• 1
  • 2
2025-10-08, 23:42
Medlem
Tar detta så kort som möjligt

Hade sex med en eskort, i typ 7-10 minuter kanske, eller mindre, 3-5 min, kommer inte ihåg, blev aldrig skönt, och jag hade runkat mycket dagarna innan och samma dag, hon sa att jag var inne i hennes fitta när jag frågade i alla fall, kändes skumt... Blev aldrig skönt... Så kan detta räknas som att jag förlora min oskuld?
Citera
2025-10-08, 23:45
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutdebatten

Hade sex med en eskort, i typ 7-10 minuter kanske, eller mindre, 3-5 min, kommer inte ihåg, blev aldrig skönt, och jag hade runkat mycket dagarna innan och samma dag, hon sa att jag var inne i hennes fitta när jag frågade i alla fall, kändes skumt... Blev aldrig skönt... Så kan detta räknas som att jag förlora min oskuld?

Rent tekniskt har du väl förlorat din oskuld, men jag skulle ändå inte säga att du har haft sex med en kvinna.
Citera
2025-10-08, 23:49
Medlem
flugornass avatar
Nja du är tekniskt sett oskuld, men sex med känslor där båda ger och tar har du kvar.
Sex är inte vad man betalar för utan det är kärlek, äh orkar inte förklara närmare..
Citera
2025-10-08, 23:49
Medlem
knark-kungens avatar
Har du knullat en fitta har du blivit av med oskulden.

Grattis, du är nu en man
Citera
2025-10-08, 23:50
Medlem
Airwave92s avatar
ja det räknas tyvärr
Citera
2025-10-08, 23:53
Medlem
Queutards avatar
Nej. Socialdemokratin lägger oerhört stor vikt vid DEBUTEN. Som ska ske med en jämnårig partner, av pur kärlek, utan utbyte av pengar, utan inslag av objekt, utan våld. Förr även med en person av det motsatta könet, men man har numera välkomnat bögeriet, så länge det sker utan promiskuitet (parksex, bastuklubbar, pedoraster o.s.v.).

Sker något utanför dessa normer har DEBUTEN inte ägt rum.
Citera
2025-10-08, 23:53
Medlem
pn222jws avatar
Ja. Men tills nästa gång, fokusera på att ejakulera, att "komma"... och längre förspel.
Citera
2025-10-08, 23:54
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutdebatten

Låter som när jag "blev av med oskulden" med en hora i Kiel på 90-talet. Inte speciellt skönt, slaknade, kom inte. Grattis
Fokusera på att ta för dig och njuta av henne på ett avslappnat vis, inte så mycket på knullanandet, så kommer resten av sig självt.
Senast redigerad av HobbyHitler 2025-10-08 kl. 23:57.
Citera
2025-10-08, 23:55
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har du knullat en fitta har du blivit av med oskulden.

Grattis, du är nu en man
Nej han är inte en oskuld, han är ett pucko och du vet bättre än att uppmuntra idioten.
Sex som är bra sker mellan två individer som attraheras av varandra och verkligen vill ha sex.
Betala för att bli av med oskulden är bara slöseri med pengar.
Oskulden har du kvar tills någon av motsatt kön vill ha sex med just dig för den du är.
Citera
2025-10-08, 23:56
Medlem
Riksreptilens avatar
Tekniskt sett var det oskuld vagina avklarad, så två till kroppsöppningar kvar.
Citera
2025-10-09, 00:00
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Nej han är inte en oskuld, han är ett pucko och du vet bättre än att uppmuntra idioten.
Sex som är bra sker mellan två individer som attraheras av varandra och verkligen vill ha sex.
Betala för att bli av med oskulden är bara slöseri med pengar.
Oskulden har du kvar tills någon av motsatt kön vill ha sex med just dig för den du är.

Det här var fan i mig det dummaste jag hört sen årsskiftet.

Frågan var inte vad som var bra sex. Det handlar om att bli av med oskulden. Pottsorken har uppenbarligen juckat kuken i en fitta en kort stund och då är han av med oskulden. Om vi ska acceptera att män är oskuld och kan bli av med den. Det är trots allt normaliserat att så kan ske i den tid vi lever i nu.

Jösses. Är du en sån där kränkt människa som gått på Södertörn eller?
Citera
2025-10-09, 00:05
Moderator
Nospheratus avatar
Alltså, jag är inte övertygad om att man kan kallad det för att bli av med oskulden om du inte kan avgöra om du var inne i hennes mus. Det känner man. Tro mig. Om inte annat ser man det. Nu har jag aldrig varit med en eskort, men jag inbillar mig att om man nu betalat för spektaklet torde man utan svårigheter kunna fråga om man inte kan få okulärbesiktiga att den faktiskt är inne om man är osäker.

Om hon har insisterat på att det hela måste ske under täcket och att du helst inte ska titta ner så vette fan om det har förekommit ett samlag. Låter lite som en scam av oskuld som inte visste bättre.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in