2025-10-09, 11:13
Medlem
Hur många avsugningar är normalt för er i ett långvarigt förhållande? Jag menar själv har man tur om det blir en gång i månaden, oftast på eget initiativ för hon "känner inte för det". Är det sant eller en myt att vissa får när dom vill? Det som känns lite fel är att i början var det regelbundet men nu några år senare är det väldigt sällsynt så man känner sig lite lurad. Samtidigt vill man inte göra något som hon känner sig det minsta tvingad över. Jag hade klarat av den känslan att hon egentligen inte vill.

– Är det något ni hade packat er väska och dragit över?
– Hur länge bör man ge det innan man ger upp och ska man ställa något ultimatum?
Senast redigerad av HataModeraterna 2025-10-09 kl. 11:17.
Citera
2025-10-09, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HataModeraterna
Hur många avsugningar är normalt för er i ett långvarigt förhållande? Jag menar själv har man tur om det blir en gång i månaden, oftast på eget initiativ för hon "känner inte för det". Är det sant eller en myt att vissa får när dom vill? Det som känns lite fel är att i början var det regelbundet men nu några år senare är det väldigt sällsynt så man känner sig lite lurad. Samtidigt vill man inte göra något som hon känner sig det minsta tvingad över. Jag hade klarat av den känslan att hon egentligen inte vill.

– Hur länge bör man ge det innan man ger upp och ska man ställa något ultimatum?

Nej det är inte viktig så länge vi knullar!
Citera
2025-10-09, 11:24
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:

Man får vara glad för det lilla men med mig och mitt ex var det en avsugning i veckan ungefär +en hel del knullandet. Avsugningen var bara extra när jag varit duktig.

Jag tycker inte det är nog att lämna någon bara för man inte får en avsugning. Det finns så mycket mer. Kärleksfull relation betyder inte sex varenda kväll. Det är så mycket mer.
Citera
2025-10-09, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serialfreak
Man får vara glad för det lilla men med mig och mitt ex var det en avsugning i veckan ungefär +en hel del knullandet. Avsugningen var bara extra när jag varit duktig.

Jag tycker inte det är nog att lämna någon bara för man inte får en avsugning. Det finns så mycket mer. Kärleksfull relation betyder inte sex varenda kväll. Det är så mycket mer.
Okej vad betyder då mer?
Citera
2025-10-09, 11:30
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Okej vad betyder då mer?
Att bara vara nära nära varandra. Att kunna ligga tillsammans och titta på en film. Allt behöver inte vara sex.

Om sex är det enda du vill ha ut av förhållandet så är det inget bra förhållande och då tycker jag att du skall lämna både för hennes och din skull.
Citera
2025-10-09, 11:40
Medlem
kalkryggars avatar
Du får väl prata med damen och säga att du saknar sugningarna och fråga vad problemet är. Så får ni reda ut det. klart att du ska ha avsugningar om det är viktigt för dig. Antingen så får hon börja suga eller så får ni bryta upp och så får du hitta någon ny.

Ett alternativ är att du och damen bestämmer ihop att du med jämna mellanrum kan få avsugningar på annat håll. Finns vissa som gör så och är nöjda.

Citat:
Ursprungligen postat av Serialfreak
Att bara vara nära nära varandra. Att kunna ligga tillsammans och titta på en film. Allt behöver inte vara sex.

Om sex är det enda du vill ha ut av förhållandet så är det inget bra förhållande och då tycker jag att du skall lämna både för hennes och din skull.

Fast man har ju fortfarande en drift som behöver omsättas i energi. Så frågan är om du inte längre har den driften kvar (tappat mannen i dig) eller om du smyger ner i källaren och runkar av dig?
Citera
2025-10-09, 11:44
Medlem
dwgs avatar
Citat:

Avsugning är väl inte så jävla viktig dom som tyder de är porrskadade

Varit gift i 17år de kan bli vid förspelet
Vill hon så vill hon
Citera
2025-10-09, 11:46
Medlem
RiverStyxs avatar
Det är en lite trist grej som är väldigt vanlig. Tjejer som faktiskt gillar att suga kuk är sällsynta. Så de som gör det gör det oftast för att vara heta i ett nytt förhållande eller i dejtingfasen. Sen är det inte direkt med i repertoaren längre annat än som eventuell belöning eller när hon vill ha något i retur.

Det är det som är lite extra trist om du tänker på det. Det är just dig hon inte pallar suga av längre, men om ni gjorde slut hade hon kvickt nog varit ute på dejtingmarknaden och suttat som en gudinna!
Citera
2025-10-09, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Avsugning är väl inte så jävla viktig dom som tyder de är porrskadade

Varit gift i 17år de kan bli vid förspelet
Vill hon så vill hon

Spännande påstående.
Så förspel för en man är inte viktigt?

Är det en viktig del i sexual akten för en kvinna?
Citera
2025-10-09, 12:01
Bannlyst
Är det så att du har herpes på kuken? Hon kanske inte vill ha vätskande blåsor på läpparna
Citera
2025-10-09, 12:39
Medlem
Crabbofixs avatar
hota med att besöka stadens lokala glory hole
Citera
2025-10-09, 14:25
Medlem
halaltarzans avatar
Låter tyvärr som att TS inte är den dominante i förhållandet, eller inte har andra kvinnor som står i kö. För skulle han vara det/ha det så skulle kärringen hemma suga och sörpla som hon aldrig gjort något annat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in