2025-10-13, 22:59
Medlem
När Ulf Kristersson presenterade Moderaternas valkampanj sjöng flera partianställda att de ”hatar” Magdalena Andersson.

Det får Socialdemokraternas partisekreterare att se rött.

– Man vet aldrig vilka krafter man sätter igång, säger Tobias Baudin.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/bmyB0l/moderater-sjong-hatsang-om-magdalena-andersson

Hur korkade är de som sjunger när media är på plats?
Citera
2025-10-13, 23:05
Medlem
argaangelicas avatar
Fruktansvärt att sprida hat som partianställda gjorde mot Magdalena men vad förväntar en sig från dom blåbruna? Nu måste Moderaterna be om ursäkt, det är inte ok! Inte bara ta avstånd, en rejäl ursäkt är på sin plats!
Citera
2025-10-13, 23:37
Medlem
franges avatar
Det gör de ju helt rätt i - många miljoner svenskar gör samma sak. Vad är problemet?
Citera
2025-10-13, 23:37
Medlem
Batman-Livess avatar
Jag hatar henne också, kan jag säga.

Jag verkligen hatar denna Magdalena Andersson.
Citera
2025-10-14, 00:17
Avstängd
Konstnarren5s avatar
Politikerna i det här landet är som dåliga skådisar i ett evigt avsnitt av ”Såpan Sverige”.
Kristersson spelar statsman men styr som en projektledare med för mycket kaffe och för lite ryggrad.
Ebba Busch växlar mellan moralpredikant och PR-maskin beroende på om kameran är på.
Simona Mohamsson försöker låtsas att Liberalerna fortfarande finns, och Romina Pourmokhtari är kvar mest för att ingen annan orkar prata klimat längre.
Magdalena Andersson poserar som samvete men är lika mycket del av maktklubben som resten – bara med lite mer surt tonläge.
Och Sverigedemokraterna? De sitter i baksätet, skrattar rått och vet att hela cirkusen ändå dansar efter deras pipa.

Svårt att bli upprörd över något, när man föraktar majoriteten av dessa egenintresserade narcissister.
Citera
2025-10-14, 00:37
Medlem
Tavastehuss avatar
Finns inget äckligare än muffare utanför tv-studior. Det är sen gammalt.
Citera
2025-10-14, 01:22
Medlem
No-n-sences avatar
Så Palestina sångerna är okej men inte denna?
Citera
2025-10-14, 01:44
Medlem
Det låter ju vettigt. Merparten av svenska folket tycker detsamma.
Citera
2025-10-14, 02:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Det låter ju vettigt. Merparten av svenska folket tycker detsamma.

Nja att hata någon är väl att ta i men politiskt delar jag inte de flesta av hennes (politiska)värderingar, möjligt att hon är en trevlig kvinna privat... det är väl skillnaden. Även om många moderater inte tycks förstå innerbörden av ordet hat eller i vart fall inte "mena" detta är väl de flesta överens om att det är ytterst olämpligt och faktiskt taskigt att sjunga så, i synnerhet om man vill göra politisk karriär...
Senast redigerad av sweetcrypto 2025-10-14 kl. 02:08.
Citera
2025-10-14, 06:38
Avslutad
Sedan gör högern stor sak om man säger något om Jimmie Åkesson.
Citera
2025-10-14, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Fruktansvärt att sprida hat som partianställda gjorde mot Magdalena men vad förväntar en sig från dom blåbruna? Nu måste Moderaterna be om ursäkt, det är inte ok! Inte bara ta avstånd, en rejäl ursäkt är på sin plats!

Detta säger du genom att själva hata i ditt inlägg, ditt inlägg visar hur onda och vidriga ni är. Inte nog med det, din flagga säger allt.
Citera
2025-10-14, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
När Ulf Kristersson presenterade Moderaternas valkampanj sjöng flera partianställda att de ”hatar” Magdalena Andersson.

Det får Socialdemokraternas partisekreterare att se rött.

– Man vet aldrig vilka krafter man sätter igång, säger Tobias Baudin.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/bmyB0l/moderater-sjong-hatsang-om-magdalena-andersson

Hur korkade är de som sjunger när media är på plats?

Jag ser inget konstigt. Jag hatar henne också. Hon och hennes parti har skadat hundratusentals liv. Det är allvarligt det dom har ställt till med och fortsätter att göra. M folket har mitt fulla stöd.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in