rösten några snäpp ljusare, om du är av det manliga könet.

Lätt som en plättjävel!
Citera
2025-10-22, 01:11
Medlem
RickRozays avatar
Du måste ta reda på vart kamerorna sitter. Dom är ganska enkla att känna igen en grå platta på en vägg med en svart halvglob på. Du får plocka på en bit kött, sen ställa dig där du inte ser kameror och lägga köttet i jackan. Du kan hålla telefonen mot örat och fota eller ännu bättre filma väggarna ovanför hyllorna i förväg, sen gå hem och anteckna vart kamera finns. Det gäller att snatta när man står mellan vinklarna.

Du måste se väldigt proper ut. Klippt håret samma vecka och rakat dig samma dag. Klä dig gärna i kvalitetsplagg, eller annat snyggt om du äger det.

Sen får du genomföra. Om du ser en vakt närma sig dig när du går mot kassan så bara löper du som en galning. Du får anta att han tänker gripa just dig, och, nu vet jag inte om du sett vakter där normalt, men förr satt dom i personalutrymmet och tittade på kameror. Dom kan inte alltid se om någon snattar så du får vara smidig. Nu kanske det är outsourcat till en central?
Senast redigerad av RickRozay 2025-10-22 kl. 01:18.
Citera
2025-10-22, 01:28
Medlem
Fantens avatar
Det är väl mest bara att stoppa på sig och se glad ut? Diskret givetvis. Sen bör man se till att köpa något när man går ut men se för fan till att ta en bemannad kassa, ingen snabbkassa. Har du lite större stenar så frågar du om dom vill kolla i din väska.
Citera
2025-10-22, 04:55
Medlem
fittfrossas avatar
En snubbe jag stötte på en gång hade skurit ett snitt i sin ryggsäck, på den sidan som är i kontakt med ryggen när man har på sig ryggsäcken, då kunde han slinka ner varor i ryggsäcken ganska smidigt.

Dumpster diving är ju också en grej, mycket av maten som slängs är fullt ätbar.
Citera
2025-10-22, 12:45
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackBeer
Du behöver en hög hatt, som t.ex. denna:
https://www.temashop.se/deluxe-top-hat

Sedan stoppar du maten i hatten och sedan sätter du tillbaka hatten på huvudet. Klart.

Det kan sluta illa. Det var en kärring som försökte det med en fryst kyckling och hon svimmade på väg ut. Man ska inte lägga frysvaror i hatten, det är ett gammalt zigenarordspråk.
Citera
2025-10-22, 13:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av overhertige-gorgen
Pengarna börjar sina och jag behöver mat eller annat diverse funderar på att snatta en uppblåsbar badanka eller kött har ni tips?

Gör det aldrig!!!
Det blir 18.000 kr i böta!!!

Gå till kyrka och såna förening. Be om gamla mat...
Knacka på vänner släktingar vad som helst...

Fråga folk om de behöver hjälp med uppgift som klippa gräsmattan lr vad som helst... 100 kr... lr 200 kr...

Belysa dig på Facebook och de kommer atr be dig om hjälp utbytes mot mat...
Citera
2025-10-22, 18:36
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overhertige-gorgen
jaaa men coop ligger ju nära krysset så jag dra ditt å köpa ett buremål på vägen hem

Har du råd att äta ute behöver du inte snatta din vidriga vänstertomte
Citera
2025-10-22, 21:43
Medlem
Kan varmt rekommendera att gå in med en barnvagn. Kan ju vara en liggvagn med uppfälld sån skärm, så det ger intrycket av att innehålla ett sovande barn. Fick hem många paket blöjor på det sättet när det begav sig, noll skam kring det. Minns att jag också fick med mig en sån typ 1 kg påse med riven Västerbottenost en gång. Jävlar vilket lyxliv det blev!
Citera
2025-10-22, 23:41
Medlem
Passa på när Jeanette jobbar!! Säg att det är strul med pantmaskinen. När hon snärtigt hoppsar iväg och kika så passar du på. Lycka till!
Citera
2025-10-23, 01:58
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yayan81
Kan varmt rekommendera att gå in med en barnvagn. Kan ju vara en liggvagn med uppfälld sån skärm, så det ger intrycket av att innehålla ett sovande barn. Fick hem många paket blöjor på det sättet när det begav sig, noll skam kring det. Minns att jag också fick med mig en sån typ 1 kg påse med riven Västerbottenost en gång. Jävlar vilket lyxliv det blev!
Det där är ett nästan 100% tips faktiskt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in