2025-10-06, 17:02
Medlem
Crabbofixs avatar
för tjejer finns det ju bara ett rådande ideal - behå/toppar, bar mage, tights. och detta oavsett om man väger 50kg eller 150kg.

men hur tycker ni män ska klä sig på gymmet?

på vissa gym råder ju GASPerger syndrom, men det är ju inte killar som klär sig för tjejer utan för andra killar. kan inte tänka mig att tjejer tycker tre nummer för stora tröjor med en gasp logga över hela ryggen är snyggt.
Citera
2025-10-06, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
för tjejer finns det ju bara ett rådande ideal - behå/toppar, bar mage, tights. och detta oavsett om man väger 50kg eller 150kg.

men hur tycker ni män ska klä sig på gymmet?

på vissa gym råder ju GASPerger syndrom, men det är ju inte killar som klär sig för tjejer utan för andra killar. kan inte tänka mig att tjejer tycker tre nummer för stora tröjor med en gasp logga över hela ryggen är snyggt.
Går man på gymmet för att klä sig snyggt så är man där av fel anledning.
Man klär sig funktionellt.
Citera
2025-10-06, 17:16
Medlem
Fottitis avatar
Smutsig och oljig t-shirt med hål, illaluktande gympadojor, nån sorts kortbrallor?

Finns visst någon ekonom på Youtube som gymmar i kostym, men det är nog ett undantag.
Citera
2025-10-06, 17:27
Medlem
Helt, rent och funktionellt. Behöver inte vara mer komplicerat än så.

För min del oftast enfärgad funktionströja och svarta shorts alt långa byxor. Väljer bort kläder med stora loggor, varför betala för att göra reklam?
Citera
2025-10-06, 17:27
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Detta.
Citera
2025-10-06, 17:28
Avstängd
Negercps avatar
En t-shirt med dödskallen från Onkel kånkels album tycker jag räcker. Mer märkvärdigt än så behöver det inte vara.
Citera
2025-10-06, 17:30
Avstängd
På gymmet ska du träna inte vara någon jäkla model så kortbyxor och t-tröja duger gott!
Citera
2025-10-06, 17:30
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negercp
En t-shirt med dödskallen från Onkel kånkels album tycker jag räcker. Mer märkvärdigt än så behöver det inte vara.
Byxor?
Eller är det en väldigt lång tischa?
Citera
2025-10-06, 17:31
Avstängd
Negercps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Byxor?
Nä, diskreta svarta shorts.
Citera
2025-10-06, 17:36
Medlem
Crabbofixs avatar
tycker det är mer relevant att fråga sig varför man INTE ska klä sig snyggt om man kan? det är betydligt mer konstigt att inte vilja se snygg ut än att vilja det.

särskilt inom en gym miljö där, dom flesta, tränar av just den anledning - att se bättre ut. att då samtidigt påstå att man inte bryr sig om hur man ser ut går inte ihop.
Citera
2025-10-06, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Det ena utesluter inte det andra. Jag bär lululemon. Funktionellt och snyggt.
Citera
2025-10-06, 17:41
Medlem
Som folk svarat funktionellt.
Själv kör jag de få ggr. Jag är där den t skjortan som finns till hands. Samt ett par långa träningsbyxor för att folk inte skall behöva fundera på min otros jag har på knät. Sen strumpor och ett par lämpliga skor.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in