2025-10-10, 11:19
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej men det är irrelevant för en terrorist behöver bara ha ett litet obevakat tidsfönster för att utföra ett terrorattentat. Polisen och militären kan inte enbart bevaka personer på terrorlistan, de har andra arbetsuppgifter. Det blir en samhällskollaps långt innan det når jämnt antal därimellan.

Det faktum att chefen för polisen i UK säger att det är "VÄRRE att hissa den brittiska flaggan än att vara rasist" samtidigt som det är HELT OK att hissa islamistflaggor utan vidare? Det faktum att man kan bli arresterad om man säger "jag älskar bacon" till en muslim är inte en klar indikator att muslimerna nästan tagit över redan?

Du har alltså inga sakliga källor.

Du får ha din uppfattning. Du och dina likafränder har i flera år predikat att islam kommer att ta över makten i Sverige. Ni borde ha hela svenska folket med er vid det här laget. Folk borde gå man ur huse och kräva nuvarande politikers avgång. Varför gör man inte det? Varför lyckas ni inte med ert opinionsbildande?
Läs gärna mitt inlägg nr 11.
Citera
2025-10-10, 12:48
Medlem
Haha nu har ju dessa politiker, pressen, ja hela systemet jobbat natt och dag sista 30 åren för att fylla upp Europa med främmande folk, varför börja gnälla nu? Det var ju tydligen inget problem när arbetarklassens barn fick stryk morgon, middag och kveld.

Nej, det här är ren underhållning, bara att köpa in popcorn. 🍿
Senast redigerad av Ballalaila 2025-10-10 kl. 12:52.
Citera
2025-10-10, 13:02
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RFT
Du har alltså inga sakliga källor.

Jag behöver inte redogöra sakliga källor i sammanhanget för du har ingenting att kontra med. Hade du kommit med någon motsägande information hade jag orkat leta upp dokumentet men eftersom du bara är här för att skydda islamisterna så tänker jag inte bemöda mig göra det.
Citera
2025-10-10, 13:06
Avstängd
Melange5738s avatar
Citat:
Varför kommer muslimer hit? Jo, för att undgå förtryck från andra muslimska grupper i sina resp hemländer.

Det är också många som är här för att ta över "Dar al-harb", d.v.s för att erövra. Enligt Louai Ahmed är det inte en liten minoritet.
Citera
2025-10-10, 20:01
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Det du och dina fränder väljer att inte säga är att jihadisterna mördar människor som är muslimer, och inte enbart folk från andra religioner.

Ni väljer att bortse från att islam är en mycket splittrad religion; där de två stora grupperna shia och sunni inte är vänner, milt uttryckt. Det finns också en mängd mindre grupper.

Precis som inom kristendomen finns det inom islam människor som håller hårt på religionens regler och det finns de som inte gör det.

Det är knappast ett realistiskt scenario att alla muslimska grupperingar skulle sluta fred med varandra och enas, så snart de kommer till ett västeuropeiskt land.

Varför kommer muslimer hit? Jo, för att undgå förtryck från andra muslimska grupper i sina resp hemländer.

Jag har magisterexamen i religion från universitetet; jag har de kunskaper som du och dina meningslikar inte har.
Och för att förekomma dig: jag är fullt medveten om att din åsikt är att den kunskap jag har är falsk och är ett resultat av den muslimska indoktrineringen som förekommer överallt i samhället. En indoktrinering som bara du och dina meningslikar ser och förstår.

Är du bekant med några muslimer? Det är jag, och vi har en ingift muslim i släkten, sedan ungefär 50 år tillbaka.
Jag är bekant med flera muslimska familjer och har haft flera muslimska arbetskamrater.

Jag inser att jag aldrig kommer att kunna övertyga dig. Det är heller inte min ambition.
Er retorik skapar ingen opinion för er sak. Ni tror att ni har ”hela svenska folket” med er. Ni bortser från en väsentlig bit. Folk röstar i valen inte på de partier som omfattar era uppfattningar; AFS och NMR får inte folkets röster.
Och bespara mig argumentet att folk är lurade av politikerna som vill göra Sverige till ett islamskt land och att det bara är ni som förstår det.
Och bespara mig argumentet att inga svenskar röstar längre. Enkel statistik från valen visar att den uppfattningen är fel.
Vilket är ert nästa argument? Valfusk?

Fast inget av ditt svammel omintetgör verkligheten, muslimer ger fortfarande ett tyst medgivande till t.ex. hederskultur, de praktiserar fortfarande samma destruktiva kultur som de påstått sig fly från.

Och du behöver inte oroa dig, snart kommer ”våra” idéer vara styrande, helt enkelt för att de är de mest rationella. Eran vision om ett mångkulturellt paradis kommer aldrig att förverkligas, för det är en destruktiv utopi.

Se bara på händelsen i Belgien, som tråden handlar om. Muslimerna vill fortfarande erövra världen, betyder inte att de kommer lyckas.
Citera
2025-10-10, 20:40
Medlem
RFTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy

Och du behöver inte oroa dig, snart kommer ”våra” idéer vara styrande, helt enkelt för att de är de mest rationella.

När då?
Vid nästa val?
Ni har haft många möjligheter.
Runt 2015 kom det många både från Mellanöstern och Afghanistan.
2018 var det val.
2022 likaså.

Bägge gångerna röstade folk in ”de vanliga” partierna i Riksdagen.
Vad beror det på tror du?
Nej, du behöver inte svara. Jag vet vilket ditt svar är. Det svenska folket är lurat. Och det är bara du och några till som förstår det.

Men era försök att opinionsbilda och övertyga folk om att de är lurade går verkligen inget vidare.
Men jag ska hålla utkik efter er valrörelse nu inför valet 2026.
Men i valet nästa år lär det väl gå som vanligt, långt från 4%.
Så ni får väl sitta här på FB och hata ytterligare 4 år och hoppas på valet 2030.

Ska du ut på krogen i kväll och opinionsbilda? Vi kanske möts. Eller blir det hemmakväll vid datorn och hatiska inlägg på FB?
Citera
2025-10-10, 20:55
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
När då?
Vid nästa val?
Ni har haft många möjligheter.
Runt 2015 kom det många både från Mellanöstern och Afghanistan.
2018 var det val.
2022 likaså.

Bägge gångerna röstade folk in ”de vanliga” partierna i Riksdagen.
Vad beror det på tror du?
Nej, du behöver inte svara. Jag vet vilket ditt svar är. Det svenska folket är lurat. Och det är bara du och några till som förstår det.

Men era försök att opinionsbilda och övertyga folk om att de är lurade går verkligen inget vidare.
Men jag ska hålla utkik efter er valrörelse nu inför valet 2026.
Men i valet nästa år lär det väl gå som vanligt, långt från 4%.
Så ni får väl sitta här på FB och hata ytterligare 4 år och hoppas på valet 2030.

Ska du ut på krogen i kväll och opinionsbilda? Vi kanske möts. Eller blir det hemmakväll vid datorn och hatiska inlägg på FB?

Om du nu är så förtjust i islam, varför flyttar du inte bara till ett muslimska land? De tycker säkert att mordplaner på Belgiens politiker är bra, du verkar ju passa in där.
Citera
2025-10-10, 23:24
Medlem
Intressant att det handlar om Belgien. Man undrar ju om det hade blivit någon reaktion om det varit ett attentat mot EU parlamentet. Om politikerna inte sett utvecklingen i Europa lär de inte förstå ett islamistisk attentat mot deras egna kollegor. Antagligen så ser de detta bara i en liberal anda, en eller några enskilda individer som begår något avskyvärt. Islam har de noll kunskap om. Den värsta ideologin som någonsin har existerat och som vill ta över hela världen. Ett världskalifat bestående av mörkermän som kommer avrätta alla oliktänkande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in