Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2025-10-15, 11:31
Medlem
Smekarn87s avatar
Ovanligt petig kille. Märklig preferens. Du kanske skulle kolla efter en annan kille. Det där är INTE normalt. Ungefär som om någon skulle stryka sina kalsonger efter att ha tvättat dem.

Jag måste få veta mer om er relation alltså! Hur gamla är ni? Bor ni i stad/landsbygd?

Situationen kan liknas vid ett pokerspel där din kille har en kåk på hand men promt precis i denna giv ändå vill ha en färgstege.
Senast redigerad av Smekarn87 2025-10-15 kl. 11:38.
Citera
2025-10-15, 11:50
Medlem
Du är väl helt enkelt inte så duktig, dvs dina tänder skrapar ollonet lite för ofta, för att han ska kunna koppla av.
Citera
2025-10-15, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Massera ollonet med handen så att det blir lite avdomnat. Det borde göra susen.

Citat:
Ursprungligen postat av Smekarn87
Ovanligt petig kille. Märklig preferens. Du kanske skulle kolla efter en annan kille. Det där är INTE normalt. Ungefär som om någon skulle stryka sina kalsonger efter att ha tvättat dem.

Jag måste få veta mer om er relation alltså! Hur gamla är ni? Bor ni i stad/landsbygd?

Situationen kan liknas vid ett pokerspel där din kille har en kåk på hand men promt precis i denna giv ändå vill ha en färgstege.

Haha nja, är inte min kille utan mer åt kk-hållet. Själva sexet är sjukt bra, så svårt att hålla sig därifrån. Men vore ju kul att kunna tillfredsställa honom på andra vis också. Mitt ex, som jag hade ett förhållande med i många år, älskade avsugningar, så det är lite ny mark för mig.
Citera
2025-10-15, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Du är väl helt enkelt inte så duktig, dvs dina tänder skrapar ollonet lite för ofta, för att han ska kunna koppla av.

Aldrig varit något problem med tidigare killar, de har älskat det. Denna kille var tydlig från början att hans ollon är väldigt känsligt, vilket är synd.
Citera
2025-10-15, 15:55
Medlem
PungiMunninens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxsix
Ja du har helt rätt. Hur kan man tänkas avvänja det?

Jag är omskuren, jude som jag är, så jag är mindre känslig en gemene svenne.

Men som någon sa så var försiktig med toppen av ollonet när kisshållet. Lek mer mot strängen, det mesta av den sköna känslan är där.
Citera
2025-10-15, 17:22
Medlem
Jag förstår frustrationen, men kanske är det dags att acceptera att alla inte gillar allt. Att försöka tvinga någon att ändra sitt tycke är ju sällan en bra idé, speciellt inte när det handlar om intima preferenser. Fokusera på att ge honom en njutningsfull upplevelse på hans villkor, och om han mot förmodan ändrar sig så är det ju toppen. Men sluta försöka 'övertyga' honom, för då riskerar du bara att förstöra stämningen.
Citera
2025-10-16, 10:51
Medlem
En liten uppdatering.

Testade lite av era tips igårkväll. Tror jag är något på spåren nu. Han känner även starkt själv att han vill ’öva upp’ att uppskatta att man rör vid ollonet.

Gamechanger var att röra vid kulorna samtidigt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in