• 1
  • 2
2025-10-07, 00:35
Medlem
NeverForgetKirks avatar
Jag lyssnade på ett samtal mellan Aron Flam och Ivar Arpi idag där Aron sade att i UK så har muslimerna tagit över och att det är Muslimska brödraskapet som styr. Är det därför som inget görs åt problem som dom uppmärksammade våldtäktsligorna som får härja fritt och att polisen utför razzior hos vanliga britter som skrivit något invandringskritiskt på twitter?

Fruktansvärt vilken dystopi, mycket värre än jag trodde. Stämmer detta?
Senast redigerad av NeverForgetKirk 2025-10-07 kl. 00:40.
Citera
2025-10-07, 00:45
Medlem
Ja det kan man säga. Alla vet att yttrandefrihet inte längre existerar i UK. Varje dag hör om fall där någon har fått påhälsning av polisen för att man har skrivit en negativ tweet om Islam.
Det talar sitt tydliga språk.

JD Vance säger även att England lär bli det första muslimska landet med kärnvapen (efter Pakistan).
Senast redigerad av DaddyCool64 2025-10-07 kl. 00:50.
Citera
2025-10-07, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeverForgetKirk
Jag lyssnade på ett samtal mellan Aron Flam och Ivar Arpi idag där Aron sade att i UK så har muslimerna tagit över och att det är Muslimska brödraskapet som styr. Är det därför som inget görs åt problem som dom uppmärksammade våldtäktsligorna som får härja fritt och att polisen utför razzior hos vanliga britter som skrivit något invandringskritiskt på twitter?

Nej det stämmer inte, sluta lyssna på såna idioter!
Citera
2025-10-07, 01:32
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:

Om det stämmer, så har den muslimska världen nu ett nytt land med kärnvapen.

USA borde bomba UK innan Iran.
Citera
2025-10-07, 02:10
Medlem
Riksreptilens avatar
Lite sen till "festen"?

2016 ersatte advokat och labourpolitiker Sadiq Khan Boris Johnson som borgmästare i Stor-London. Trots sunnnimuslimföräldrar verkar han varit rätt populär sedan dess.
Premiärminister Starmer var nog den som såg till att han adlades vid nyår 2025.

https://en.wikipedia.org/wiki/Sadiq_Khan?wprov=sfla1
Citera
2025-10-07, 06:32
Medlem
Citat:

Tidigare var det det som finns i USA kommer hit, om några år.
Nu tittar svenska politiker på UK och mycket handel och företagande länderna emellan existerar ju.
I UK vill, kommer, man att införa kusingiftemål, lagar mot alltså. Pakistansk kulturtradition med klaner och religions tänk sagobok och IIslan. Svenska politiker har snappat det nya och som måste utredas även här. Det är så det fungerar. Ny lagstiftning troligtvis och ja allt som finns där i UK kommer till Sverige en vacker dag, typ tio år eller så.
En predikant i Sverige blev filmad, TV-inslag, som det ska vara i predikan där våld mot i detta fall kvinnor predikades. En kommentar om Syrien och en religiös lokal så var det obligatorisk filmning för att undvika och dokumentera Jihad-predikan.
Citera
2025-10-07, 06:42
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Att UK verkar tappat all sans är vad jag kan se tyvärr sant. Men jag tror inte islam styr även om det finns sådana tendenser. Brittiska folket börjar få nog vilket är positivt!

Vi får hoppas Sverige inte följer efter UK mer än vad vi redan gjort.
Citera
2025-10-07, 07:18
Medlem
Oavsett vem som styr så är det ingen slumpat Nigel Farages Ukip leder stort i opinionsmätningarna.
Citera
2025-10-07, 07:47
Medlem
kalkryggars avatar
Jo så är det. Islam har börjat råda på många ställen i UK under senare år. De har till och med lyckats införa särlagstiftning på vissa ställen vad det verkar. Mycket obehagligt.

Men engelsmännen börjar säga ifrån nu. Tommy Robinson som under många år har kämpat för att rädda det engelska samhället har fått ta ett hårt straff för det men nu ser det ut att gå åt rätt håll för honom i alla fall.

Om du tänker på att Muslimska Brödraskapet är illa i UK så bör du nog ta en titt på Sverige. Där har de under många år samarbetat med Socialdemokraterna och detta före detta arbetarparti har sett till att många hundra miljoner från den svenska skatten har förts över till Muslimska Brödraskapet. Så det gäller att svenskar är på tårna och gör ett val. Är du ok med att leva i ett muslimskt samhälle så bara fortsätt se på tv och lev som vanligt. Är du inte ok med det så blir du nog tvungen att agera.
Citera
2025-10-07, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Nej det stämmer inte, sluta lyssna på såna idioter!
Jo, det stämmer, sluta lyssna på vänsterextremister som FallerIFallerA
Citera
2025-10-07, 08:13
Medlem
Ja, även om det såklart börjar i kluster. Städer där pakistanier är dominerande, finns många städer där islamister nu är borgmästare. Labour verkar ha noll intresse av att hålla rent, så är ju sossarna en västabfläkt i jämförelse.. Men där muslimer styr kommer såklart kritik mot muslimer tystas ner eller attackeras som islamofobi. Ja, även London styrs av en muslim. Så inte så olikt situationen de senaste 50 åren.. Men repressionen kommer öka, först förbjuda islamkritik, fängsla islamkritiker, sen förbjuda lättklädda kvinnor, alkohol i offentligheten osv..
Citera
2025-10-07, 09:01
Medlem
Stämmer till viss del och det blir ju mer och mer. Invandrare och framförallt muslimer föder väldigt många barn, dessa vid vuxen ålder och även alla immigranter kommer rösta på sina egna.
Det är en stor invasion lr ockupation som pågår i många länder i europa, även Sverige. Dock har högern vaknat till lite, får se om utvecklingen går att stoppa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in