2025-11-08, 20:10
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Jeff Ahl på Heimr intervjuar Nick Alinia. Nick säger att de han kommer bäst överens med är folk med samma MENA-bakgrund som han själv, samt svenska nationalister. Dessa grupper har mer gemensamt med varandra än med svenska pk-folk menar Nick.

https://substack.heimr.org/p/intervju-med-nicka-alinia-om-etnicitet
Citera
2025-12-07, 19:16
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Är det två rasfrämlingar som deltar i Aktivklubbs Karl XII-marsch här?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/M7w2Qm/malins-son-gick-med-i-aktivklubb-alskar-honom-men-ar-ocksa-sa-arg
Citera
2025-12-07, 19:31
Medlem
Hovmastarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Jag lyssnade lite på ett avsnitt från Det Fria Sverige, där de pratar om Tommy Robinsons stora nationalistiska marsch i England. nyligen.

De noterar hur den innehöll afrikaner, sikher och krigsdansande maorier. Och de på Det Fria Sverige sa att det är denna mångrasliga nationalism som kommer bli stor och få politisk makt, och de verkar vara kritiska till detta, eftersom de säger att denna nationalism bara är en del av mångkulturprojeket. "Vi behöver höra från en svart man att vi har rätt", sa Magnus Söderman.

Och de har en poäng. De flesta länder i Väst är så mångrasliga (nära icke-vit majoritet bland unga och i USA redan majoritet bland unga) att en etniskt, vit nationalism inte har någon framtid. Det kommer finnas väldigt många baserade svarta, iranier, assyrier, latinos, kineser, hinduer m.fl som är anti-islam och som vill ha trygghet och ordning och reda, och som blir populära profiler inom nationalismen. Jag har själv hört invandrare från Mellanöstern tala till landsmän om att "återvandring av massa skräpmänniskor är bra för oss skötsamma svenskvänliga invandrare som blir kvar".

Har de rätt?

Videon:
https://www.youtube.com/watch?v=jWahLYZM0GQ&t=997s

Nä, det är inget framgångsrecept. Ta länder vars population är ännu mer rasligt uppblandade än britterna så som Brasilien. Man skulle kunna tänka "är inte rasism borta nu när man rasblandad så mycket?". Absolut inte. Folk grupperar sig med sina egna även om man är "pardo". Samma fenomen ser vi i amerikanska fängelser.

Storbritannien är britternas land. Inte windrush-negrerna, inte indierna, inte pakistanierna.

Om nu det multietniska Storbritannien vore så bra varför är då London världens mest övervakade huvudstad? Varför begår negrerna där så mycket brott? Varför våldtar pakistanier brittiska flickor?

Detta kan jämföras med varför det inte begås några terrordåd i Polen eller Ungern. De saknar komponenterna (blattar) för att det ska inträffa.

Alla icke-britter ska förstås utvisas eller neutraliseras och exakt denna inställningen ska vi ha till alla germanska länder.
Citera
2025-12-07, 19:32
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovmastaren
Nä, det är inget framgångsrecept. Ta länder vars population är ännu mer rasligt uppblandade än britterna så som Brasilien. Man skulle kunna tänka "är inte rasism borta nu när man rasblandad så mycket?". Absolut inte. Folk grupperar sig med sina egna även om man är "pardo". Samma fenomen ser vi i amerikanska fängelser.

Storbritannien är britternas land. Inte windrush-negrerna, inte indierna, inte pakistanierna.

Om nu det multietniska Storbritannien vore så bra varför är då London världens mest övervakade huvudstad? Varför begår negrerna där så mycket brott? Varför våldtar pakistanier brittiska flickor?

Detta kan jämföras med varför det inte begås några terrordåd i Polen eller Ungern. De saknar komponenterna (blattar) för att det ska inträffa.

Alla icke-britter ska förstås utvisas eller neutraliseras och exakt denna inställningen ska vi ha till alla germanska länder.

Men varför är du emot att polacker, serber och ungrare bor i Sverige?
Citera
2025-12-07, 19:37
Medlem
Hovmastarens avatar
Citat:
Men varför är du emot att polacker, serber och ungrare bor i Sverige?

De har sina egna hemländer och det är inte krig i något av dessa. Tycker du det är problematiskt att jag vill att Sverige ska vara svenskarnas land?

Serber är minst lika kriminella som albanerna även om inte det kommer fram i media. Bara för någon vecka sedan demonstrerade de i Serbien pga korruptionen (de är alltså lika fittiga som deras slaviska bröder i Ukraina som även de snor pengar från staten till sin egen ficka mitt under brinnande krig).
Citera
2025-12-07, 19:39
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
De har sina egna hemländer och det är inte krig i något av dessa. Tycker du det är problematiskt att jag vill att Sverige ska vara svenskarnas land?

Serber är minst lika kriminella som albanerna även om inte det kommer fram i media. Bara för någon vecka sedan demonstrerade de i Serbien pga korruptionen (de är alltså lika fittiga som deras slaviska bröder i Ukraina som även de snor pengar från staten till sin egen ficka mitt under brinnande krig).

Det är väl jättebra att de kommit snygga, ukrainska unga kvinnor hit som svenska nationalistmän kan para sig med.
Citera
2025-12-07, 19:47
Medlem
Hovmastarens avatar
Citat:
Det är väl jättebra att de kommit snygga, ukrainska unga kvinnor hit som svenska nationalistmän kan para sig med.

Finns inga vackrare kvinnor än svenska kvinnor.

Misstänker att du är någon slags SD-nationalist där du tycker, oavsett ras, att de kan få lov att stanna bara "man gör rätt för sig"? Men omvänt så ser du även fram emot att ukrainska mäm, serbiska män, polska män, albanska män ska para sig med svenskor?
Citera
2025-12-07, 19:50
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Finns inga vackrare kvinnor än svenska kvinnor.

Misstänker att du är någon slags SD-nationalist där du tycker, oavsett ras, att de kan få lov att stanna bara "man gör rätt för sig"? Men omvänt så ser du även fram emot att ukrainska mäm, serbiska män, polska män, albanska män ska para sig med svenskor?

Eftersom jag är en vit nationalist och rasist så tycker jag att vita serber och polacker är bättre än negrer och babbar.
Citera
2025-12-07, 19:57
Medlem
Hovmastarens avatar
Citat:
Eftersom jag är en vit nationalist och rasist så tycker jag att vita serber och polacker är bättre än negrer och babbar.

Så du vill alltså att polska män knullar svenska kvinnor? Makalöst. Med "nationalister" som dig behöver man inga judiska fiender. Sedan har du mage att kalla germanska länder för cuckade när cucken i själva verket är du som vill att andra etniciteter knullar svenska kvinnor. Att du inte skäms?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in