2025-10-06, 19:41
Medlem
Suffrag1s avatar
Är GlobalConnect lika värdelösa som deras recensioner på Trustpilot? Bor i ett hus med värdelös mottagning, har Telia idag men är så missnöjd. Tappar uppkoppling hela tiden och är otroligt segt. Har fått ett erbjudande från GlobalConnect om att de ska gräva fiber för drygt 11 000 kr. Men när jag läser som företaget verkar det vara helt värdelöst. Vad är era erfarenheter?
Citera
2025-10-06, 20:05
Moderator
rancors avatar
Du lär inte få något annat erbjudande så hoppar du inte på tåget nu så blir det nog bra mycket dyrare att ansluta dig senare.

Ingen annan lär gräva fiber i området om dom redan har varit där.
Citera
2025-10-06, 21:04
Medlem
smickras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suffrag1
Är GlobalConnect lika värdelösa som deras recensioner på Trustpilot? Bor i ett hus med värdelös mottagning, har Telia idag men är så missnöjd. Tappar uppkoppling hela tiden och är otroligt segt. Har fått ett erbjudande från GlobalConnect om att de ska gräva fiber för drygt 11 000 kr. Men när jag läser som företaget verkar det vara helt värdelöst. Vad är era erfarenheter?

Fler större ISP som använder sig av Global Connect (tidigare TDC har jag för mig)
Har själv Bahnhof via GC.
Elva papp är som hittat. Det kan en samla burkar till. Frågan är vad abonnemanget kostar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in