2025-10-20, 18:18
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Tittade nyss på en dokumentär om personer med ovanliga fetischer. En av killarna som medverkade hade som fetisch att se på när andra människor stoppar upp leksakssoldater i rumpan och försöker få ut dem genom att prutta. Tycker personligen inte detta låter särskilt hett, varför dokumentären väcker otroligt många frågor.

Hur får man en sådan konstig fetisch eller en fetisch överhuvudtaget? Ser man någon random på gatan stoppa upp något i röven och tänker ”fan, vad sexigt! Hade varit ännu hetare om det vore en leksakssoldat som han pruttade ut!” eller är det något i ens barndom som gör att man förknippar leksakssoldater som något sexuellt upphetsande? Alternativt är det något medfött som kan förklaras av att man har något fel på hjärnan?

Någon här på Flashback som kan förklara?
Citera
2025-10-20, 18:23
Avslutad
Blir väl till slut underhållande att se vilka människor som klarar att prutta ut leksaken eller inte. De som inte klarar av det får ju uppsöka sjukvården för hjälp alternativt gräva själva i anus.

Jag tycker snarare det vore rimligare att fråga vilka människor som får en fetisch av att stoppa upp saker i sin röv.
Citera
2025-10-20, 18:24
Medlem
Gorbis avatar
Lite på samma ämne men mer vanligt kanske än att trycka upp leksakssoldater i analen, varför har vissa som fetisch att ha gasmask på sig i någon form av konstig missriktad sexuell upphetsning. Oftast skall de ha någon gammal antik gigantisk modell anno WWII, vad fan handlar det om egentligen?
Citera
2025-10-20, 18:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Man undrar. En stor sak inom akutvården ska just vara detta att de tvingas plocka saker från röven på folk som satt dit sakerna där. Det har ju blivit en grej. De ska inte skratta åt det! Bara åtgärda saken få saken från rumpan!

Det kommer ju inte heller bli ett prio 1 ärende. Att du riskerar att dö av alla dessa leksakssoldater i din rumpa. Så ännu mer pinsamt. Du får sitta där och vänta. Tills det finns tid och en sjuksköterska kan göra detta. Plocka saker från din rumpa...
Senast redigerad av Zaedrews 2025-10-20 kl. 18:38.
Citera
2025-10-20, 18:42
Avstängd
Snusfris avatar
Så länge det inte är tennsoldater som trycks upp.
Citera
2025-10-20, 18:44
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IanMcEwan
Blir väl till slut underhållande att se vilka människor som klarar att prutta ut leksaken eller inte. De som inte klarar av det får ju uppsöka sjukvården för hjälp alternativt gräva själva i anus.

Jag tycker snarare det vore rimligare att fråga vilka människor som får en fetisch av att stoppa upp saker i sin röv.

Haha, ja, jag hade nog haft mer förståelse för om han gillade att stoppa upp saker i sin egen rumpa men att titta på när någon annan stoppade upp just tennsoldater och försökte få ut dem genom att just prutta var lite väl specifikt och svårbegripligt.
Citera
2025-10-20, 18:46
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorbi
Lite på samma ämne men mer vanligt kanske än att trycka upp leksakssoldater i analen, varför har vissa som fetisch att ha gasmask på sig i någon form av konstig missriktad sexuell upphetsning. Oftast skall de ha någon gammal antik gigantisk modell anno WWII, vad fan handlar det om egentligen?

Wtf?! Sjukt konstigt! Hade typ blivit rädd om jag träffade en sådan person och tänkt att han eller hon måste vara psykopat.
Citera
2025-10-20, 18:49
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Man undrar. En stor sak inom akutvården ska just vara detta att de tvingas plocka saker från röven på folk som satt dit sakerna där. Det har ju blivit en grej. De ska inte skratta åt det! Bara åtgärda saken få saken från rumpan!

Det kommer ju inte heller bli ett prio 1 ärende. Att du riskerar att dö av alla dessa leksakssoldater i din rumpa. Så ännu mer pinsamt. Du får sitta där och vänta. Tills det finns tid och en sjuksköterska kan göra detta. Plocka saker från din rumpa...

Hahaha, nu när du skriver detta kom jag på att min kusin satt i samma väntrum som en kille en gång, vars ”ärende” gällde just att något fastnat i hans rumpa. Hade inte kunnat hålla mig för skratt om jag var sjuksköterskan som fick hjälpa honom.
Citera
2025-10-20, 18:54
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
En av killarna som medverkade hade som fetisch att se på när andra människor stoppar upp leksakssoldater i rumpan och försöker få ut dem genom att prutta.

Hur frågar man en brud om det då utan att hon lägger benen på ryggen och/eller klappar till dig med handväskan, eller han kanske bara körde det med prostituerade?

För övrigt ser jag att många skriver om att tappa bort saker i rumpan. Då säger Tarzan att ett säkerhetssnöre fäst i leksaken kan göra så att man slipper pinsamheter hos doktorn.
Citera
2025-10-20, 19:19
Medlem
HeyItsJimmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Hur frågar man en brud om det då utan att hon lägger benen på ryggen och/eller klappar till dig med handväskan, eller han kanske bara körde det med prostituerade?

För övrigt ser jag att många skriver om att tappa bort saker i rumpan. Då säger Tarzan att ett säkerhetssnöre fäst i leksaken kan göra så att man slipper pinsamheter hos doktorn.

Det framgick inte men skulle inte förvåna mig om det var något han framför allt gjorde med andra män. 🙊
Citera
2025-10-20, 19:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyItsJimmy
Hahaha, nu när du skriver detta kom jag på att min kusin satt i samma väntrum som en kille en gång, vars ”ärende” gällde just att något fastnat i hans rumpa. Hade inte kunnat hålla mig för skratt om jag var sjuksköterskan som fick hjälpa honom.

Det är grejen. Hur inte skratta. Jag menar syrror kommer ju extremt bra kräkmage. De kommer inte spy för de tvingas gräva fram saker från analen. Men tycka det är kul kan de ju göra. Aldrig dock skratta inför patienten. Man skrattar internt efter.
Citera
2025-10-20, 20:47
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det är grejen. Hur inte skratta. Jag menar syrror kommer ju extremt bra kräkmage. De kommer inte spy för de tvingas gräva fram saker från analen. Men tycka det är kul kan de ju göra. Aldrig dock skratta inför patienten. Man skrattar internt efter.
Dejtat en syrra som jobbat på akuten tidigare. Hon hade en del konstigt att berätta, inget om leksakssoldater.

Tänker mig såna här som man som barn lekte med på 70talet. Ser ut rätt obekvämt att stoppa upp i rumpan, men vad vet jag? https://www.tradera.com/item/1805/696827688/airfix-soldater-modern-british-infantry-70tal-29-st-skala-1-32
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in