2025-10-04, 18:55
Medlem
Die-harder-MTFs avatar
Tjena, går på Nebido sedan 10 månader, tränar 3-4 ggr veckan och ökat vikten med ca 5 kilo och kapat kroppsfett,
Funderar på att ta en kur Anavar,
Ngn som har erfarenhet av den kombon, dos, hur länge och vad kan läkaren som kollar min Nebido och testresultatet som görs löpande,
Är 55 bast så jag tar inga ”HGC” ..
Alla tips välkomnas ..
Citera
2025-10-04, 19:19
Medlem
Kan du utveckla meningen: "Ngn som har erfarenhet av den kombon, dos, hur länge och vad kan läkaren som kollar min Nebido och testresultatet som görs löpande,"
?
För det ser inte ut som en komplett mening nu. Svårt att veta vad du menar med det där sista.

Om du undrar ifall läkaren kommer se att du knaprar i dig anavar så är svaret nej. Iallafall kommer det inte synas på dina hormonnivåer ifall det är dom som läkaren testar regelbundet. Det kan/lär synas på levervärden ifall du får dom testade regelbundet. I din journal på 1177 borde du kunna leta fram vad det är din läkare tar för prover.

edit: det skulle också kunna öka ditt blodvärde, vilket inte alltid är positivt i läkarens ögon eftersom det innebär tjockt blod. Är det inte rätt långt mellan testerna du går på? Typ ett halvår? Bara knapra i dig anavaret någon månad där imellan så är allt lugnt
Senast redigerad av DrL0c 2025-10-04 kl. 19:24.
Citera
2025-10-04, 19:49
Medlem
Die-harder-MTFs avatar
Tack för svar,
Menade om någon går på Nebido och har tagit Anavar samtidigt ?
Hur stor dos har ni tagit ?
Under hur lång tid har ni tagit anavar,
Resultat +/- 5 kg i vikt?

Gällande blodvärde så låg jag precis över riktlinjen på röda blodkroppar sist, dvs tjock blod, så man har det under observation,
Nebidon tar jag var 7:e vecka för att nå ca 20 i t-värde
(Mår fantastiskt bra på Nebido mot innan jag började)
Citera
2025-10-05, 07:33
Medlem
Hade en bekant som körde Testo p direkt efter provtagning under nebido behandlingen. Gasade på med detta och jag har för mig till ca 2v innan nästa prov. Tidsaspekten när man bör bryta kan någon flika in kring för den kan jag för dåligt. Men i annat fall kan man ju använda en steroid calculator. Om du vill boosta så verkar det vara ett bra alternativ😃👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in