2025-10-19, 08:35
Bannlyst
Nationen i Sverige är samma sak som vårt folk. Vi är Svenskar nordgermaner, och nationen är samma sak som vårt folk. Andra niggers, turkar och araber och afghaner har försökt invadera vårt land genom att spela flyktingar. Varför flyr inte dessa niggers och araber till saudi-arbaien. Eftersom dom med pengar av kroknäsan Soros vill förstöra hela västvärlden med invandrande apor. Dom skall kickas hem.

Endast en german kan vara Svensk, för att Svara på din fråga.
Citera
2025-10-19, 12:16
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ja.
Vill du då alltså att Sverige ska bli mer som andra länder för sudda ut nationen?
Citera
2025-10-19, 12:18
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultramember
+1
Individen spelar roll. Värderingar.
Men det är för komplicerat för folk som har huvet uppkört i arslet samt är hjärntvättade av SDs trollarmé

Har du hör SD tala mycket om hudfärger?
Citera
2025-10-19, 18:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Har du hör SD tala mycket om hudfärger?
Om etniciteter ja.
Citera
2025-10-19, 18:07
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Om etniciteter ja.

Menar du då t.ex. folk från Mellanöstern, arabisk talande länder o.s.v.?
Citera
2025-10-19, 18:12
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ja.

Vill du då alltså att Sverige ska bli mer som andra länder för att sudda ut det som skiljer nationen Sverige mot t.ex. de nationer som vi har tagit emot otroligt många "flyktingar" från?
Citera
2025-10-19, 20:42
Medlem
Citat:
Fast man kan väl känna tillhörighet till både sitt hemland och Sverige? Att heja på sitt hemland i idrott tycker jag är rätt normalt. Har till och med hört invandrare säga att det är kul när hemlandet och Sverige möts i någon sport för då blir man glad oavsett hur det går.

Skulle du själv sluta heja på Sverige i samma sekund som du bosätter dig i ett annat land?.

Var påstod jag att jag skulle göra det?

Varför i herrans namn tror du att jag skulle kalla mig Iranier i samma sekund som jag bosatte mig i Iran?

Inte en sekund innan den dagen jag skulle komma att heja på Iran när deras landslag möter Sveriges, skulle jag kalla mig iranier. Är det så svårt att förstå?

Tänk till lite för en gång skull!
Citera
2025-10-20, 06:32
Medlem
Landsbygdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Här i Sverige är det ju vanligare att hårfärgen blir hatad. Vi hade en svarthårig italienare i högstadieklassen som alla hatade - för att han såg svartmuskig ut som Sylvester Stallone.
Hm, kan det vara så? Jag minns inte att jag hatade någon baserat på utseende när jag gick i skolan.
Citera
2025-10-20, 06:32
Medlem
Landsbygdens avatar
Citat:
+1
Individen spelar roll. Värderingar.
Men det är för komplicerat för folk som har huvet uppkört i arslet samt är hjärntvättade av SDs trollarmé
Jo, instämmer i det.
Citera
2025-10-21, 11:27
Medlem
barkenarots avatar
Citat:
Kvinnor tenderar iallafall att välja någon som redan befinner sig i landet.

Det beror på att staten importerar dem åt kvinnorna.

Det kan också i viss mån upplevas vara brist på karlar för att kvinnor föredrar erfarna sexpartners till sina tillfälliga relationer, vilket skapar en kast av sexuellt erfarna karlar som knullar en stor mängd olika kvinnor väldigt ofta. Kvinnor vill förstås, efter ett tag, ha en sådan för sig själv, men det funkar ju inte matematiskt, samtidigt som många andra karlar förblir oskuld då de vill ha varaktiga relationer och därför ratas direkt.

Vidare verkar svenska kvinnor föredra karlar som behandlas väl av Staten, vilket exkluderar vissa minoriteter och personligheter. Det kommer sannolikt öka i takt med urbaniseringen, invandringen från Kontinentaleuropa och den fortsatta centraliseringen av rikets styre till östra Centralsverige.

Vad gäller karlar som hämtar kvinnor från Asien så motarbetas det av Staten för närvarande. Handläggningstiden är extremt lång och försörjningskraven höjs.
Citera
2025-10-21, 23:38
Medlem
pn222jws avatar
När eller om hudfärgerna försvinner blir ändå nationaliteten kvar (på väldigt lång sikt) - ta exempelvis Brasilien - det kan redan vara vem som helst rent genetiskt, men nationalitetsmässigt en individ i Sydamerika som pratar portugisiska, sannolikt katolik och är brasiliansk medborgare.
Citera
2025-10-25, 20:25
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsbygden
Hm, kan det vara så? Jag minns inte att jag hatade någon baserat på utseende när jag gick i skolan.

Då kan du inte ha vuxit upp bland vanliga Svennebananer i en Småstad. I min klass var svartskallarna (Sydeuropén och Araben) verkligen inte omtyckta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in