2025-10-15, 13:53
Medlem
Citat:
En av de personer som fritogs från förvaret i Ljungbyhed på tisdagen är en grovt kriminell man i 30-årsåldern som kopplas till gängmiljön, rapporterar TV4 Nyheterna. Han ska vara dansk medborgare.

– Han är väldigt känd av oss. Han förekommer ett stort antal gånger i belastningsregistret, säger Martin Östling, förundersökningsledare.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1413784

Vem kan det vara?
Citera
2025-10-15, 14:08
Medlem
Amir Mekky? Dansk medborgare, 30 årsåldern, dömd till livstidsutvisning och kanske vistades där innan han ska avtjäna sina 10 år?
Citera
2025-10-15, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av g.vorz
Amir Mekky? Dansk medborgare, 30 årsåldern, dömd till livstidsutvisning och kanske vistades där innan han ska avtjäna sina 10 år?
Första jag tänkte också när jag såg dansk medborgare 30årsåldern.
Citera
2025-10-15, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 21.savage
Första jag tänkte också när jag såg dansk medborgare 30årsåldern.

Väldigt mycket större händelse än man trodde initialt om så är fallet.
Citera
2025-10-15, 16:34
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g.vorz

Vi får hoppas att de inte har placerat honom på ett förvar där vakterna låser in sig själva när det sker en rymning.

Kan svenskt rättsväsende vara så korkat när man har lagt ner kanske 100 miljoner på att utreda alla brott som han ligger bakom.
Citera
2025-10-15, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Vi får hoppas att de inte har placerat honom på ett förvar där vakterna låser in sig själva när det sker en rymning.

Kan svenskt rättsväsende vara så korkat när man har lagt ner kanske 100 miljoner på att utreda alla brott som han ligger bakom.
Ingen tänker, alla "följer rutiner".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in